סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 17 שנים. 3 בדצמבר 2006 בשעה 2:10

היום שכבתי על הספה מול הטמבלוויזיה ובהיתי בקולגות של האקס הקוסם שלי מתחרים על מי יהיה היורש של אורי גלר. מדהים איך הקוסם שאני הכי אוהבת מכולם צדק לגבי כל מה שיקרה שם עד עכשיו... טוב, הוא קוסם P-:

פתאום הטלפון מצלצל ובצג השיחה המזוהה מופיעים המספרים האלו מחו"ל,עם ההרבה אפסים, והיה רק שבת בערב אז הופתעתי, בד"כ הקאובוי עסוק בבלגנים של סוף השבוע עם החברים שלו ומתקשר רק אחרי.

מסתבר שהוא החליט לא לצאת בסופ"ש הזה, רצה לנוח קצת לבד בבית, בלי מסיבות ובלי סמים ובלי אלכוהול ואפילו מילא את המקרר באוכל (חומוס, סלט חצילים, פיתות ובירות - מזון יום עצמאות רק בלי הבשר 😄

דיברנו שעות, הזמן טס, צחקנו, סיפרתי לו על מסיבת הערפדים המוצלחת, דיברנו כמובן שוב על סקס, על זה ששנינו לא נהנים לעשות את זה עם סתם כל אחד, שזה משהו שכיף לנו רק עם מי שאוהבים או לפחות מחבבים מאוד - אצלו. אני צריכה לאהוב ממש.
דיברנו על צעצועים ואוננות וסרטי פורנו והוא אמר לי שבסך הכל הוא שכב עם מעט מאוד נשים בשנים שהוא חי בארה"ב, פחות מ- 10, ואני סיפרתי לו על הבודדים שלי בשנים האלו, והוא סיפר לי על הפעם הראשונה שלו, ובכלל על תחילת חיי המין שלו ואיך אחרי 3 בתולות שביתק נשבע שלעולם לא עוד וצחקתי... זכרתי איך הוא ייבש אותי כל הזמן שהיינו יחד בצבא, הכל חוץ מחדירה! הוא צחק "הכל בגללכן הבחורות, נכנסות לסרט מהראשון, נהיות אובססיביות עליו" חייכתי לעצמי ואמרתי לו שזה שלא היתה חדירה זה לא משנה עבורי, הוא היה האהבה הראשונה שלי, וזה שאחריו גם ככה יצא אימפוטנט עם בוטן אז מה שיצא שבכל זאת הוא היה זה שבאמת ביתק אותי כמו שצריך ברגע שנפרדתי מהבוטן.

הוא היה טיזר לא קטן בשיחה הזו, וגם אני הלכתי בעקבותיו ולמדנו אחד על השני הרבה מהסיפורים האלה.

ואז הגיע ה סיפור, בהא הידיעה:
(תופים בבקשה 😄
הוא יצא חודש וחצי עם אחת משחקניות הפורנו הידועות אם לא הידועה ביותרבעולם, וזרק אותה ברגע שהתחילה לעשות לו סצנות קנאה.

את הסיפור הזה שמעתי רגע לפני שהייתי חייבת לסיים את השיחה כי באו לאסוף אותי חברים.
נכנסתי לאוטו עוד די המומה!

ניסיתי לחשוב אם זה אמור להלחיץ אותי, בכל זאת הוא היה איתה חודש וחצי, עם זו שכל הגברים בעולם ובטח גם לא מעט נשים מסתכלים עליה בביצועים האקרובטיים שלה ועושים ביד.
ואני כולו חובבנית לעומתה. איפה היא ואיפה אני???

ואז בעצם הבנתי,
הוא מזמין אותי אליו, לא אותה.
הוא מדבר איתי 3-4 פעמים בשבוע שעות בשיחה טראנס אטלנטית, לא איתה.
אני הולכת להיות איתו שבועיים ולצאת איתו לחברים ולמסיבות,
לי הוא מספר על כל מה שעבר בחיים מהילדות ועד היום,
איתי הוא רוצה להתנשק אחרי שלא נישק אף אחת כמעט שנתיים,
איתי הוא רוצה לשכב ("בתנאי שתהיי טובה, את מבטיחה שתהיי טובה?") ולא איתה!

לא יודעת אם אני אהיה יותר טובה ממנה, אני לא חושבת על זוויות צילום ואיך זה נראה או נשמע תוך כדי, אני רק יודעת שהוא הקאובוי האהוב עלי, שהוא היה האהבה הראשונה שלי, שהוא כל השנים האלה נשאר חבר טוב גם ממרחק, ואני יודעת שאני ארצה להיות הכי טובה שאוכל בשבילי ובשבילו, ואני יודעת שהוא גם יעשה הכל כדי שאהנה וזה יותר חשוב מהכל.

וגם אם נסתכל תוך כדי על אחד הסרטים שלה, אנחנו נהיה יחד, אחד עם השני, מאוחדים אחרי הרבה שנות פרידה, אוהבים כמו שרק אנשים שלמדו להכיר אחד את השני במשך שנים ועדין מגלים אחד את השני מחדש, יכולים לאהוב.
ואני יודעת שאין לי מה לחשוש, ואין לי מה להשוות - הרגשות שיש לנו הם אלו שיעשו את הכל למצויין ובלתי נשכח!

ג'ולי​(לא בעסק) - יאמית אחת.

בטוחה שתקסימי את פקידי ההגירה האמריקאים.

ושתעשו חיים.

ו...תמיד זו מצווה להחזיר ישראלים לשעבר ארצה :-)

לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י