סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 14 שנים. 13 בינואר 2010 בשעה 19:51

אתמול, בעודי מלקטת חלזונות בגינה של סבתא יחד עם הנסיכה, מתקשר אלי חברי הקוסם ומציע לי הצעה שאי אפשר לסרב לה - לבוא לאפר בפיילוט של תוכנית קסמים בהשתתפותו יחד עם עוד חבר קוסם ביום חמישי הקרוב בשעות הבוקר עד הצהריים.
מיד שלחתי לאחותי מבט מתחנן שתסכים לשמרטף על אחייניתה האהובה כשאחותה מוקסמת מחדש עם החבר'ה הותיקים (כי פעם, הרבה לפני שהסתובבתי עם סוטים חביבים, הייתי בבראנז'ה האקסקלוסיבית של הקוסמים).
אחותי הסכימה למרות שידעה כי יום קשה יעבור על כוחותיה, עקב יציאת עוד שיניים טוחנות בפה הנסיכותי, ואני השבתי בחיוב להצעת העבודה ששכרה לא ממש יהיה בצידה (לפיילוט משלמים גרושים) אבל אם הסדרה תצא אל הפועל - מובטחת לכולנו עבודה ששכר נאה בצידה, ושלא לדבר על האתגר, היצירתיות והחברה המבדרת שאני כל כך מתגעגעת אליה לפעמים.

מחר אמא שלי צמודה לאמא שלה, כשהיא עוברת ניתוח קטרקט, שהוא אמנם פעוט ופשוט, אבל כשמדובר באישה שנושקת ל- 94 בכל זאת נוקטים במשנה זהירות והיא אושפזה כבר היום, ואמא שלי צמודה אליה מהצהריים.
אחותי תהיה לבד עם הפיצפוצית, ואני מקווה שההבטחה של החזאים ליום יפה ושטוף שמש תתממש, כי טיולים בחיק הטבע יעשו לשתיהן את החיים קלים יותר, ולי את הצילומים למהירים יותר, ואז יהיו לי פחות שעות של דאגה, ואולי אפילו אני אתבדה ואגלה שהכל זורם להן בכיף ואז אוכל להינות בעצמי בלי נקיפות מצפון.

אני כבר מתה להיות על הסט הזה, לתת חיבוק ענק לחבר הטוב והותיק הזה שאני אוהבת כמו אח, ולהינות מהומור משובח של קוסמים, ומלהיות שוב, ולו רק לרגע, חלק מההוויה הקסומה והיצירתית הזו שפעם הייתי חלק ממנה על בסיס יומיומי.

כבר ישבתי בעבר עם אותו חבר ויחד פיתחנו רעיונות לקסמים חדשים שאנחנו מתים לראות אם יעבדו כמו שנראה לנו, ואני כל כך אוהבת את סיעור המוחות היצירתי הזה שבקסמים וכל כך בא לי לפתח עוד קסמים איתם, ולא אכפת לי שהאקס הקוסם שלי יתפחלץ כמו לפני כמה שנים כשהחבר פירסם את הקסם שפיתחנו יחד על שמי, והקוסמים מהחבורה שידעו שאני האקסית שלו קצת ירדו עליו שלא ניצל את הרעיונות שלי כשעוד היינו יחד. בעיה שלו שהיה כולו שקוע באגו ולא הקשיב, בזכות זה שהחבר הטוב נטול אגו ואוהב לחלוק רעיונות, פיתחנו יחד כמה דברים ממש מדליקים שזכו להצלחה היסטרית שנים, ובזכותם יצא לי לדבר עם כמה וכמה אנשים בעלי שם בעולם הקסמים והתקשורת (לא שאני זוכרת בדיוק עם מי יצא לי לדבר אבל אני זוכרת שהיו כמה מפורסמים 😄

אמא שלי אמרה שתנסה לדבר עם אחי שיהיה גם עם סבתא כדי שהיא תוכל לעזור לאחותי עם הקטנה במידת הצורך, והיא גם תבקש מהשכנה לטייל איתן ועם הכלבה שלה שתמיד עושה לילדה הרבה שמח, ומצאתי מטבע שוקולד שהחבאתי לשעת חירום, ויש פופ-אייסים בשפע במקפיא, וקצת גלידה, וספר חדש מהספריה על חתול ושמו ג'ינג'ר, ואני מקווה שהכל יעזור להעביר להן את השעות בנעימים ובלי בכי עד שאחזור אחה"צ מהעבודה, עם מתנה לפיצוי על היעדרות ממושכת, כהרגלי בקודש.

ניסיתי לשכנע את אחותי ששתיהן תבואנה איתי לסט, אבל היא עיקמה את האף. לא בא לה להיות חצי יום על הסט, אפילו שזה אומר שהיא לא תהיה לבד עם הקטנה 95% מהזמן. היא מעדיפה את האתגר הקשה של להשאר בבית בלעדי שעות ארוכות, ולהכריח אותה אני לא יכולה.

למען האמת - לי ככה יהיה יותר קל וכיף (חוץ מרגשות האשמה והדאגה שאני אצטרך לדכא כדי לשמור על שפיות ואולי אפילו אצליח להינות קצת 😄

התיק כבר ארוז, ואני מחכה למכונת הכביסה שתסיים את עבודתה כדי שאוכל לסיים את עבודתי, להתקלח וללכת לישון מוקדם, אם אצליח להרדם מההתרגשות.
אין לי אפילו את המילים לתאר עד כמה אני מתגעגעת לחבר הזה ולאווירה הזו של חיי קוסמים שפעם הייתי חלק ממנה במשך כמה וכמה שנים.

במיטה אמשיך להתפלל שהפיילוט יצליח, הסדרה תירכש, ושאוכל למרות הקושי, לאפר בה בכל הפרקים. זה יהיה חתיכת אתגר שאני מתה לעמוד בו!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י