צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 17 שנים. יום שישי, 6 בפברואר 2009 בשעה 15:17

לאחר שכלובי בחר להוריד את הבלוג מן האויר ולדרוש את מחיקתו של הפוסט האחרון (שאף נמחק על ידי, עקב דרישתו) - העלה שוב את הבלוג.
תודה כלובי. זאת החלטתך ואני מכבד אותה.

ולגופה של עיניין:


*****הוסר עקב דרישתו של מנהל האתר*****

אוכל להגיד ברגע זה בודאות כי האישה שאיתי לא היתה היחידה שנפגעה ואויימה.

שבת נפלאה.

MasterKey



לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י