אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

I am Lolita

הבלוג הזה יוצא לתקופה חדשה.
כאן אני אכתוב על המחשבות הסוטות של האלטר אגו שלי לוליטה.
היא כל כך מלוכלכת... אני כל כך מקנאה בה.
היא נהנית מכל מה שאני לא מקבלת.
לפני שנתיים. 6 באפריל 2022 בשעה 10:29

יומני היקר,

כאן ספיר, הבעלים שלך. יש לי כל כך הרבה לספר לך, את הסודות הכי כמוסים שלי, ויש לי הרבה. אמא שלי התחתנה לפני שלוש שנים ועברנו לגור עם דן בבית הגדול שלו.
שנה שעברה חגגתי 18 ועמדתי לסיים י"ב. וזה היה ערב שלעולם לא אשכח. אמא ודן עשו לי ארוחה גדולה ואפילו פתחו בקבוק יין ונתנו לי לשתות כמה כוסות, לא הייתי רגילה להרבה אלכוהול ככה שלא לקח לזה הרבה זמן להשפיע וגם לא אכלתי הרבה מרוב התרגשות.
אחרי הארוחה התפזרנו לחדרים שלנו, בשלב מסויים החלטתי להתקלח ולנסות להוריד את הסטלה של היין.

לא שמעתי את הדלת נפתחת ואת דן שנכנס. בזמן שחפפתי הוא נכנס למקלחת ועמד מאחורי, הרגשתי את הזין שלו מתחכך על הפלחים של התחת שלי. נבהלתי מאוד וכמעט מעדתי, גם האלכוהול ששתיתי לא עזר ליציבות שלי. שאלתי אותו מה הוא עושה והוא אמר לי שזה מתנת יום ההולדת שלי, שאני נראית כמו גרסא צעירה של אמא שלי ושהוא תמיד פינטז על הרגע הזה. וכל הזמן שהוא אומר לי את זה והסבון על הפנים שלי יד אחת שלו שיחקה לי בכוס הרטוב בתנועות מעגליות והיד השניה משחקת לי בפטמה. דן הוא גבר בן 40 מאוד מושך,אני מודה שלפעמים הייתי מתלבשת חשוף בכוונה כדי לראות אם הוא מסתכל והייתי מחייכת אליו אבל לא חשבתי שמשהו יקרה. הסבון נשטף ממני והוא הכניס לי שתי אצבעות לכוס וצבט לי את הפטמה באותו הזמן, פלטתי אנחה והשענתי את הראש שלי אחורה על החזה השרירי שלו והוא נישק לי את הצוואר.

שאלתי אותו מה עם אמא והוא ענה בפשטות "מה איתה? היא ישנה" והוסיף "את רוצה שאפסיק?". האצבעות שלו נכנסו ויצאו ממני באיטיות, הפטמה שלי כאבה כל כך אבל הרגשתי את עצמי מתרטבת מחרמנות והיה לי ראש טוב מהיין עד שלבסוף לחשתי לו שלא יפסיק. אני לא האמנתי שהאבא החורג שלי יהיה הראשון שלי ולמה אני מתרטבת ומתחרמנת ממנו?. הוא חייך והשעין אותי על הקיר של המקלחת והתחת יוצא אליו, התכופף והתחיל ללקק לי את הכוס כאילו הוא שותה ממני. הלשון שלו חוקרת כל מילימטר, נכנסת ויוצאת, מלקקת ביסודיות. הוא תפס בפלחים של התחת שלי ופישק אותן כדי להכניס את הלשון לחור תחת הצר שלי. זה הרגיש כל כך טוב והנעתי את האגן שלי יחד איתו כי רציתי שהוא יצמד אליי כמה שיותר. 

הוא קם ומיקם את הזין שלו בין הרגליים שלי, מתחכך בכוס ועושה לי טיזינג עד שלאט לאט הוא הכניס אותו לכוס הצר והבתולי שלי. זה כאב לי כל כך, גנחתי בקול רם מדי אז הוא נישק אותי. שמתי לב לדם שירד ונשטף ממני, דן לא הפסיק להחמיא לי ולומר לי כמה אני יפה וכמה צרה וחמה בפנים. הזין הגדול והעבה שלו נכנס כל כך עמוק שלא יכולתי לייצב את עצמי כמעט. הוא החזיק בי חזק במותניים והגביר את המהירות שלו. הוא חדר כל כך עמוק שהרגשתי את הביצים שלו מוטחות בי כל רגע.
אמרתי לו שכואב לי אבל הוא לא יצא. הוא הנמיך את המהירות שלו ונתן לי לנוח כמה שניות כשהוא ממשיך לצאת ולהיכנס. אבל הוא הפתיע אותי. הרגשתי את האגודל של דן משחקת עם החור של התחת שלי והתחננתי אליו שלא יחדור לתחת. הוא לא הקשיב לי והכניס את האגדול עמוק לחור הצר שלי והמשיך לזיין את הכוס שלי.

הוא חייך למראה הדמעות שלי. הוא ידע כמה כואב לי. ועם זאת יומני היקר, הרגשתי את עצמי מתרטבת יותר. האגודל בתחת חירמן אותי יותר ומצאתי את עצמי נעה קדימה ואחורה יחד איתו כדי להרגיש אותו עמוק בשני החורים שלי. הבטתי לאחור והסתכלתי עליו "אל תפסיק" אמרתי לו בין גניחות של עונג. הוא הפליק לי בתחת בחוזקה כמה פעמים וגרם לתחת שלי להאדים. הרגשות שלי מעורבים, מצד אחד זה מרגיש טאבו, מצד שני זה מרגיש לי כל כך טוב. לא התכוונתי שזה מה שיקרה. ומה יקרה אם אמא תגלה?
החרמנות והעונג עולים בי והרגשתי שאני הולכת להתפוצץ, גנחתי לו שאני גומרת וכך היה אחרי כמה שניות, גמרתי על הזין שלו בתוכי והוא הרגיש אותי מתכווצת עליו בהנאה.

דן יצא ממני וסובב אותי כדי שאהיה מולו. הוא חפן את הציצי שלי בידיים שלו והחל למצוץ אותן בחוזקה כאילו הוא מצפה שיצא חלב. העברתי את האצבעות שלי בשיער שלו והחזקתי אותו צמוד אליי, גונחת לו באוזן מעונג כשהוא עובר מפטמה לפטמה, מאדים ומקשה אותן. אחרי כמה דקות הוא הוריד אותי על הברכיים מול הזין העבה והחזק שלו, הביצים שלו היו נורא נפוחות.
התמקמתי על הברכיים והתחלתי ללקק ולשאוב לו את הזין, הפה שלי כל כך קטן ולא הצלחתי להכניס את כולו עד הסוף אז דן החזיק לי בראש והתחיל לזיין לי את הפה מהר, גורם להרבה רוק ודמעות להצטבר. היו רגעים שהרגשתי את הקצה של הזין שלו נוגע לי בגרון ונחנקתי ובלי אזהרה מוקדמת הוא גנח בקול והרגשתי את הזרע שלו ממלא לי את הפה ובלעתי את הכל. הוא נישק אותי על השפתיים ויצא, נתן לי לסיים את המקלחת.

הייתי בהלם ממה שעבר עליי באותו יום, ומאז דן מבקר אותי בחדר השינה לעיתים קרובות, גם עכשיו. לפעמים כשאמא לא בבית הוא רוצה מציצה מהירה ואפילו קרה שהוא דיבר איתה בטלפון באחד מהפעמים בזמן שירדתי לו וגמר לי בפה.
חשבתי שכשאסיים את התיכון ואתחיל את הצבא אז זה יסתיים ואוכל להמשיך בחיי, אבל לא ידעתי שמהיום שחגגתי 18, החיים שלי ישתנו כל כך.

יומני היקר, תחכה לכניסה הבאה. יש לי עוד הרבה לומר לך.

ספיר.

לפני שנתיים. 29 בדצמבר 2021 בשעה 13:57

הודעת הכותבת:
היי אנשים סקסיים שכמותכם! אני יודעת שהרבה זמן לא כתבתי לכם. קיבלתי את ההודעות המפרגנות שלכם ואת הבקשות להמשכים לחלק מהסיפורים. יש לי כמה סיפורים בראש אבל לוקח לי זמן לשבת ולכתוב. עמכם הסליחה, תודה על האהבה והפרגון. מתה עליכם 3>

 

זה קרה כשאורן, בעלי, היה בנסיעת עבודה של חודש. בד"כ הוא עוזב לשבועיים אך זה היה פרוייקט ארוך יותר. ואני? אני בחודש הרביעי בהריון שלי והוא כבר הספיק לעשות שתי נסיעות עבודה! אז כדי למנוע ויכוחים מיותרים הוא אמר לאח שלו, מאור, לקפוץ כל כמה ימים כדי לעזור לי במה שאני צריכה בזמן שהוא לא בבית.
שבוע אחרי שאורן טס, מאור הגיע לעזור לי עם מצרכים לבית ונשאר איתי לשתות בירה (או שלוש). ואני פינקתי את עצמי בכוס גדולה של יין לבן, הכוס הראשונה שלי מזה חודשים.

