בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

I am Lolita

הבלוג הזה יוצא לתקופה חדשה.
כאן אני אכתוב על המחשבות הסוטות של האלטר אגו שלי לוליטה.
היא כל כך מלוכלכת... אני כל כך מקנאה בה.
היא נהנית מכל מה שאני לא מקבלת.
לפני 3 שנים. 16 בפברואר 2021 בשעה 21:26

אני עובדת בתור בייביסיטרית לזוג אמיד מאוד בתל אביב למעלה משנה. גברת לוי עובדת בחברת שיווק ומר לוי מתעסק בהייטק, הם התחתנו לפני 4 שנים ונולד להם בן לפני שנתיים. נכנסתי לתמונה כאשר גברת לוי הייתה צריכה להגביר קצב בעבודה ולתת שעות נוספות ולכן העסיקו אותי ומאז אני עובדת בשבילם. כל יום אחרי לימודים הייתי מגיעה ושומרת על הילד עד 9 בערב.

סיימתי תיכון לפני חודשיים ועדיין לא קיבלתי צו גיוס אז ביקשתי ממר וגברת לוי אם אוכל לעשות שעות נוספות אצלהם עד שיגיע הזימון והם הסכימו. מאז אותו יום הייתי אצלם בבית מהבוקר עד הערב שומרת על הילד בזמן שגברת לוי עבדה שעות ארוכות ומר לוי היה חוזר לפעמים מוקדם ומשחרר אותי.

בחצי שנה האחרונה הרגשתי את ההורמונים שבי משתוללים והתחלתי לראות הרבה פורנו ולאונן כדי להתפרק. לפעמים לא יכולתי לחכות עד שאחזור לבית והייתי מאוננת בסלון של מר וגברת לוי לפני שהם חוזרים. עם הזמן הרשתי לעצמי לשתות להם קצת מהיין פה וויסקי שם ואפילו העזתי לעלות לחדר שלהם, להתפשט לגמרי ולאונן על המיטה הכפולה שלהם. ראיתי המון תמונות בחדר ואפילו חלקם רק עם בגד ים וגיליתי שלמר לוי יש גוף מהמם ושרירי מתחת לחליפות שהוא לובש, והבגד ים שלו לא עשה חסד לבליטה הענקית של הזין שלו. מאז שראיתי את התמונות של מר לוי רק עליו חשבתי ואוננתי, בכל פעם שראיתי אותו הרגשתי את הכוס שלי מתחמם ורוצה ללכת אליו שיזיין אותי כמו בפורנו.

לפני שבוע קיבלתי ויברטור ליום הולדת 18 אז החלטתי לנסות אותו על המיטה של מר לוי. בדקתי שהילד ישן ועליתי לחדר השינה, יש להם חדר ענק ומיטה נוחה שהספקתי להכיר במשך חצי שנה בזמן שאני מאוננת על מר לוי. הנחתי את כוס היין על השידה בצד, כבר הספקתי לשתות עוד שתיים לפני והייתי בראש טוב.

 

נשכבתי על המיטה על הצד של מר לוי, אדם, ופישקתי את הרגליים שלי כמו בישיבת פרפר, מסתכלת על התמונה שלו על השידה ומלטפת את הדגדגן שלי, מתרטבת מדקה לדקה. עצמתי את עיניי והכנסתי שתי אצבעות עמוק לתוך הכוס ומדמיינת אותי ואת אדם ביחד. גנחתי בקול והרשתי לעצמי להתפתל בעונג על המיטה, פוקחת את עיניי מדי פעם ומביטה בתמונות שלו.

הפעלתי את הויברטור והצמדתי אותו לדגדגן שלי, אהבתי את התחושה הלא מוכרת אבל פחדתי להכניס אותו לכוס כי אני עדיין בתולה ואני לא רוצה לדמם על השמיכה שלהם.

המשכתי עם הויברטור למשך זמן מה תוך כדי שאני עוצמת עיניים וחושבת על אדם ומרטיבה את המיטה מרגע לרגע שלא שמתי לב שהיה איתי מישהו בחדר.

לפתע הרגשתי יד מונחת על הדגדגן שלי, מזיזה את הויברטור וממשיכה בקצב מעגלי ועדין לענג. פקחתי את עיניי במהירות וראיתי את מר לוי רוכן לצד המיטה על הברך והפנים שלו היו קרובות אלי עם סנטימטרים ספורים שמפרידים בינינו.

"מר לוי אני כל כך מצטערת..." לחשתי. הלב שלי התחיל לפעום ופחדתי שאאבד את העבודה שלי, באינסטינקט התחלתי לסגור את הרגליים אך היד שלו עצרה אותי.

"ששש הכל בסדר" לחש לי ולא הסיר ממני את המבט שלו. את היד הפנויה שלו הוא ליפף סביב הראש שלי עד לחזה וצבט בפטמה שלי תוך כדי שעם היד הרטובה מהמיצים שלי הוא הכניס שתי אצבעות עמוק לתוכי וגרם לי לגנוח.

