לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לוקחת אותך

לקחת אותך. ללוש היטב את החלקים הפנימיים הרכים שלך, לשפוך פנימה קצת מעצמי: דם, יזע ודמעות, רוק ושתן, כדי שתתרגל אלי. רק אלי. עכשיו אתה בוחר, אחר כך אתה תינוק שנשבה. תינוק שלי.
לפני 12 שנים. 6 ביולי 2011 בשעה 9:26

אני מתבוננת בך, אתה נראה לי סמוק. אתה גם שקט יותר מהרגיל ומתבונן בי במבט מבריק. מבריק מדי.
אני חוצה את החדר בכמה פסיעות מהירות, מניחה יד על המצח שלך. אתה בוער מחום. אני מרימה את החולצה, בוחנת את הגוף. אין סימנים מיוחדים. אני מבקשת ממך לשבת על הספה ולפתוח פה גדול. כן, כנראה גרון אדום. אתה גם משתעל עכשיו. אני מלטפת אותך בדאגה, מניחה כרית מתחת לראש שלך ומבקשת ממך לא לזוז. אני הולכת ומייד חוזרת עם סירופ נגד שיעול וכפית. אתה פותח את הפה כשאני יוצקת לפה שלך את התרופה המרירה מתקתקה. העיניים שלך מודות לי. אני פורעת את שיערך כאילו כרגיל, אומרת לך שאתה גיבור שלי, ומבקשת שתסתובב על הצד עם הטוסיק אלי. אתה לא ממש מבין, אבל אני כבר מורידה מכנסיים ותחתונים, מפשקת קצת את הטוסיק הלבן שלך, ומחליקה אצבע על חור התחת המכווץ שלך, מחממת אותו. אתה נבוך קצת, אבל אני לא מוותרת. אני מפסיקה לרגע, מקלפת את הנר מעטיפתו, טובלת במעט וזלין, ומחליקה אותו לתוכך פנימה. האצבע שלי חודרת טיפה לוודא שהוא מספיק בפנים. זהו. עוד מעט תרגיש טוב יותר, זה רק כדי שיהיה לך טוב, קטן. נכון? רוצה לבוא לישון איתי?

Aציבעוני​(אחר) - את בסל התרופות?
אבל ברצינות
דאגה אמיתית לרכוש שלך
תענוג
לפני 12 שנים
שומר הכלוב​(נשלט) - בררררר
תמיד הנר שדחפו לי בילדותי החליק החוצה...
זה הרגשה כה לא נעימה
ומוזרה...
התחת הלבן שלי הוא סרבן נרות ...
מענין למה

לפני 12 שנים
Mary Jane - קראתי את כל הבלוג בעיון. הוא חביב, בהחלט. עם זאת, מלווה אותו תחושה חזקה (אולי סובייקטיבית בלבד) שאת כותבת את כל זה *עבור* מישהו. כמו להסתכל על פמדום מבחוץ.
לפני 12 שנים
דוכיפת​(נשלט) - לקחת אותך. ללוש היטב את החלקים הפנימיים הרכים שלך, לשפוך פנימה קצת מעצמי: דם, יזע ודמעות, רוק ושתן, כדי שתתרגל אלי. רק אלי. עכשיו אתה בוחר, אחר כך אתה תינוק שנשבה. תינוק שלי.

וואוווווווווו
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י