בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

I am Lolita

הבלוג הזה יוצא לתקופה חדשה.
כאן אני אכתוב על המחשבות הסוטות של האלטר אגו שלי לוליטה.
היא כל כך מלוכלכת... אני כל כך מקנאה בה.
היא נהנית מכל מה שאני לא מקבלת.
לפני 3 שנים. 10 בפברואר 2021 בשעה 20:07

נכנסתי אל השירותים ושטפתי את פניי, ניסיון כושל בלנסות להרגיע את עצמי ולאחר כמה דקות יצאתי לכיוון הספריה, אין לי מושג כמה זמן עבר אבל עדיף להגיע מוקדם לפני שמי שזה לא יהיה יספר להנהלה של האוניברסיטה. ברגע שיצאתי ממבנה המגורים של הנשים התנגשתי במישהו שתפס אותי לפני שאני נופלת.

"אוח סליחה" אמרתי, מיישרת את מבטי ומולי עמד גיא, הבן של מנהל האוניברסיטה, רק זה היה חסר לי.

"הכל בסדר, רואים שאת ממהרת" אמר בחיוך. הרמתי גבה לרגע והתחלתי לנוע לכיוון הספריה אך גיא תפס לי את הזרוע ואמר "אין צורך ללכת לספריה, באתי עד אלייך".

הלב שלי התחיל לדפוק מהר כשאני מבינה שזה הוא ששלח את הפתק, כל מיני סנריות מתרחשות לי בראש על איך הוא הולך לספר לאבא שלו שהוא ראה אותי בולעת את הזין של הפרופסור והלך כל מה שעבדתי עליו בשנים האחרונות. אחרי שגיא הסביר שהוא חיפש ספר וחזר לכיתה וראה אותי ואת הפרופסור במקרה שאלתי אותו אם הוא הולך לספר לאבא שלו והוא בתגובה חייך והביט בי.

"תראי, מה שאת עושה עם הפרופסור לא מעניין אותי" חייך והחל ללטף את הלחי שלי, לאט לאט יורד לכיוון הצוואר אך מבטו עדיין עליי "אבל אם את לא רוצה שההנהלה ואבא שלי ידעו שאת מזדיינת עם הפרופסור ויעיפו אותך מכאן, תצטרכי לתת משהו בתמורה..." סיים לומר בזמן שהיד שלו הגיע לפס הגופיה שלי, משחק איתה וכמעט נוגע לי בפטמה.

 

כל הדרך לחדר שלו רצו לי מחשבות על המצב שנכנסתי אליו. אם אני לא אשכב איתו עכשיו, מה שעשיתי עם הפרופסור היה לשווא.

אחרי שנעל את הדלת התקרב אליי ולא בזבז זמן, עמד מאחורי והחל להעביר את הידיים שלו מתחת לגופיה ומוריד אותה ממני ואת החזיה גם.

הוא רכן אליי בעודו מאחוריי ולחש "אז את זונה לא קטנה אה..", הידיים שלו חפנו לי את החזה בחוזקה, האצבעות שלו מכווצות לי את הפטמות ומוחצות אותן חזק עד שפלטתי אנקה קטנה והוא שיחרר.

"אני לא זונה" אמרתי לו אך לא התרחקתי ממנו.

"לא? אז מה את?" הוא שאל אך לא חיכה לתשובה ותפס אותי מהשיער וזרק אותי על חצי מיטה שלו, נחתתי מכופפת עם התחת לכיוונו והפנים שלי קבורות במזרן. הרמתי את ראשי והרגשתי את הידיים שלו מורידות את הטייץ שלי במהירות יחד עם החוטיני והוא פתח לי את הפלחים של התחת כדי לסלול דרך מהכוס שלי לחור התחת עם הלשון שלו.

במשך דקות ארוכות הלשון שלו חוקרת את הכוס שלי שמתרטב גם מהרוק שלו וגם מהעונג שאני מקבלת, חלק ממני מרגיש אשם שאני נהנית. הלשון שלו חודרת לחור התחת וביקשתי שלא יכנס לשם כי זה כואב.

הוא הפסיק ושינה תנוחה, לא מחכה זמן רב וחודר לתוך הכוס הנוטף שלי עם הזין שלו, קצת נרתעתי בהתחלה כי הוא מצוייד בזין עבה וארוך במיוחד.

כאב לי, אבל מצאתי את עצמי אוהבת את הכאב ואפילו זזה נגדו בקצב כדי שיכנס בי יותר עמוק. אולי אני באמת זונה קטנה ומיוחמת. אני נדהמת איך היום הזה התחיל ואיך הוא ממשיך, לא ממזמן הפרופסור גמר לי בפה ומילא אותי בזרע החם שלו.

 

רצף המחשבות שלי נקטע כשהרגשתי את גיא מכניס את האגודל שלו לתחת שלי מבלי להזהיר, אפילו לא שמתי לב שהוא כבר הרטיב את כל האיזור. הפעם לא החזקתי את עצמי וגנחתי בעונג ושמעתי אותו צוחק. ניסיתי להתנגד ולהזיז את היד שלו אך הוא העיף אותי ופשוט זיין לי את התחת עם האגודל יותר מהר מה שהכאיב יותר.. מה שגרם ליותר עונג.

