סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 14 שנים. 30 באוגוסט 2009 בשעה 17:48

חזרתי אתמול בלילה עם חזה שנראה כמו השתלת סיליקון של כוכבנית פורנו, זה אולי נראה סקסי אבל זה כאב בטירוף וכל בכי של תינוק ברכבת גרם לטיפטופים בלתי נשלטים.
ברכבת בדרך הביתה פגשתי מישהו ששירת איתנו בצבא, יצא שהוא בדיוק עמד לרדת מהרכבת והתקדם לכיוון היציאה וזיהה אותי, אז קישקשנו בקושי שתי דקות ולא ממש הספקנו להחליף הרבה מידע. הוא לקח ממני כרטיס ביקור רגע לפני שירד.
רק אח"כ הרהרתי ביני לבין עצמי, האם הוא חשב שעשיתי השתלת ציצי, הרי בצבא הייתי ממש שטוחה, אבל כיוון שבכל זאת הספקתי לזרוק את האינפורמציה שיש לי תינוקת מחכה בבית והוא סיפר שיש לו ילדה בת 5 אז אולי הוא בכל זאת יבין שהדאבל D הזה הוא מצוקת הנקה ולא השתלה.
P-:

הדבר הכי טוב בכל הנסיעה הזו בלי הקטנה - לילה של שינה רצופה!
אמנם לא לילה ארוך במיוחד עם ההשכמה המוקדמת שעשו לנו הבנים של נעמה, אבל זה גם משהו.
לא זוכרת מתי קודם לכן ישנתי לילה רצוף...
חוצמזה די התבאסתי שהיא לא איתי, למרות שהיה נחמד לא להיות בכוננות גורה כל הזמן.
התגעגעתי אליה, לקשקשת הבלתי פוסקת שלה בקול המתוק מתוק, ליציאות המצחיקות שלה עכשיו כשהיא מתחילה לדבר ומבינה כמעט הכל, התגעגעתי להסניף אותה, והציצי הכואב התגעגע להנקה.

חזרתי בליל אמש גמורה מעייפות, אחרי יומולדת 3 לילדה שבו הביאו לחצר מתנפחים, מקפלת בלונים מומחית (רוני לוסטיג המוכשרת, עשתה צורות שלא יאמנו מבלונים ארוכים ואחרים), קייטרינג לילדים עם פיצות קטנות, פיתות בדואיות עם קבבונים, מתקן כמו שיש לקורנפלקסים בבתי מלון - הצינורות השקופים האלו עם הברז למטה - איזה 8 צינורות מלאים בשניים-שלושה סוגי ממתקים בכל צינור, שולחנות עם ספסלים נמוכים עם דפי צביעה וצבעים, דקורציה בבלונים של החצר והבית, קייטרינג למבוגרים בתוך הבית, בחצר האחורית יש בריכה אז שכרו שני מצילים שיהיו אחראים על הילדים כדי שההורים יוכלו לבלוס בשקט אוכל גורמה בלי הפרעה, בר מיצים, בר אלכוהול, ועוד כמה דברים שמרחוק לא קלטתי מה בדיוק יש שם, וכמובן - גם אותי הביאו לאפר את הילדים.
היו שם דוגמניות, אנשי עסקים מהעשירון העליון או המאיון העליון, לא מבינה בזה, שחקנית מפורסמת ועוד הוז אנד דוז...
וזה להזכירכם - יומולדת לילדה בת 3!!!!
מה הם יעשו לה עוד 9 שנים בבת המצווה? ישכרו מסוקים להטיס אותה ואת הכיתה שלה לאיזה אי בודד בקאריביים ויעשו להם הפעלות בנוסח הישרדות במשך חודשיים של החופש הגדול???

הילדים שם חשבו שמגיע להם הכל, ונחשו מה? הם קיבלו הכל! לא שמעתי הורה אחד שם גבולות גם כשכבר הגזימו. זה כלל עוד בלון ועוד איפור כי קצת נמרח או ירד בבריכה, ולכן רוני ואני נשארנו שעה מעבר לזמן שהיה מדובר וטיפ לא יצא מזה...
לפחות לקחו כרטיסי ביקור.
בפעם הבאה ישלמו תוספת על כל חריגת זמן!

בכל פעם שאני עובדת במרכז אני שמחה שבחרתי לגדל את הילדה בצפון, שמחה שהילדה גדלה להעריך את השפע שבטבע ולא רק מותגים ופינוקים חומריים, שמחה שיש לה גבולות וערכים ושבגיל שנה ושלושה חודשים היא מקפידה לכבד ולומר "דה" (תודה) כשנותנים לה משהו, ולפעמים אפילו אומרת "אות" כשמישהו מתעטש (לבריאות).

ביומולדת 3 שלה לא יהיה קייטרינג גורמה, מתנפחים והפעלות, אבל תהיה משפחה אוהבת, חברים טובים (שאם יתחשק יפעילו ואם לא אז לא) אוכל ביתי טעים ובריא ואין לי בעיה שיהיו שם גם שקיות של "כפר השעשועים" ולא של "ילדותי" ועוד כל מיני מותגים במחירים מופרזים. אין שום דבר רע בבלונים רגילים, וכדור ים על הדשא, ועוד כמה משחקים פשוטים שילדים אוהבים...

בטי בום​(שולטת) - צודקת , תרבות השפע , האינסטנט , הסיפוקים המידיים - אחלה דרך להרוס ילדים.
לפני 14 שנים
דיווה​(מתחלפת) - מסכימה עם בטי!
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י