סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 14 שנים. 27 ביוני 2009 בשעה 18:20

היום באו אלינו חברת ילדות של אחי עם בעלה.
בפעם שעברה שהיא באה, היא הגיעה עם אמא שלה ואחותה, ביולי שנה שעברה כשהגורונת שלי היתה פיצית, ואז איפרתי את שלושתן לחתונה שלה.
היום היא באה עם בעלה המקסים ועם בטן בשבוע 37.
הם הביאו מהמרכז את המיטת תינוקות הגדולה יותר שקיבלתי מבת דודה שלי, והבאתי להם את המיטה הקטנה יותר של הפיצפוצית שלי, שכבר נהיה לה צפוף במיטה הקטנה יותר.
חוץ מהמיטה שבמצב חדש לגמרי (עד גיל חצי שנה הקטנה ישנה רק במיטה הגדולה שלי, וגם אח"כ מדי פעם הייתי מאפשרת לה להתפנק איתי במיטה חצי לילה או את שעות הבוקר המוקדמות) הם קיבלו את האוניברסיטה של טייני לאב, פעלולון פישר פרייס, ועוד המון דברים שווים באמת ובגדים שקניתי לקטנה בגווני תכלת וטורקיז שיתאימו לה לעיניים ובעיקר כי נשבר לי מכל הוורודים שקיבלתי מחברות וקרובות משפחה.
הם יצאו מכאן עם מיטה, ארגז גדול, ושק מלאים בכל טוב.
אמרנו להם שישמרו על הדברים עד שאחי סוף סוף יקים משפחה. ככה לפחות מישהו יהנה מהדברים עד אז במקום שהם יעלו אבק במחסן.

אחרי שהם הלכו יצאנו לקנות מזרן למיטה הגדולה שקיבלנו. 200 ש"ח על מזרן שהיא תשתמש בו אולי שנה, שנה וחצי, עד שנביא לה את מיטת הנוער עם המעקה שמחכה אצל אבא שלי בשבילה.
בחנות ראינו ארגז חול בצורת צב, שיש לו מכסה בצורת השיריון. חמוד חמוד ויעיל כנגד החתולים, שלא יהפכו אותו לארגז החול שלהם.
אמרנו לעצמנו שאחרי שנארגן את הגינה נקנה לה.
בינתיים הספקנו לארגן את המרפסת, עם הבריכה המקורה שלה, וכשאחי יבוא אז נעלה לשם את המזרן הגדול הישן שלי, לפינת זולה עם כריות.

מחר הקטנה באה איתי לעבודה.
אחותי תבוא גם לשמור עליה כשאאפר את השחקניות ובזמן שיצלמו, כדי שלא תפריע. בשאר הזמן אנחנו נשגיח עליה היטב שלא תחרב את הציוד היקר על הסט ושלא תפריע לאנשים לעבוד יותר מדי.
אמרתי לבמאי שזה המחיר שהוא משלם עבור ההנחה שאני נותנת לו. מאפרת אחרת היתה לוקחת לו פי 2 ליום צילום, ואני הסכמתי לעשות הנחה רצינית בתנאי שהקטנה איתי, כי אם הייתי צריכה לשלם לבייביסיטר אז כבר בכלל לא היה לי משתלם להגיע על הסט, וכשאני שם הוא מקבל 3 בחצי מחיר של 1 כי אני עושה לו גם הלבשה וגם עוזרת בארט על הסט.

יהיה לנו יום ארוך, נסיעה ברכבת בבוקר ועבודה עד הלילה, ואז שוב נסיעה ארוכה הביתה.
הכנתי תיק מלא צעצועים, חיתולים, חטיפים ושאר דברים חיוניים ליום שלם מחוץ לבית, בנוסף לתיק האיפור. חתיכת סיבול הפרוייקט הזה, טוב שבעגלה יש סל גדול שבו אני מעמיסה חצי מהדברים. החצי השני על הגב בתיק גדול.

אין ברירה, צריך לעבוד, לממן את ארגז החול בצורת צב, את המזרן החדש ולמרבה הבאסה - בקרוב עוד עקירה של שן בינה. איכס!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י