"כמה זמן את עושה את זה?" שאל והוסיף עוד אצבע, מדי פעם יוצא ומשחק עם הדגדגן הקטן שלי, מוחץ לי אותו וחוזר לאונן לי עם האצבעות הגדולות שלו.

הרגשתי את הפנים שלי מאדימות מבושה אבל לא אמרתי לו להפסיק - "כמה חודשים.." עניתי ופלטתי אנחה. זה הרגיש לי כל כך טוב שמצאתי את עצמי נעה עם היד שלו כדי שארגיש אותו יותר עמוק.

הוא חייך והוציא את האצבעות ממני לגמרי ומיקם את עצמו מחדש בין הרגליים שלי, מתחיל ללקק לי את המיצים מהכוס. הלשון שלו הרגישה כל כך נעימה וחמה והוא חקר אותי למטה וחדר עמוק עם הלשון מה שהרגיש כמו נצח. גנחתי מעונג והנחתי את הידיים על הראש שלו, מעבירה את האצבעות שלי בשיערו.

אני לא מאמינה שזה באמת קורה, כל כך הרבה חודשים אני מאוננת על מר לוי שזה היה עניין של זמן עד שהייתי נתפסת, התגובה שלו הייתה לא צפויה אבל זה מרגיש כמו חלום שמתגשם.

 

"שמתי לב למבטים שלך בזמן האחרון" אמר והפסיק ללקק אותי. ראיתי אותו פותח את החולצה המכופתרת שלו וזורק אותה על הרצפה ופותח את הזיפר של המכנס אך לא מוריד אותו לגמרי ורק חושף את הזין שלו שכבר הספיק להזדקף מאוד. הוא רכן מעליי, הפנים שלו שוב סנטימטרים ממני והשפתיים שלנו כמעט נוגעות. הרגליים שלי עוד מפושקות והוא החל לשחק בכוס עם הזין שלו. מרטיב אותו בכוס שלי ואז משחק עם הדגדגן, חוזר לכוס וקצת מכניס את הזין ושוב חוזר לדגדגן.

"מר לוי אני בתולה..." לחשתי לו והוא ענה לי "אני יודע" בפשטות ואז החדיר לתוכי את כל הזין שלו בבת אחת, התחלתי לצעוק אבל הוא סתם אותי בנשיקה לוהטת. הרגשתי את המשקל שלו כנגד הגוף שלי והוא החל לנוע פנימה והחוצה באיטיות, הקצב האיטי רק הכאיב יותר, הוא הוציא את כל הזין שלו עד הקצה וחודר לתוכי עמוק. גם הנשיקה הארוכה והלוהטת לא עצרה אותי מלגנוח מעונג ולצעוק מכאב, הרגשתי את הכוס שלי מתרחב והתחלתי לדמוע קצת.

"מר לוי-" התחלתי לומר אך הוא קטע אותי "תקראי לי אדם.."

"אדם" לחשתי והבטתי בו "זה כל כך כואב...אני לא יכולה יותר...". כבר זלגו לי כמה דמעות אבל לא יכולתי לשקר לעצמי שעם הכאב בא העונג. רציתי שהוא יפסיק לרגע ויתן לי לנוח ושנוכל להמשיך אך היו לו תוכניות אחרות.

"את יכולה" לחש לי והתחיל לנשק את הצוואר שלי, מסיח את דעתי מהכאב קצת "את סקסית" נתן נשיקה והגביר עוד קצת את הקצב, מכניס יותר עמוק "את יפה.." נישק את הצוואר בצד השני והמשיך להגביר את הקצב "ואת כל כך צרה" הוא גנח מעונג ואהבתי לשמוע את הגניחה הזאת לרגע עד שהבנתי שהוא מגביר את הקצב יותר ויותר והזין שלו מרחיב לי את הכוס כל רגע. כאב לי כל כך וניסיתי להדוף אותו ממני קצת אך המשקל שלו היה כבד והוא לא ממש נתן לי מקום לזוז. הוא סתם לי את הפה עם ידו השמאלית ואת הימנית הוא השחיל מתחת לגב וירד לכיוון התחת שלי ולפני שהבנתי מה הוא הולך לעשות הוא הכניס אצבע אחת לחור התחת ופלטתי צעקה מעורבבת עם גניחת עונג.

במשך דקות ארוכות בכיתי מכאב ועטפתי את אדם עם הידיים שלי, מחבקת אותו ונצמדת אליו בזמן שהוא מזיין אותי עמוק עם הזין בכוס והרחיב אותי עם האצבע בתחת. לאט לאט התרגלתי אליו בתוכי ונרגעתי אך עדיין לא עזבתי אותו, הרחתי את השיער שלו והעברתי את האצבעות שלי שם שוב. התחלתי להניע את האגן שלי יחד איתו כדי להרגיש את הזין שלו פולש לתוכי וכובש אותי, הגברתי את הקצב שלי ככל שהרגשתי שאני עומדת לגמור ואחרי כמה דקות התפוצצתי וגמרתי על הזין שלו, כל הגוף שלי התחיל לרטוט והשרירים שלי התכווצו עליו בזמן שהיה בתוכי.