הרגשתי את שנינו מזיעים בטירוף, הוא קורע לי את הכוס בכל פעם שהוא חודר עמוק יותר וכבר עבר לשתי אצבעות בתחת שלי, הכאב היה עצום שדמעות החלו לזלוג מעיניי. הוא חדר לכוס שלי בעוצמה וכל כך עמוק עד שהרגשתי את הבטן שלו נוגעת בי. התחלתי לצרוח ולבכות אך הוא השתמש ביד אחת לקבור את הפנים שלי במזרן ולהשתיק את הצרחות.

הוא הזיז את היד שלו מהראש שלי ועבר לרתק אותי בכך שהחזיק בידיים שלי עם יד אחת כך שהיו צמודות לגב והיד השנייה עם אצבעות בתחת שלי. הרגשתי אותו מרחיב אותי ומגביר את קצב החדירה שלו ואני רק מתרטבת יותר, מתמסרת לזין העבה שלו.

"בבקשה אל תגמור בתוכי" הצלחתי לומר בין גניחות הכאב אך הוא הגיב בלהצמיד אותי יותר חזק למיטה, להוציא את הזין שלו לרגע ולהחדיר אותו לתוכי שוב בעוצמה וקודח אותי, מרחיב לי את הכוס בכל שניה שעוברת ואני מבינה שאני אוהבת שהוא משתמש בי כמו זונה.. כמו בובה לרגליו.

לאט לאט הרגשתי את עצמי עומדת להתפוצץ ולגמור, לא רציתי שהוא ידע שאני מתענגת כל כך אבל כבר היה מאוחר מדי, לא יכולתי לשלוט בעצמי וגמרתי תוך כדי שהוא מזיין אותי, הגוף שלי מתכווץ על הזין שלו ושמעתי אותו פולט גניחה חזקה ונצמד אלי יותר, ממלא אותי בזרע שלו. הרגשתי בתוכי את כל ההשפרצות שלו והוא לא יצא ממני גם כשגמר וניסיתי בכל כוחי להדוף אותו ממני.

"את גם נהנית מזה" נשען ולחש לי באוזן תוך כדי שהוא ממשיך לזיין אותי באיטיות עם הזרע שלו עוד בתוכי "ואת תמשיכי לבוא לכאן אם את לא רוצה שיעיפו אותך מהאוניברסיטה".

 

וכך היה.

השבועיים שבאו אחרי אותו יום כללו שגרה חדשה בחיי והתחלתי לקחת גלולות כמה ימים אחרי.

אחרי כל שיעור הייתי יורדת לפרופסור והוא היה גומר לי בפה כדי שאקבל ציון עובר והייתי הולכת לחדר של גיא בין שיעורים כדי שהוא יזיין אותי ויגמור בי.

הוא הפך את הגוף שלי למכונת זיון כדי לחלוב את הביצים שלו ולגמור בתוכי שוב ושוב ובכל מקום.

מיותר לציין שהבחירות שלי הן אלה שהביאו אותי למצב המסובך שאני נמצאת בו אבל ביני לבין עצמי, עבר כל כך הרבה זמן מאז שהייתי עם גבר, שנהניתי מהסיטואציות.

אבל אם חשבתי שזה מסובך, זה רק היה ההתחלה.

יום אחד קיבלתי זימון למשרד הדיקן, מנהל האוניברסיטה.

כשנכנסתי למשרד ראיתי את המנהל, עומר (ואבא של גיא), יושב מאחורי השולחן שלו ויש כסא ריק מולו שהוא סימן לי לשבת בו. השיחה שהתנהלה אישרה את החשדות שלי.

המנהל סיפר לי שהוא שמע את הבן שלו גיא מתרברב בפלאפון לאחד החברים ערב אחד כשהיה שיכור שבה פלט שהוא ראה אותי יורדת לפרופסור ושהוא סוחט אותי במשך שבועיים עם סקס. הוא בנוסף סיפר לי שהוא עשה שיחה עם גיא וההסדר שהיה לו איתי מבוטל.

כששאלתי אותו למה, הוא ענה לי בחיוך ממזרי שיש הסדר חדש עכשיו והוא החל לפרט לי אותו.

הכלבונת של reina​(נשלט) - אני חייב לבוא ללמד שם
לפני 3 שנים
Loly - בוא פרופסור =]
לפני 3 שנים
המשרתת שלך - אוחחחח זה כלכך מחרמןן
ואת זונה כזאת ממושמעת ;)
לפני 3 שנים
Loly - אין לך מושג עד כמה אני ממושמעת, אין לך מושג מה יש בהמשך של הסיפור הזה.... P:
לפני 3 שנים
הנשלטת המושלמת​(נשלטת) - כל יום נכנסת לראות אם יש המשך
לפני 3 שנים
טייס צנחן בשייטת - עושה בהחלט מחשבות להמשיך ללמוד עוד ועוד ואולי לחוות חוויות כאלו ;)
לפני שנתיים
Loly - בוא P:
לפני שנתיים
Eshel​(נשלט) - ואני נשאר לחשוב עם עצמי מה היה קורה אילו רבע מזה היה קורה במציאות.
לפני שנתיים
Loly - כשיהיה לי זמן לכתוב את ההמשך נראה לי שאתה תאהב :)
לפני שנתיים
חלקה כאישה​(אחר) - נכתב באיזה מקום שיש דברים שנקנים בייסורים ....
התכוונו לייסורי התאווה ?
פשוט לקנא בך !
לפני שנתיים
dominant male​(שולט) - גיא צדק.
את אכן זונה קטנה ומיוחמת
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י