אני לא יודעת איך השיחה שלנו גלשה לאיזורים אישיים יותר ומיניים יותר. אולי זה היין, אולי זה הבדידות כשאורן רחוק, אולי זה העובדה שאורן לא שכב איתי כמעט מאז שנכנסתי להריון. מאור החמיא לי כמה יפה לי הבטן ושנשים הריוניות זה חולשה בשבילו. אני יודעת שזה אסור, אבל עם הבאז מהיין ונושאי השיחה הרגשתי את עצמי מסמיקה ואת הכוס שלי מתחיל להתחמם.
החלטתי לקום ולקחת איתי את הבירות וכוס היין למטבח כדי להרגיע את עצמי וכשהנחתי אותן בכיור הרגשתי כף יד משתחלת לתוך חולצת הפיג'מה הרופפת שלי וחופנת את הציצי שלי בחוזקה. לפני שהספקתי להגיב, היד השנייה של מאור נכנסה לתוך המכנס, הזיזה את התחתון ושתי אצבעות שלו התחילו ללטף אותי בתנועות מעגליות.

שתקתי. כי אם אני לא מגיבה אני יכולה להתענג על ההרגשה האסורה הזאת יותר. בחיי כמה השתוקקתי למגע גברי. ככל שעברו השניות בשתיקה, מצאתי את עצמי מזיזה את האגן עם התנועות של האצבעות של מאור וראיתי אותו מחייך. נשענתי עם הידיים על השיש של המטבח בזמן שהוא הוריד לי את המכנסיים במהירות. הלב דפק כל כך חזק שהרגשתי את הפעימות בשפתיים התחתונות שלי אך לא היה לי הרבה זמן לעכל ולהגיב כי מאור היה על הברכיים ופישק לי את הפלחים, הלשון החמה שלו התחילה לנשק אותי וללקק אותי מהכוס ועד לחור הצר של התחת. אני לא מאמינה שאני והוא בסיטואציה הזו אבל אני לא מפסיקה להתחרמן ממנו ולרצות לרכב עליו. אסור לאורן לגלות על כך.
גנחתי בקול, מנסה להצמיד את כולי אל הפנים שלו כדי שיחקור את כולי עם הלשון. "אל תפסיק" אמרתי לו בין גניחות העונג והוא בתגובה ירק על החור תחת הצר שלי והחדיר את האגודל העבה שלו, מזיין אותי באיטיות ומשגע אותי. המיצים והרטיבות מהכוס שלי נוזלים מהיריכיים שלי לכיוון הריצפה.
שנינו חצינו קו אסור מבלי שהתכוונו. אבל מאור עוזר לי כמו שבעלי ביקש, בכל מה שאני צריכה. ואני צריכה זין.

עם האגודל עוד בתוכי הוא קם ומשך לי בשיער כדי להקריב את הפנים שלי אליו. "את כל כך סקסית גם כשאת בהריון, אני לא מאמין שלא עשינו את זה קודם" לחש לי באוזן ואז נישק אותי בתשוקה, מחדיר את האגודל קצת יותר עמוק וגורם לי לגנוח תוך כדי שהלשון שלו מלקקת את שלי.
במשך דקות ארוכות הרגשתי כאילו הוא מחורר אותי עם האגודל שלו, מדי פעם הוא החליף אותה בשתי אצבעות כדי לחדור עמוק יותר, לגרום לי לגנוח ולכמה דמעות לזלוג על פניי מרוב כאב ועונג.
במהירות כמעט ביונית מאור הוריד את המכנסיים שלו ושלף את הזין החזק העומד איתן. הוא החליט להטריף אותי ולגרום לי להשתוקק לזין שלו בכך שהוא משחק לי במיצים של הכוס שלי ולא חודר לתוכי. ואני? האישה השובבה שבתוכי לא רוצה שהוא ייקח את הזמן, אני רוצה להרגיש את הזין שלו עמוק בתוכי. אישה רעה ומלוכלכת שכמותי.
הזזתי את עצמי יותר קרוב אליו כדי להיצמד ולגרום לזין שלו להחליק לתוכי. מאור שם לב ובמקום להעניש אותי על השובבות, הסכים אך בתנאים שלו.
"אם את רוצה, רק תבקשי" אמר לי וחדר לתוכי עמוק בתנועה חדה ומהירה. הוא המשיך לצאת ולהיכנס לכוס שלי מהר יותר ואני התענגתי על הצלילים של הרטיבות של הכוס ולגוף שלו מתנגש עם שלי בקצב מוזיקלי. בשלב מסויים הוא החזיר את האגודל שלו לתחת שלי, גורם לי לצעוק מכאב, לא ידעתי אם להתמקד בעונג של הזין עמוק בתוכי או לכאב שבאגודל שמרחיב לי את החור של התחת.

"אני לא מאמינה שזה קורה" לחשתי לו בעודי מתענגת על ההרגשה הנפלאה של הזין העבה שלו יוצא ונכנס. "אני חוזר לכאן מחר... ואני רוצה לראות אותך על המיטה שלכם על ארבע עם רגליים מפושקות ומוכנות, זה ברור לך?" הוא אמר לי וגנחתי בעונג את ה"כן" שלי ביחד עם "אני גומרת!"
הרגשתי את עצמי עומדת להתפוצץ, גמרתי והכוס שלי התכווץ בחוזקה על הזין שלו, חונק אותו מבפנים. מאור החל לגנוח בקול, ממשיך לזיין אותי במהירות ולחורר את התחת שלי עם האגודל שלו. "אל תגמור בפנים... בבקשה.." התחננתי אליו "את לא באמת מתכוונת לזה.." אמר בחיוך ולא חיכה לתשובה ממני.

הוא גנח בקול והשפריץ את הזרע החם שלו לתוכי ולא רציתי לומר לו כמה כייף היה לי להרגיש אותו ממלא אותי. הוא לא יצא ממני בבת אחת אלא המשיך לזיין אותי עם הזרע שלו כאילו הוא רוצה להכניס אותו יותר עמוק ושאכנס להריון מחדש. כשהוא כן החליט להוציא את הזין שלו, אני הסתובבתי וירדתי על הברכיים כדי למצוץ ולנקות את מה שנשאר ומביטה בו בעיניים תוך כדי. זה הדליק את מאור והרגשתי את הזין שלו מתחזק בשנית. הוא לא חשב פעמיים ופשוט החל לזיין את הפה שלי במהירות, גורם לרוק להצטבר במהרה ולי להיחנק מהזין שלו עמוק בתוכי. ניסיתי קצת להישען אחורה כדי לנסות לנשום אך היו לו תוכניות אחרות, הוא תפס בראשי בחוזקה וקיבע אותי במקום כדי שהוא יוכל לזיין לי את הפה מהר יותר וכך עשה עד שגמר שוב ומילא את הפה שלי בזרע החם שלו. לא הייתה לי ברירה אלא לבלוע ולהיחנק ממנו.

הסתכלתי עליו עם דמעות בעיניים, הוא חייך ואני חייכתי.
שנינו יודעים מה עשינו.
הוא עזר לי לקום ולהתלבש, שוב נישק אותי והלך.
מאור בא כל יום עד ליום שבעלי אורן, אח שלו, חזר מהנסיעה שלו. כל יום הוא מילא אותי בזרע החם והמפנק שלו. הוא הרחיב לי את החור של התחת ומילא אותי בשניהם, הרגשתי כמו מיכל לאחסון הזרע של מאור ובמקום מסויים אהבתי את זה. אהבתי שהבטן ההריונית שלי רק חירמנה אותו יותר ושבכל פעם שאורן היה צריך לנסוע, מאור היה מגיע אליי ומפנק אותי.

זה כמו מסורת משפחתית עכשיו.
זה סוד משפחתי.

לפני 3 שנים. 16 בפברואר 2021 בשעה 21:26

אני עובדת בתור בייביסיטרית לזוג אמיד מאוד בתל אביב למעלה משנה. גברת לוי עובדת בחברת שיווק ומר לוי מתעסק בהייטק, הם התחתנו לפני 4 שנים ונולד להם בן לפני שנתיים. נכנסתי לתמונה כאשר גברת לוי הייתה צריכה להגביר קצב בעבודה ולתת שעות נוספות ולכן העסיקו אותי ומאז אני עובדת בשבילם. כל יום אחרי לימודים הייתי מגיעה ושומרת על הילד עד 9 בערב.

