לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לוקחת אותך

לקחת אותך. ללוש היטב את החלקים הפנימיים הרכים שלך, לשפוך פנימה קצת מעצמי: דם, יזע ודמעות, רוק ושתן, כדי שתתרגל אלי. רק אלי. עכשיו אתה בוחר, אחר כך אתה תינוק שנשבה. תינוק שלי.
לפני 12 שנים. 14 באוגוסט 2011 בשעה 23:07

אני יודעת שאתה גם רוצה לנסות. אתה כבר חושב שאולי אתה יכול לזיין כמו האיש ההוא. אני יודעת, מתוק. אבל זה לא מתחיל ככה. לא ישר מזיינים בלי להתאמן, נכון?
אז בוא אני אגיד לך מה נעשה: אני אפשוט מולך את כפות הרגליים שלי, ואני ארשה לך להתאמן עליהן. לנסות לזיין אותן. אתה לא צריך להתבייש ממני, נכון?
את תשכב שם ברצפה, על הבטן, מנסה לכוון את הזין המתקשה שלך אל בין כפות הרגליים שלי. עכשיו אתה תתחיל להזיז את עצמך עליהן, הישבן המתוק שלך יהיה מולי, ואני אלטף ואומר:
כן, זה מאוד יפה ככה, איך שאתה מנסה לזיין. צריך תנועות עמוקות יותר, איטיות יותר.. היד שלי תשלח ותלטף שוב את הישבן היפה שלך, מעודדת את התנועה הנכונה. כשיספיק לי מכל זה, אני אחליק כף רגל מעל הזין שלך ואאחוז בו, לוחצת אותו למטה, כלפי כף הרגל השניה. כמה לחיצות, והזין שלך יורה את הזרע הצעיר והריחני שלו. אני מבקשת ממך ללקק את כל הלכלוך שעשית. אתה מרים מבט נבון אלי, אני מחייכת. אתה מתחיל ללקק.

דוכיפת​(נשלט) - שליטה במיטבה..
תודה
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י