אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

fem

ללא כותרת

דצמבר 2007
לפני 16 שנים. 4 במאי 2008 בשעה 17:06

את המחשבות רוקנתי דרך טיפות הזיעה המלוחות שלי, למחשבות החדשות דופק הלב והמוסיקה הרועשת לא איפשרו להיכנס. שעה של ריק מוחלט בתוך הראש השלי ואני כמעט כחדשה.

אלא שהתקופה הזו בין יום השואה ליום העצמאות אינה עושה עימי חסד. אני מתקשה להתמודד עם הטקסיות העודפת הזו שמזינה את תחושת המוסריות שלנו ואת העובדה שהנה אנחנו אמפטים והנה אנחנו זוכרים. אני מתקשה עם פעם בשנה. אני מתקשה עם המסיבה על הגג בערב יום העצמאות עם אותם פרצופים ועל האש (צמחוני) ביום עצמו עם אותם חברים (אחרים).

זה לא שאני לא אוהבת את חבריי, או שמזלזלת ב- 22,305 המספר הרשמי של הנופלים. ההפך. אני מקיימת את זכרם כל יום בבחירות הפוליטיות שאני עושה, בהפגנות שאני משתתפת ובידע שאני מנחילה.

אבל התקופה הזו יותר מכל גורמת לי להרגיש לא שייכת.

ובתקופה הזו יותר מכל מתעורר בי הרעב שמישהו יעטוף אותי בשייכות. ובתקופה הזו יותר מכל אני רוצה בשותף לעשות דווקא אחרת. לא כנגד אלא בעד. ובתקופה הזו למרות שאני רוצה, גם אם יופיע על פתח דלתי ויאמר הנני, לא אראה, כי בתקופה הזו אני מכורבלת בתחושה ישנה.


האמפרי - "אבל התקופה הזו יותר מכל גורמת לי להרגיש לא שייכת"

אכן.

לפני 16 שנים
fem - מחייכת. אני שמחה שאתה מאשר את מה שאני מרגישה, מצד שני אני מניחה שרצית אולי לרשום גם אני...
לפני 16 שנים
האמפרי - בינגו ! :-)
לפני 16 שנים
Homelander​(שולט) - אם כבר הגעתי לבלוג... אני במקומך הייתי משנה את הכותרת- כי די ברור שהעוורן הוא לא העיקר אלא רק התוצאה הסופית.

אבל, אני כן מזדהה עם השאר, למרות שהביקורת שלי על כל העניין יותר ארסית וסובבת יותר נק', אבל עדיין...
לפני 15 שנים
fem - איש יקר, אני במקומך במקום לתת עצות הייתי מתחילה לקרוא ספרים.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י