סיימתי תיכון לפני חודשיים ועדיין לא קיבלתי צו גיוס אז ביקשתי ממר וגברת לוי אם אוכל לעשות שעות נוספות אצלהם עד שיגיע הזימון והם הסכימו. מאז אותו יום הייתי אצלם בבית מהבוקר עד הערב שומרת על הילד בזמן שגברת לוי עבדה שעות ארוכות ומר לוי היה חוזר לפעמים מוקדם ומשחרר אותי.

בחצי שנה האחרונה הרגשתי את ההורמונים שבי משתוללים והתחלתי לראות הרבה פורנו ולאונן כדי להתפרק. לפעמים לא יכולתי לחכות עד שאחזור לבית והייתי מאוננת בסלון של מר וגברת לוי לפני שהם חוזרים. עם הזמן הרשתי לעצמי לשתות להם קצת מהיין פה וויסקי שם ואפילו העזתי לעלות לחדר שלהם, להתפשט לגמרי ולאונן על המיטה הכפולה שלהם. ראיתי המון תמונות בחדר ואפילו חלקם רק עם בגד ים וגיליתי שלמר לוי יש גוף מהמם ושרירי מתחת לחליפות שהוא לובש, והבגד ים שלו לא עשה חסד לבליטה הענקית של הזין שלו. מאז שראיתי את התמונות של מר לוי רק עליו חשבתי ואוננתי, בכל פעם שראיתי אותו הרגשתי את הכוס שלי מתחמם ורוצה ללכת אליו שיזיין אותי כמו בפורנו.

לפני שבוע קיבלתי ויברטור ליום הולדת 18 אז החלטתי לנסות אותו על המיטה של מר לוי. בדקתי שהילד ישן ועליתי לחדר השינה, יש להם חדר ענק ומיטה נוחה שהספקתי להכיר במשך חצי שנה בזמן שאני מאוננת על מר לוי. הנחתי את כוס היין על השידה בצד, כבר הספקתי לשתות עוד שתיים לפני והייתי בראש טוב.

 

נשכבתי על המיטה על הצד של מר לוי, אדם, ופישקתי את הרגליים שלי כמו בישיבת פרפר, מסתכלת על התמונה שלו על השידה ומלטפת את הדגדגן שלי, מתרטבת מדקה לדקה. עצמתי את עיניי והכנסתי שתי אצבעות עמוק לתוך הכוס ומדמיינת אותי ואת אדם ביחד. גנחתי בקול והרשתי לעצמי להתפתל בעונג על המיטה, פוקחת את עיניי מדי פעם ומביטה בתמונות שלו.

הפעלתי את הויברטור והצמדתי אותו לדגדגן שלי, אהבתי את התחושה הלא מוכרת אבל פחדתי להכניס אותו לכוס כי אני עדיין בתולה ואני לא רוצה לדמם על השמיכה שלהם.

המשכתי עם הויברטור למשך זמן מה תוך כדי שאני עוצמת עיניים וחושבת על אדם ומרטיבה את המיטה מרגע לרגע שלא שמתי לב שהיה איתי מישהו בחדר.

לפתע הרגשתי יד מונחת על הדגדגן שלי, מזיזה את הויברטור וממשיכה בקצב מעגלי ועדין לענג. פקחתי את עיניי במהירות וראיתי את מר לוי רוכן לצד המיטה על הברך והפנים שלו היו קרובות אלי עם סנטימטרים ספורים שמפרידים בינינו.

"מר לוי אני כל כך מצטערת..." לחשתי. הלב שלי התחיל לפעום ופחדתי שאאבד את העבודה שלי, באינסטינקט התחלתי לסגור את הרגליים אך היד שלו עצרה אותי.

"ששש הכל בסדר" לחש לי ולא הסיר ממני את המבט שלו. את היד הפנויה שלו הוא ליפף סביב הראש שלי עד לחזה וצבט בפטמה שלי תוך כדי שעם היד הרטובה מהמיצים שלי הוא הכניס שתי אצבעות עמוק לתוכי וגרם לי לגנוח.

"כמה זמן את עושה את זה?" שאל והוסיף עוד אצבע, מדי פעם יוצא ומשחק עם הדגדגן הקטן שלי, מוחץ לי אותו וחוזר לאונן לי עם האצבעות הגדולות שלו.

הרגשתי את הפנים שלי מאדימות מבושה אבל לא אמרתי לו להפסיק - "כמה חודשים.." עניתי ופלטתי אנחה. זה הרגיש לי כל כך טוב שמצאתי את עצמי נעה עם היד שלו כדי שארגיש אותו יותר עמוק.

הוא חייך והוציא את האצבעות ממני לגמרי ומיקם את עצמו מחדש בין הרגליים שלי, מתחיל ללקק לי את המיצים מהכוס. הלשון שלו הרגישה כל כך נעימה וחמה והוא חקר אותי למטה וחדר עמוק עם הלשון מה שהרגיש כמו נצח. גנחתי מעונג והנחתי את הידיים על הראש שלו, מעבירה את האצבעות שלי בשיערו.

אני לא מאמינה שזה באמת קורה, כל כך הרבה חודשים אני מאוננת על מר לוי שזה היה עניין של זמן עד שהייתי נתפסת, התגובה שלו הייתה לא צפויה אבל זה מרגיש כמו חלום שמתגשם.

 

"שמתי לב למבטים שלך בזמן האחרון" אמר והפסיק ללקק אותי. ראיתי אותו פותח את החולצה המכופתרת שלו וזורק אותה על הרצפה ופותח את הזיפר של המכנס אך לא מוריד אותו לגמרי ורק חושף את הזין שלו שכבר הספיק להזדקף מאוד. הוא רכן מעליי, הפנים שלו שוב סנטימטרים ממני והשפתיים שלנו כמעט נוגעות. הרגליים שלי עוד מפושקות והוא החל לשחק בכוס עם הזין שלו. מרטיב אותו בכוס שלי ואז משחק עם הדגדגן, חוזר לכוס וקצת מכניס את הזין ושוב חוזר לדגדגן.

"מר לוי אני בתולה..." לחשתי לו והוא ענה לי "אני יודע" בפשטות ואז החדיר לתוכי את כל הזין שלו בבת אחת, התחלתי לצעוק אבל הוא סתם אותי בנשיקה לוהטת. הרגשתי את המשקל שלו כנגד הגוף שלי והוא החל לנוע פנימה והחוצה באיטיות, הקצב האיטי רק הכאיב יותר, הוא הוציא את כל הזין שלו עד הקצה וחודר לתוכי עמוק. גם הנשיקה הארוכה והלוהטת לא עצרה אותי מלגנוח מעונג ולצעוק מכאב, הרגשתי את הכוס שלי מתרחב והתחלתי לדמוע קצת.

"מר לוי-" התחלתי לומר אך הוא קטע אותי "תקראי לי אדם.."

"אדם" לחשתי והבטתי בו "זה כל כך כואב...אני לא יכולה יותר...". כבר זלגו לי כמה דמעות אבל לא יכולתי לשקר לעצמי שעם הכאב בא העונג. רציתי שהוא יפסיק לרגע ויתן לי לנוח ושנוכל להמשיך אך היו לו תוכניות אחרות.

"את יכולה" לחש לי והתחיל לנשק את הצוואר שלי, מסיח את דעתי מהכאב קצת "את סקסית" נתן נשיקה והגביר עוד קצת את הקצב, מכניס יותר עמוק "את יפה.." נישק את הצוואר בצד השני והמשיך להגביר את הקצב "ואת כל כך צרה" הוא גנח מעונג ואהבתי לשמוע את הגניחה הזאת לרגע עד שהבנתי שהוא מגביר את הקצב יותר ויותר והזין שלו מרחיב לי את הכוס כל רגע. כאב לי כל כך וניסיתי להדוף אותו ממני קצת אך המשקל שלו היה כבד והוא לא ממש נתן לי מקום לזוז. הוא סתם לי את הפה עם ידו השמאלית ואת הימנית הוא השחיל מתחת לגב וירד לכיוון התחת שלי ולפני שהבנתי מה הוא הולך לעשות הוא הכניס אצבע אחת לחור התחת ופלטתי צעקה מעורבבת עם גניחת עונג.

במשך דקות ארוכות בכיתי מכאב ועטפתי את אדם עם הידיים שלי, מחבקת אותו ונצמדת אליו בזמן שהוא מזיין אותי עמוק עם הזין בכוס והרחיב אותי עם האצבע בתחת. לאט לאט התרגלתי אליו בתוכי ונרגעתי אך עדיין לא עזבתי אותו, הרחתי את השיער שלו והעברתי את האצבעות שלי שם שוב. התחלתי להניע את האגן שלי יחד איתו כדי להרגיש את הזין שלו פולש לתוכי וכובש אותי, הגברתי את הקצב שלי ככל שהרגשתי שאני עומדת לגמור ואחרי כמה דקות התפוצצתי וגמרתי על הזין שלו, כל הגוף שלי התחיל לרטוט והשרירים שלי התכווצו עליו בזמן שהיה בתוכי.