הוא גנח מעונג כשהרגיש שגמרתי עליו והוא רכן אליי ונישק אותי בתשוקה והרגשתי את הזרם החם שלו חודר לתוכי ואת הזין שלו משפריץ בי שוב ושוב. הוא גמר בי וזה הרגיש כל כך נעים שחיבקתי אותו יותר חזק כדי שימלא את כולי.

"אני אוהב שאת כל כך צמודה וצרה" לחש וגנח עוד, נשאר בתוכי עדיין זקוף ומוכן והמשיך לזיין אותי עם הגמירה שלו, הידיים שלו עברו לתפוס אותי בצוואר מאחורה והוא המשיך לזיין אותי עמוק ומהר עד שגמר בתוכי שוב וגנח בהנאה.

 

לא תיארתי לעצמי שככה תהיה הפעם הראשונה שלי אבל היא הייתה מושלמת.

אני ואדם המשכנו להזדיין כמו ארנבים כמעט כל יום במשך חצי שנה נוספת בזמן שהאישה במשרד וסיפקתי אותו כמו שהיא לא.

הוא במיוחד אוהב להרחיב לי את התחת ולהגדיל את החור כדי שיום אחד יכניס אגרוף שלם, ואני חיה בשביל זה.

לא עבר הרבה עד שהייתי מאוהבת מעל הראש וגם הוא.

הוא ביקש גט לאחר זמן מה ואנחנו התחתנו אחרי שסיימתי צבא ונכנסתי להריון.

מיותר לציין שאין לנו בייביסיטר.

סקרנית מסוקסת - את מוכשרת בטירוף
לפני 3 שנים
Loly - יש לי אחלה מוזה!
לפני 3 שנים
Nony​(מתחלפת) - לוליייי!!! סיפור מדהים ומחרמן בטירוף 😍
לפני 3 שנים
Loly - נונייייי תודהההההההההההההה
לפני 3 שנים
סקרנית מסוקסת - נוני ולולי פשוט מגניב!
לפני 3 שנים
Sunny' - בואנה את יודעת לכתוב ממש טוב
במקומך הייתי שוקלת ברצינות
לגאנר מהסוג הזה יש הרבה ביקוש עכשיו
שאפו
לפני 3 שנים
Loly - הלוואי! אני לא חושבת שאני כותבת הכי טוב חח
לפני 3 שנים
שולט קינקי​(שולט) - את כותבת מדהים!
לפני שנתיים
Black J - וואוו!! מטורף!
לפני 3 שנים
Loly - תודה מאמי 3>
לפני 3 שנים
הכלבונת של reina​(נשלט) - אני יכול להיות הבייביסיטר אם תצטרכי
לפני 3 שנים
Loly - קדימה לעלות לחדר שינה!
לפני 3 שנים
הכלבונת של reina​(נשלט) - אני עולה מהררר
לפני 3 שנים
Jo Pamper​(שולט) - כתבת יפה גברת לוי
לפני 3 שנים
Loly - תודה ביגי P:
לפני 3 שנים
Ronnie sm​(שולט) - מעולה (:
לפני 3 שנים
Loly - תודה רוני =]
לפני 3 שנים
המשרתת שלך - אני גם צריכה בייביסטר שתשמור עלי. את פנויה? ;)
לפני 3 שנים
חלקה כאישה​(אחר) - אם כתבת סיפור כדי להעיר את השטח , אז הסיפור ענק ומחרמן על כל המשתמע ....
אם באמת זה קרה , אז שניכם גדולים מהחיים ואין לי ספק שהאגרוף ייכנס קל , פשוט נראה לי שאת מאד רוצה לדעת אותו יותר ...
שאפו לך !
לפני 3 שנים
טייס צנחן בשייטת - סיפור כתוב מעולה!!
הרגשתי חלק ממנו
לפני 3 שנים
Loly - תודה לך =]
לפני שנתיים
The zero - סיפור אש! הכל אמיתי?:) מה ההפרש בניכם? גרושתו מודעת לסיפור ?
לפני שנתיים
Loly - הגיל והסיפור פתוחים לפירוש =]
לפני שנתיים
A שולט קשוח​(שולט) - כבר קראתי את הסיפור הזה במקום אחר.
לפני שנתיים
Loly - חחחחחחחחחח אין מצב בחיים. כל הסיפורים כאן הם מפרי הדמיון שלי. יכול להיות שאתה סתם ממורמר ולא יודע לפרגן.
אם מצאת את הסיפור במקום אחר, הם העתיקו ממני ואני מאוד מאוד מאוד אשמח אם תשלח לי לינק ושאראה בעצמי.
לפני שנתיים
Marcus Wright​(אחר) - איזה קטע. יש לי משהו משותף עם מר לוי. שנינו הייטקיסטים
לפני שנתיים
Loly - מר לוי... הייתכן זה אתה? חח
לפני שנתיים
Eshel​(נשלט) - כתיבה טובה
לפני שנתיים
Loly - תודה =] מקווה שאהבת
לפני שנתיים
האדון - נפלא
לפני שנתיים
שולט קינקי​(שולט) - וואו פשוט ואוו צמרמורות עשית לי בגוף
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י