הוא גנח מעונג כשהרגיש שגמרתי עליו והוא רכן אליי ונישק אותי בתשוקה והרגשתי את הזרם החם שלו חודר לתוכי ואת הזין שלו משפריץ בי שוב ושוב. הוא גמר בי וזה הרגיש כל כך נעים שחיבקתי אותו יותר חזק כדי שימלא את כולי.

"אני אוהב שאת כל כך צמודה וצרה" לחש וגנח עוד, נשאר בתוכי עדיין זקוף ומוכן והמשיך לזיין אותי עם הגמירה שלו, הידיים שלו עברו לתפוס אותי בצוואר מאחורה והוא המשיך לזיין אותי עמוק ומהר עד שגמר בתוכי שוב וגנח בהנאה.

 

לא תיארתי לעצמי שככה תהיה הפעם הראשונה שלי אבל היא הייתה מושלמת.

אני ואדם המשכנו להזדיין כמו ארנבים כמעט כל יום במשך חצי שנה נוספת בזמן שהאישה במשרד וסיפקתי אותו כמו שהיא לא.

הוא במיוחד אוהב להרחיב לי את התחת ולהגדיל את החור כדי שיום אחד יכניס אגרוף שלם, ואני חיה בשביל זה.

לא עבר הרבה עד שהייתי מאוהבת מעל הראש וגם הוא.

הוא ביקש גט לאחר זמן מה ואנחנו התחתנו אחרי שסיימתי צבא ונכנסתי להריון.

מיותר לציין שאין לנו בייביסיטר.

לפני 3 שנים. 10 בפברואר 2021 בשעה 20:07

נכנסתי אל השירותים ושטפתי את פניי, ניסיון כושל בלנסות להרגיע את עצמי ולאחר כמה דקות יצאתי לכיוון הספריה, אין לי מושג כמה זמן עבר אבל עדיף להגיע מוקדם לפני שמי שזה לא יהיה יספר להנהלה של האוניברסיטה. ברגע שיצאתי ממבנה המגורים של הנשים התנגשתי במישהו שתפס אותי לפני שאני נופלת.

"אוח סליחה" אמרתי, מיישרת את מבטי ומולי עמד גיא, הבן של מנהל האוניברסיטה, רק זה היה חסר לי.

"הכל בסדר, רואים שאת ממהרת" אמר בחיוך. הרמתי גבה לרגע והתחלתי לנוע לכיוון הספריה אך גיא תפס לי את הזרוע ואמר "אין צורך ללכת לספריה, באתי עד אלייך".

הלב שלי התחיל לדפוק מהר כשאני מבינה שזה הוא ששלח את הפתק, כל מיני סנריות מתרחשות לי בראש על איך הוא הולך לספר לאבא שלו שהוא ראה אותי בולעת את הזין של הפרופסור והלך כל מה שעבדתי עליו בשנים האחרונות. אחרי שגיא הסביר שהוא חיפש ספר וחזר לכיתה וראה אותי ואת הפרופסור במקרה שאלתי אותו אם הוא הולך לספר לאבא שלו והוא בתגובה חייך והביט בי.

"תראי, מה שאת עושה עם הפרופסור לא מעניין אותי" חייך והחל ללטף את הלחי שלי, לאט לאט יורד לכיוון הצוואר אך מבטו עדיין עליי "אבל אם את לא רוצה שההנהלה ואבא שלי ידעו שאת מזדיינת עם הפרופסור ויעיפו אותך מכאן, תצטרכי לתת משהו בתמורה..." סיים לומר בזמן שהיד שלו הגיע לפס הגופיה שלי, משחק איתה וכמעט נוגע לי בפטמה.

 

כל הדרך לחדר שלו רצו לי מחשבות על המצב שנכנסתי אליו. אם אני לא אשכב איתו עכשיו, מה שעשיתי עם הפרופסור היה לשווא.

אחרי שנעל את הדלת התקרב אליי ולא בזבז זמן, עמד מאחורי והחל להעביר את הידיים שלו מתחת לגופיה ומוריד אותה ממני ואת החזיה גם.

הוא רכן אליי בעודו מאחוריי ולחש "אז את זונה לא קטנה אה..", הידיים שלו חפנו לי את החזה בחוזקה, האצבעות שלו מכווצות לי את הפטמות ומוחצות אותן חזק עד שפלטתי אנקה קטנה והוא שיחרר.

"אני לא זונה" אמרתי לו אך לא התרחקתי ממנו.

"לא? אז מה את?" הוא שאל אך לא חיכה לתשובה ותפס אותי מהשיער וזרק אותי על חצי מיטה שלו, נחתתי מכופפת עם התחת לכיוונו והפנים שלי קבורות במזרן. הרמתי את ראשי והרגשתי את הידיים שלו מורידות את הטייץ שלי במהירות יחד עם החוטיני והוא פתח לי את הפלחים של התחת כדי לסלול דרך מהכוס שלי לחור התחת עם הלשון שלו.

במשך דקות ארוכות הלשון שלו חוקרת את הכוס שלי שמתרטב גם מהרוק שלו וגם מהעונג שאני מקבלת, חלק ממני מרגיש אשם שאני נהנית. הלשון שלו חודרת לחור התחת וביקשתי שלא יכנס לשם כי זה כואב.

הוא הפסיק ושינה תנוחה, לא מחכה זמן רב וחודר לתוך הכוס הנוטף שלי עם הזין שלו, קצת נרתעתי בהתחלה כי הוא מצוייד בזין עבה וארוך במיוחד.

כאב לי, אבל מצאתי את עצמי אוהבת את הכאב ואפילו זזה נגדו בקצב כדי שיכנס בי יותר עמוק. אולי אני באמת זונה קטנה ומיוחמת. אני נדהמת איך היום הזה התחיל ואיך הוא ממשיך, לא ממזמן הפרופסור גמר לי בפה ומילא אותי בזרע החם שלו.

 

רצף המחשבות שלי נקטע כשהרגשתי את גיא מכניס את האגודל שלו לתחת שלי מבלי להזהיר, אפילו לא שמתי לב שהוא כבר הרטיב את כל האיזור. הפעם לא החזקתי את עצמי וגנחתי בעונג ושמעתי אותו צוחק. ניסיתי להתנגד ולהזיז את היד שלו אך הוא העיף אותי ופשוט זיין לי את התחת עם האגודל יותר מהר מה שהכאיב יותר.. מה שגרם ליותר עונג.

הרגשתי את שנינו מזיעים בטירוף, הוא קורע לי את הכוס בכל פעם שהוא חודר עמוק יותר וכבר עבר לשתי אצבעות בתחת שלי, הכאב היה עצום שדמעות החלו לזלוג מעיניי. הוא חדר לכוס שלי בעוצמה וכל כך עמוק עד שהרגשתי את הבטן שלו נוגעת בי. התחלתי לצרוח ולבכות אך הוא השתמש ביד אחת לקבור את הפנים שלי במזרן ולהשתיק את הצרחות.

הוא הזיז את היד שלו מהראש שלי ועבר לרתק אותי בכך שהחזיק בידיים שלי עם יד אחת כך שהיו צמודות לגב והיד השנייה עם אצבעות בתחת שלי. הרגשתי אותו מרחיב אותי ומגביר את קצב החדירה שלו ואני רק מתרטבת יותר, מתמסרת לזין העבה שלו.

"בבקשה אל תגמור בתוכי" הצלחתי לומר בין גניחות הכאב אך הוא הגיב בלהצמיד אותי יותר חזק למיטה, להוציא את הזין שלו לרגע ולהחדיר אותו לתוכי שוב בעוצמה וקודח אותי, מרחיב לי את הכוס בכל שניה שעוברת ואני מבינה שאני אוהבת שהוא משתמש בי כמו זונה.. כמו בובה לרגליו.

לאט לאט הרגשתי את עצמי עומדת להתפוצץ ולגמור, לא רציתי שהוא ידע שאני מתענגת כל כך אבל כבר היה מאוחר מדי, לא יכולתי לשלוט בעצמי וגמרתי תוך כדי שהוא מזיין אותי, הגוף שלי מתכווץ על הזין שלו ושמעתי אותו פולט גניחה חזקה ונצמד אלי יותר, ממלא אותי בזרע שלו. הרגשתי בתוכי את כל ההשפרצות שלו והוא לא יצא ממני גם כשגמר וניסיתי בכל כוחי להדוף אותו ממני.

"את גם נהנית מזה" נשען ולחש לי באוזן תוך כדי שהוא ממשיך לזיין אותי באיטיות עם הזרע שלו עוד בתוכי "ואת תמשיכי לבוא לכאן אם את לא רוצה שיעיפו אותך מהאוניברסיטה".

 

וכך היה.

השבועיים שבאו אחרי אותו יום כללו שגרה חדשה בחיי והתחלתי לקחת גלולות כמה ימים אחרי.

אחרי כל שיעור הייתי יורדת לפרופסור והוא היה גומר לי בפה כדי שאקבל ציון עובר והייתי הולכת לחדר של גיא בין שיעורים כדי שהוא יזיין אותי ויגמור בי.

הוא הפך את הגוף שלי למכונת זיון כדי לחלוב את הביצים שלו ולגמור בתוכי שוב ושוב ובכל מקום.

מיותר לציין שהבחירות שלי הן אלה שהביאו אותי למצב המסובך שאני נמצאת בו אבל ביני לבין עצמי, עבר כל כך הרבה זמן מאז שהייתי עם גבר, שנהניתי מהסיטואציות.

אבל אם חשבתי שזה מסובך, זה רק היה ההתחלה.

יום אחד קיבלתי זימון למשרד הדיקן, מנהל האוניברסיטה.

כשנכנסתי למשרד ראיתי את המנהל, עומר (ואבא של גיא), יושב מאחורי השולחן שלו ויש כסא ריק מולו שהוא סימן לי לשבת בו. השיחה שהתנהלה אישרה את החשדות שלי.

המנהל סיפר לי שהוא שמע את הבן שלו גיא מתרברב בפלאפון לאחד החברים ערב אחד כשהיה שיכור שבה פלט שהוא ראה אותי יורדת לפרופסור ושהוא סוחט אותי במשך שבועיים עם סקס. הוא בנוסף סיפר לי שהוא עשה שיחה עם גיא וההסדר שהיה לו איתי מבוטל.

כששאלתי אותו למה, הוא ענה לי בחיוך ממזרי שיש הסדר חדש עכשיו והוא החל לפרט לי אותו.

לפני 3 שנים. 28 בינואר 2021 בשעה 23:14

סוף כל סוף הגעתי לסוף התואר שלי. יש לי רק עוד כמה חודשים בודדים כדי שאוכל להושיל ממני את הטייטל סטודנטית ואהיה עובדת מן השורה.

4 שנים של כלכלה ומנהל, יצא לי מכל החורים התואר הזה!

בקושי עניין אותי, מה שלא עזר לי לציונים הממוצעים שלי בכלל, אבל עדיף שיהיה משהו ברזומה בימינו.

שבוע שעבר נכשלתי במבחן של קורס הנהלה שהרס לי את הממוצע הכללי שלי לסיום התואר, והיום אחרי השיעור החלטתי לדבר עם הפרופסור כדי לראות אם יש עבודות אקסטרה שאוכל לעשות כדי להעלות את הממוצע בקורס שלו.

במשך שעה שהוא חופר על איך לנהל תיק הוצאות וחיכיתי עד שיסתיים. כשהגיע סוף השיעור הכנסתי את הספרים והמחברת שלי לתיק והתקדמתי לכיוון הפרופסור, בדרך עוברים לידי סטודנטים אחרים שהיו בדרך לצאת.

 

הייתי חייבת לדבר איתו על הציון שלי לסוף הסמסטר, אם לא אעבור את הקורס שלו, לא אוכל לסיים את התואר.

"פרופסור, אני צריכה לדבר איתך על הציון של המבחן האחרון שעשינו" אמרתי לו בזמן ששאר הסטודנטים יצאו מהחדר "חייב להיות משהו שאני יכולה לעשות, למדתי כל כך קשה!" התעקשתי והנחתי את המבחן על השולחן שלו "אני חייבת לקבל ציון עובר".

הוא הביט בי ובחן אותי מלמטה למעלה, זה גרם לי איפשהו לאי נוחות בלתי מוסברת, כאילו הוא מפשיט אותי.

"יש משהו שתוכלי לעשות כדי לקבל ציון עובר" אמר בחיוך ונשען לאחור בכסא שלו תוך כדי שהוא זז מהשולחן כדי שאוכל לראות אותו מפשק את הרגליים שלו, כאילו לרמוז לי.

"אתה רציני?" הסתכלתי עליו בתדהמה ומהר מסביבי ושמתי לב שאנחנו לבד.

"אם את רוצה לקבל ציון עובר, אני רציני. אם לא את יכולה לצאת ונתראה בשיעור הבא עד סוף הסמסטר" אמר לי תוך כדי שהוא פותח את הזיפר שלו וחושף את הזין שלו, מלטף אותו מולי למעלה ולמטה עם חיוך ממזרי "תנעלי את הדלת" הוא ציווה, כאילו ידע מה תהיה התשובה שלי לפניי.

הלב שלי דפק מהר בעודי מנסה לקבל החלטה מהירה למצב שנחשפתי אליו. הוא בוודאי יודע שקשה לי אקדמית, פרופסורים מדברים ביניהם כל הזמן הרכלנים האלה. בלית ברירה נעלתי את הדלת וחזרתי אליו, יורדת על הברכיים ומתמקמת מולו. הזין שלו כבר עמד זקוף מולי עם רטיבות מהקצה רק מחכה לרגע שבו יגע בשפתיי ויכנס לתוכי.

הלשון שלי התחילה בללקק את הקצה שלו ולנקות אותו מהרטיבות תוך כדי שהידיים שלי מאוננות לו לאט באותו קצב שאני מלקקת אותו. הפרופסור נשען בחזרה לאחור וגנח בעונג כשהרגיש את השפתיים שלי עוטפות את הזין שלו והוא חודר לתוך הגרון הרטוב שלי ויד אחת שלו ליטפה את הפנים שלי.

הלשון שלי מלופפת ומלקקת את כל הזין שלו מלמטה למעלה ואני מרגישה אותו נהיה קשוח יותר ואת הביצים שלו נפוחות יותר. 

מצצתי לו ושאבתי את הזין שלו לתוכי 

 

לפתע הוא קם מהכסא ללא התרעה בעוד שהזין שלו בתוך הפה שלי, הידיים שלו חפנו את הראש שלי והחזיקו בי חזק ולפני שהספקתי להבין מה קורה סביבי הפרופסור דחף את הזין שלו עמוק לתוך הגרון שלי וככה השאיר אותי דקות ארוכות.

התחלתי להיחנק והדמעות לא איחרו לבוא מיד אחרי, היה כל כך קשה לי לנשום והוא פשוט השאיר את הראש שלי ככה צמוד לגופו ולא הרפה עד שניסיתי להדוף אותו ממני והוא הזיז אותי אחורה כדי לתת לי לנשום.

התנשמתי בכבדות וניסיתי להסדיר את הנשימה שלי אך הוא לא נתן לי זמן רב להתאושש וחדר לתוכי שוב אך הפעם זיין את הפה שלי עמוק יותר ומהר יותר, גורם גם לנזלת לרדת מהאף ולכל הפנים שלי להתרטב. אני לא מאמינה שאני עושה את כל זה בשביל ציון עובר.

הוא הזיז את הראש שלי אחורה, נותן לי זמן לקחת נשימה נוספת ושוב החדיר את עצמו לתוכי.

אני לא יודעת כמה זמן עבר בזמן שהוא זיין אותי ככה כשאני על הברכיים, הוא גנח בכל פעם שהוא החדיר את עצמו לתוכי ושמע אותי נחנקת עד שהרגשתי יד אחת שלו מתנתקת מהראש שלי וסותמת לי את האף.

הוא המשיך לזיין אותי חזק יותר ועמוק יותר והוא לא שיחרר אותי גם כשהתחלתי להיכנס לפאניקה ולנסות לדחוף אותו ממני. הרגשתי את הזין שלו נוגע בסוף הגרון שלי, נחנקת ממנו עד שהרגשתי את הזרע החם שלו ממלא את הפה שלי ומשפריץ לתוכי שוב ושוב, בקושי נותן לי זמן לבלוע ומתרוקן כולו בתוכי.

הפרופסור עזב אותי לנפשי בעודי ברצפה על הברכיים מנקה את שאריות הזרע שלו מזווית הפה שלי.

"את תעברי את הקורס" הוא אמר לי בזמן שסידר את המכנסיים שלו וחזר לשבת בכסא שלו כאילו כלום לא קרה.

 

כשחזרתי לחדר שלי במעונות הסטודנטים, ראיתי פתק שהחליקו מתחת לדלת שלי. פתחתי אותו והרגשתי את הצורך להקיא.

-ראיתי אותך עם הפרופסור, תפגשי אותי בספריה בעוד שעה-

קיפלתי מהר את הפתק והכנסתי לתיק שלי, הלב שלי דופק ומנסה לעכל את השעה האחרונה.

לא רק ששכבתי עם הפרופסור שלי מזה 4 שנים, יש מישהו שראה אותנו!

 

לא הבנתי לאיזה ספירלה אני נכנסת...

אף אחד לא יודע מה עבר עליי בסמסטר האחרון שלי.

לפני 3 שנים. 23 בינואר 2021 בשעה 21:21

אני במערכת יחסים בדסמית כבר 3 שנים. ולא יכולתי להיות מאושרת יותר.

אני מחכה ליום שבו אהיה רק שלו לעולם.

הוא תמיד היה עושה מסיבות בדסמ בבית שלו, אנדרגראונד כזה, רק עם אנשים ספציפיים שהוא יודע שהם בקהילה. ובלי עין הרע הוא מכיר הרבה אנשים, תמיד היו בערך כמאה אנשים במסיבה כל שנה.

אך מאז השנה הראשונה שלנו ביחד, הוא החליט להוסיף אותי כאטרקציית המסיבה העיקרית. אני מולו על ארבע, כמעט במרכז הבית, והאורחים היקרים שלו - נשים וגברים כאחד - יכולים לזיין אותי ללא הגבלה ולא חייב בתורות. השנה הראשונה שלי הייתה קשה, אבל מאז שהמילה יצאה שאני אטרקציה התחילו להגיע הרבה יותר.

תמיד הייתי מתרגשת מהמסיבה השנתית הזאת, כי תמיד אחריה אנחנו יוצאים לנופש איפשהו, כל פעם במדינה אחרת, פרס על היותי זונה מושלמת עבורו.

במשך שנה שלמה אני שלו בלבד והוא עושה בי כרצונו ופעם בשנה הוא החליט לתת אותי לאחרים, כדי שידעו איזו שפחה מושלמת יש לו. הוא מחמיא לי מאוד.

 

הוא התיישב בכסא הרגיל שלו באחת הפינות המרכזיות בבית. נקודה שבה הוא יכול לקבל תמונת מצב על רוב האנשים בסביבה.

אני הייתי מולו על ארבע, הידיים שלי אזוקות לשני חורים שהיו מקובעים על הרצפה והרגליים שלי קשורות למוט ככה שלא יכולתי לסגור את הרגליים גם אם רציתי. לא היה לי הרבה תזוזה.

בערך עשרים דקות אחרי התחלת המסיבה ניגש אלי הגבר הראשון, הוא הפליק לי כמה פעמים על הכוס מאחורה, כאילו בודק סחורה והכניס לי שתי אצבעות לכוס, הכניס והוציא לכמה דקות עד שהתרטבתי יותר ויותר וכשסיים ליקק אותן ולא היסס והכניס את הזין שלו לתוך הכוס שלי.

גבר אחר התמקם ממולי אפילו לא דקה אחרי והכניס לתוך הפה שלי את הזין שלו. שניהם כאילו משחקים בי, מזיינים אותי לפי הקצב ומחייכים אחד לשני, הם המשיכו ככה עד ששניהם גמרו בי, טפטפו בי עד הטיפה האחרונה ועזבו אותי כאילו אני סמרטוט.

לאחר מכן התקרבה אליי אישה ושכבה מול הפנים שלי כדי שאלקק את הכוס שלה, וכמו זונה טובה צללתי עם ראשי וליקקתי את כולה, לא מדלגת על שום איזור בה.

עוד שני גברים הצטרפו אלינו ושניהם התמקמו מאחורי, כל אחד מהם הכניס זין לחור אחר, אחד לכוס ואחד לתחת.

פלטתי אנחה ברגע שהם נכנסו, והשולט המושלם שלי רק הביט לי בעיניים וחייך. לא אמר כלום.

הצטרפו עוד אנשים מסביבנו, בערך חמישה גברים שלפו את הזין שלו ואוננו עליי, גם גברים שהיה תורם וכולם ללא יוצא מן הכלל גמרו עליי וזרקו עליי את כל הזרע החם שלהם. היה לי זרע על הגב, על הפנים, על המותניים. הייתי יצירת אומנות.

וכך אחד אחד, זיינו אותי עמוק בכוס ועמוק בתחת וקרעו לי את הצורה ללא התחשבות בי. גמרו בתוכי שוב ושוב וכל הזמן הזה הסתכלתי לו בעיניים, שמחה שהוא מתענג, שמחה להרגיש זרע חם בתוכי, הוא יודע כמה אני אוהבת זרע, בגלל זה המסיבה הזאת לכבודי.

 

בערך שעה חלפה, כבר הפסקתי לספור אחרי 50 אנשים שגמרו עליי ובתוכי ומילאו אותי.

כל הגוף שלי נוצץ מזיעה ודביק מזרע סמיך ושופע. למרות שהשנה זיינו אותי אותי יותר אנשים משנים קודמות, הרגשתי רעננה מתמיד.

אבל נראה לי שהשולט שלי תכנן לי הפתעה שלא הייתי מוכנה לה השנה.

ניגשו לאזורנו ארבעה גברים דוברי אנגלית, בעלי עור כהה. אחד מהם זיהיתי ואת השאר לא, אותו אחד היה איש עסקים שעובד עם השולט שלי. ראיתי אותו בחיפזון בשיחת וידאו שהייתה להם, כנראה שהוא הזמין אותו ועוד אנשים למסיבה השנה.

אישית, אני מאוד אוהבת לראות פורנו עם אנשים כהים, הם לא מאכזבים עם הזין הלא פרופורציונלי שלהם. ובכל זאת תמיד רציתי לנסות, והנה זה כאן.

 

אחד מהם נכנס בין הידיים שלי כך שהגוף שלו מתחתיי, לא מבזבז זמן ומחדיר את הזין העבה לתוך הכוס שלי. צעקתי בקול רם וגנחתי מעונג. הוא נכנס מאוד עמוק, מאוד מהר.

אחריו לא איחר השני, ציפיתי לקבל אותו בתחת, כבר הייתי סוג של מוכנה אבל טעיתי.

הוא הכניס גם את הזין שלו לכוס שלי, מותח אותי וקורע אותי... הכוס שלי בהחלט מתרחב כרגע.

שנייהם נעים ביחד אך לא בסנכרון, אני לא יודעת במה להתמקד, בכל רגע נתון יש זין אחד שנכנס וזין אחד שיוצא אך שניהם עדיין בתוכי. הגבר שמתחתיי החזיק בגוף שלי עם שתי הידיים שלי, כאילו מחבק אותי ובכך מונע ממני לזוז. הייתי קשורה עם האחיזה שלו.

השלישי עמד מולי, משפשף את הזין שלו באיטיות ומחייך. לאט לאט הוא החדיר את הזין השמן שלו לתוך הפה שלי, לא יכולתי להכיל אותו. ואומנם התחיל לאט, אך הצטרף לקצב של החברים שלו ופשוט השתגע על הפה שלי. הרגשתי את הזין שלו יוצא ונכנס, הוא אפילו לא הוציא את כולו ועדיין הרגשתי את כל הזין עמוק בתוכי.

שלושתם זיינו אותי בקצב שלהם, לי לא היה הרבה מה לומר בדבר גם אם רציתי לדבר.

נחנקתי, דמעתי וגם נזלת התחילה לרדת לי מהאף בגלל שזיינו לי את הפנים כל כך טוב.

הגבר הרביעי זה החבר שזיהיתי משיחת הוידיאו.

כמו המנהיג של החבורה, השאירו לו את הטוב ביותר. התחת הצר שלי.

הוא הכין את הזין שלו בשבילי ושפשף דקות אחדות לפני שנכנס לתחת שלי, אפילו לא מכין את המקום עם אצבעות.

לא התאפקתי וצרחתי. ניסיתי אפילו לזוז מהאחיזה של החבר שלו אך ללא הצלחה.

רציתי לצרוח "לא!!" אבל היה לי זין בפה שלא הפסקתי למצוץ וללקק, מרגישה את המליחות של הרטיבות שלו על הלשון.

הוא הכניס את הזין שלו עמוק לתוכי ונשאר שם דקה שלמה ואז הוציא את הזין באיטיות שאין כמותה, והרגשתי כל סנטימטר שלו יוצא ממני וזה הכאיב לי יותר.

כבר לא יכולתי לשלוט בעצמי יותר ופשוט ויתרתי. נתתי להם לעשות בי כרצונם. וכך עשו.

 

ארבעתם במשך דקות ארוכות המשיכו לזיין אותי במהירות ועומק שלא ידעתי קודם לכן. השולט שלי התעלה על עצמו.

"המנהיג" של החבורה, משך בשיער שלי תוך כדי שהוא מזיין אותי בתחת אבל מבלי שאפסיק למצוץ לחבר שמולו. העונג שעטף אותי מארבעתם מזיינים אותי ככל העולם על רוחם העביר בי זרמים טובים ומצאתי את עצמי מרגישה את כולי מתפוצצת וגומרת על הזין שלהם, הרגליים רועדות בלי שליטה.

והיה נראה כאילו הם התכנסו ביחד עליי וידעו מה הם עושים, כי כל הארבעה בלי התרעה, בבת אחת גמרו בי ביחד.

ולא ידעתי על איזה הרגשה להתמקד, על הגמירה שלי, על הגמירה שלהם.

אני יודעת שהם הרגישו אותי מתכווצת וגומרת עליהם בזמן שהם בתוכי.
הרגשתי זרם ענקי בפה שלי, הזרע של הגבר מולי מילא את כל הפה שלי שכבר נזל קצת מחוץ לשפתיים תוך כדי שהוא אפילו לא סיים והמשיך להשפריץ בתוכי. ניסיתי לבלוע את הכל אבל ברח לי קצת.

ובאותה נשימה הרגשתי את שני הזרמים של האחרים שהיו בתוך הכוס שלי שמילאו אותי ונשארו בתוכי גם אחרי גמירה, ממשיכים לזיין אותי עמוק כשאני עוד מתכווצת עליהם.

והמנהיג שלהם גמר בתוכי בכמות שלא ראיתי ולא הרגשתי מעולם, ממשיך ללחוץ על הזין שלו מלמטה למעלה כדי להוציא את כל הזרע ישירות אליי לתחת שגם התכווץ וחנק את הזין שלו כשהיה בתוכי.

 

ארבעתם יצאו ממני ביחד. שמחים לראות אותי באפיסת כוחות.

רק היה חסר שיתנו כיף אחד לשני.

התנשמתי בכבדות והסתכלתי על השולט המדהים שלי. הוא חייך וקם לכיווני, משחרר אותי מהאזיקים וגם את הרגליים.

הוא ידע שעשיתי עבודה טובה, הוא כל כך גאה בי.

בזהירות הוא הרים אותי ולקח אותי לחדר השינה שלנו כדי שאנוח מהערב העמוס שהיה לי.

 

בכל זאת, אני חייבת את שנת היופי שלי......

יש לנו חופשה לקחת :)

לפני 3 שנים. 22 בינואר 2021 בשעה 23:46

"שכבתי על הגב וקארין התיישבה על הפנים שלי.

ואז התחלתי ללקק לה את הכוס ששמתי לב שגם התרטב....וככה ירדתי לאישה בפעם הראשונה."

 

ליקקתי וחקרתי את הכוס של קארין. היא מריחה כל כך טוב.

לא הייתי צריכה להשתמש בכל כך הרבה רוק, היא לא מפסיקה להתרטב מרגע לרגע מאז שהתחלתי.

הלשון שלי נעה מלמטה למעלה, עושה סיבובים ומלקקת את הדגדגן הקטן שמסתתר לה. בדיוק כמוני גם היא התחילה להזיז את האגן על הפנים שלי והצמדתי אותה אליי קרוב יותר כדי שאוכל להכניס את הלשון יותר עמוק.

הרמתי שתי אצבעות והרטבתי אותן בכוס המתוק שלה, לאט לאט מעבירה את כל הרטיבות לחור של התחת שלה והכנסתי לה אותן.

היא לא פצעה פה. הפורץ לא הבחין, הוא בשלו מתענג בזמן שהוא מזיין לה את הפה וחונק אותה. הוא לא מודע למה שקורה ואני לא מאמינה שאנחנו מתענגות אחת על השנייה תוך כדי שגבר זר מזיין אותנו.

קארין הזיזה את הישבן שלה קדימה ואחורה, כמעט מזיינת את עצמה עם האצבעות שלי, ואני המשכתי ללקק אותה ולשאוב לתוכי את כל החרמנות שלה וכל הרטיבות שלה.

כך המשכנו למשך דקות ארוכות עד שהרגשתי את הרגליים שלה רוטטות עליי ואת הרטיבות ששטפה את הלשון שלי עמוק בתוך הכוס שלה וגם אחרי שגמרה היא המשיכה לרכב על הפנים שלי. לא ידעתי מה אני מרגישה, אבל אהבתי את זה.

 

הפורץ גנח להנאתו, נראה כאילו הוא נהנה יותר מדי מהסיטואציה. הוא הרים את הפנים של קארין מהזין שלו והדף אותה לרצפה כשהיה לו מספיק ממנה. לא מודע לעובדה ששתינו גמרנו כשהוא הכריח אותנו לרדת אחת לשנייה.

"תשבי ואל תזוזי" אמר לה.

הוא תפס אותי ושינה לי את התנוחה על הרצפה כך שהייתי עם הפנים על הרצפה ועם התחת מורם כלפי מעלה. ידיו הגדולות הרחיבו את הפלחים של התחת שלי לצדדים והרגשתי את הלשון שלו מלקקת לי את החור של התחת. הוא נכנס עמוק וגישש במשך דקות ארוכות. אם לומר את האמת, התאפקתי כדי שלא אגנח מעונג.

הוא קם ומיקם את עצמו מעליי, מזיז את הזין שלו במעגלים על החור הצר שלי, הרגשתי את היריקה שלו נופלת בדיוק בפתח ושניה אחרי זה הוא הכניס את הקצה שלו אל תוך התחת שלי. הרגשתי את הכיפה נכנסת ויוצאת לאט שוב ושוב. עם כל נגיעה מרגישה את הכאב מחדש.

וכמה שהתאפקתי לא לגנוח מעונג קודם. לא יכולתי לעצור את עצמי כשהוא תפס אותי במותניים ופשוט נכנס חזק ועמוק עם הזין שלו, מחליק לתוכי תודות לרוק שלו.

גנחתי בקול רם והתחלתי לבכות מרוב כאב ושמעתי אותו צוחק, אך הוא לא אמר כלום. הסתכלתי על קארין שהייתה בזווית העין שלי וראיתי אותה מכניסה אצבעות לעצמה אך הפורץ היה עסוק מדי בלחורר את התחת שלי עם הזין העבה שלו.

 

לא יכולתי לשתוק יותר, הוא קודח אותי עמוק כל כך שבכל פעם שהוא נכנס אני צורחת מחדש. צורחת מהנאה.

הקצב הוגבר משניה לשניה, הוא נכנס ויוצא, נכנס ויוצא, הדמעות לא מפסיקות לרדת מרוב שכל כך כואב לי, כל כך עמוק לי. הרגשתי את עצמי מגיעה לקצה ועומדת להתפוצץ. לא מאמינה שאני עומדת לגמור רק מהחדירה שלו לתוכי ועוד בפעם השניה!

השתחררתי וגמרתי מאוד חזק, זרמים של אופוריה התפשטו בגוף שלי, כל כולי התכווץ וכך גם התחת שלי התכווץ על הזין שלו בזמן שגמרתי. אני בטוחה שהוא מודע עכשיו לעובדה שגמרתי מהזין האדיר שלו.

שמעתי אותו גונח ופולט אנחת רווחה באותו זמן שהרגשתי את הזרם החם והנעים של הזרע שלו בתוכי. הזין שלו משפריץ בחור כמה וכמה פעמים.

הוא השאיר את עצמו בתוכי לדקה כדי להתאפס על עצמו ואז יצא ממני.

"תישארי ככה" ציווה לי והלך אל קארין, משך אותה מהשיער וגרר אותה אליי. "בתאבון" אמר לה והתחיל לסדר את המכנסיים שלו בזמן שהוא צופה בנו.
קארין ירדה על הברכיים והחזיקה אותי מהמותניים, מפשקת את חור התחת שלי ומכניסה את הלשון שלה עמוק לתוכי. היא נעלה את כל חלל הפה שלה סביב החור והרגשתי אותה שואבת ממני את הנוזלים וכשלא יכלה יותר המשיכה ללקק את כל התחת שלי עד שהיה נקי מזרע.

כשסיימה התיישבנו שתינו על הרצפה, מביטות בפורץ ומנסות להבין מה הלאה, האם יש עוד משהו שהוא רוצה, האם כסף זה המניע?

הוא סיים לארגן את עצמו בזמן ששתינו עוד ערומות, מביטות בו בתמיהה.

"כשתרצו שאחזור, תשאירו את החלון חצי פתוח." אמר לנו והשתחל לו מבעד לחלון חדר השינה שלי.

 

אני לא יודעת איך יהיו היחסים ביני לבין קארין מעכשיו.

האם נמשיך להיות שותפות או לא.

מה שאני כן יודעת, זה שאני רוצה ללקק את הכוס שלה שוב, אני רוצה להרגיש את המיצים שלה ואת הגמירה שלה על הלשון שלי שוב.

אני חושבת שברגע זה הבנתי שיש לי רגשות לקארין...וואוו, איזה ערב.

 

 

***

עם כל סיפור שאני כותבת אני מנסה משהו חדש.

כל הסיפורים הם פרי דמיון. אני פשוט מאוד חרמנית ומנסה להעביר פנטזיות מהראש לנייר.

כל מה שאני רוצה זה שיהנו מהסיפורים שלי כמו שאני נהנית משל אחרים =]

הקהילה פה מדהימה ואני רוצה לחזור לכך שיהיו הרבה סיפורים להנות מהם כמו פעם 3>

מתה על כל אחד ואחת מכם!

לפני 3 שנים. 21 בינואר 2021 בשעה 23:04

לפני חצי שנה עברתי לדירה חדשה בצפון תל אביב.

שכונה טובה, שקטה וגם השותפה לדירה לא נוראה. קארין דוגמנית אינסטגרם, כי זה נחשב עבודה היום. עושה ים כסף הכלבה. ואני? אני מנהלת משרד אצל עורך דין ידוע בעיר.

לאחרונה היו שמועות על מציצנים בשכונה, זה מכה הדבר הזה. זה לא קורה הרבה, אבל כשכן שומעים על זה קשה שלא להילחץ.

 

ערב אחד אני וקארין עשינו ערב בנות עם יין ונטפליקס והמון חטיפים. היא לא יודעת להחזיק הרבה אלכוהול בתוכה והיא נרדמה על הסלון חצי שעה אחרי שהתחלנו לראות סרט, לא מאשימה אותה, סיימנו בקבוק שלם.

קמתי והלכתי לחדר שלי, הבית שאנו שוכרות די גדול ככה שיש קצת מרחק בין החדרים שלנו לסלון.

יש לי מקלחת ושירותים פרטיים בחדר, נכנסתי אליהם ושטפתי את הפנים שלי. חשבתי ששמעתי רעש בחדר אז סגרתי את הברז, ניגבתי את הפנים וחזרתי לאזור חדר השינה. שמתי לב שהדלת הייתה סגורה והחלון שלי היה פתוח.

 

לאט לאט התקרבתי אל החלון וסגרתי אותו, לא עברה דקה והרגשתי יד אחת מושכת לי חזק בשיער ויד שנייה מעל הפה שלי משתיקה אותי.

"אם את תצרחי, עדיין יהיה לי מספיק זמן לדקור אותך ואת החברה שלך" הוא לחש לי באוזן.

הגוף שלי התחיל לרעוד והלב שלי פעם בחוזקה. הוא הפיל אותי על הרגליים עם היד שהחזיקה אותי בשיער והראה לי את הסכין שברשותו. הוא היה עם גרב שחורה על הפנים, לא יכולתי לראות אותו הכי טוב. אני לא מאמינה שזה קורה לי. מה עושים במצב כזה? אני חייבת לעשות כל מה שהוא מבקש. אני יודעת מה הוא הולך לעשות.

הוא פתח את החגורה שלו והוריד את המכנס. הוא חשף בפני את הזין שלו שכבר עמד זקוף, אפילו קצת רטוב, כאילו הוא אונן קצת לפני שהוא פרץ לי לבית. האם הוא עקב אחרינו לפני?

"למה את מחכה? תמצצי יזונה!" אמר לי והוציא אותי מקו המחשבה, דוחף אותי עם הפנים לכיוון הזין שלו. איך אני שונאת שגברים עושים את זה. ניסיתי להילחם בו ולהישען אחורה עם הראש אך הוא הראה לי את הסכין שוב והייתי חייבת לציית.

פתחתי את הפה והתחלתי ללקק ולמצוץ את הזין שלו, לא יכולתי להכניס את כולו לבפנים. ושנאתי שחלק ממני אהב את זה שיש לו זין גדול ועבה. כל פעם שבלעתי את הזין שלו לתוכי הוא דחף אותי יותר עמוק, חונק אותי. השתעלתי קצת על הזין שלו אבל לא היה איכפת לו. הוא המשיך לזיין את הפה שלי ולתקוע את הזין שלו עמוק בגרון שלי.

 

לפתע שמעתי רעש מכיוון הסלון.

פאק, קארין! היא בטח התעוררה. אני מקווה שהיא לא תיכנס לחדר.. תקראי למשטרה פליז! אבל היא לא יכולה לקרוא מחשבות.

הוא שמע את הרעש גם והעיף אותי על הרצפה.

"תהיי בשקט" לחש לי בזמן שהתקדם לכיוון הדלת שלי, מסתתר כך שהיה מאחוריה ברגע שהיא נפתחת.

וקארין באמת פתחה את הדלת. היא נכנסה וראתה אותי על הרצפה, מבט מבולבל על פניה.

"מה את עו-" היא התחילה לומר אך הוא תפס גם אותה מהשיער והראה לה את הסכין. "תהיי בשקט או ששתיכן מתות היום" אמר "והיום זה לא היום לנסות אותי" הוסיף. היא הנהנה עם הראש בהסכמה, דמעות יורדות על פניה מפחד.

"תתפשטו, אל תבזבזו לי את הזמן!!" אמר לנו "קדימה קדימה" זריז.

עם הרבה פחד ובלבול קארין ואני הפשטנו אחת את השנייה עד שעמדנו מולו ערומות לגמרי.

 

הוא נעל את הדלת של החדר שלי וצעד לעברי. תפס אותי מהשיער וגרר אותי אל המיטה, התיישב והורה לי למצוץ לו את הזין. עדיין מלאה בפחד עשיתי מה שהוא אמר לי בלית ברירה.

"את, תשכבי ברצפה על הגב שלך ותרדי לה" אמר לקארין "זריז לפני שאני חותך אותה".

היא מיד הקשיבה ונשכבה מתחתיי, מתחילה ללקק את הכוס שלי בזמן שאני מוצצת לפורץ. הוא ממשיך באותה מהירות כמו קודם לפני שהיא נכנסה, הדמעות מתחדשות מרוב שהוא דוחף כל כך עמוק. 

אחרי כמה דקות ככה, מצאתי את עצמי מזיזה את האגן שלי על הפנים של קארין. מצאתי את עצמי מתחרמנת מאדם זר שפרץ אלי לבית והחליט להשתמש בי ככל העולה על רוחו. קארין ליקקה ומצצה את הדגדגן שלי כל כך טוב. לא נראה לי שזו הפעם הראשונה שלה. אך זו בהחלט שלי... וזה הרגיש כל כך טוב ומענג. 

 

היא שמה לב שהגברתי את הקצב. היא תפסה את התחת שלי יותר חזק. לא ידעתי שהיא בקטע של נשים, אף פעם לא שאלתי. ואיזה עיתוי זה לגלות עכשיו.

הלשון שלה חקרה את הכוס הרטוב שלי, מן היכרות ראשונית כזאת, ליקקה אותי ושתתה אותי.

לפתע היא ננעלה על הדגדגן שלי מוצצת אותו ומכה אותו עם הלשון שלה במהירות. אני הופכת לרגישה מרגע לרגע, מרגישה שאני לא יכולה להחזיק יותר וכאילו אני עומדת להתפוצץ.

שכרון חושים כזה לא הרגשתי בחיים.

הפורץ מזיין לי את הפה וחונק אותי, הדמעות מטשטשות לי את הראייה וקארין מתעללת לי בדגדגן עם הלשון החמה והרכה שלה.

התפוצצתי. 

גמרתי על הפנים של קארין. היריכיים שלי רעדו סביב הראש שלה.

והיא נצמדה אליי יותר, מכניסה את הלשון שלה עמוק לתוכי ומלקקת את הגמירה שלי. היא עושה עבודה יסודית. היא לוקחת את הזמן בלחקור את הכוס הרטוב שלי.

 

הפורץ כמובן לא שם לב שגמרתי הרגע על קארין. אני עדיין לא יודעת איך להגיב למה שחוויתי.

הוא הדף אותי אחורה ועם הסכין סימן לה להתקרב ולהחליף אותי בלמצוץ לו. לא היה איכפת לי, ניסיתי לייצב את הנשימה שלי אחרי שגמרתי.

אני חייבת לשים מנעולים בחלונות עכשיו, חשבתי לעצמי. אולי אצליח להתקשר למשטרה איכשהו, לא יכולתי להיזכר איפה השארתי את הפלאפון.

"את מחכה להזמנה או שאת רוצה שאני אחתוך לה את הפנים?" הפורץ אמר לי והצביע על קארין.

 

שכבתי על הגב וקארין התיישבה על הפנים שלי.

ואז התחלתי ללקק לה את הכוס ששמתי לב שגם התרטב....וככה ירדתי לאישה בפעם הראשונה.

 

המשך יבוא בחלק ב.

מקווה שנהניתם 3>

 

לפני 3 שנים. 20 בינואר 2021 בשעה 21:07

אני אוהבת את הגבר שלי. ואני עוד יותר אוהבת אותו על מדים.

יש משהו בגבר במדים, הסמכותיות הנלווית, שפשוט גורמת לפטמות שלי להזדקר ולכוס שלי להתרטב.

והוא יודע את זה. לא סתם אני רואה איך החיילות בבסיס מסתכלות עליו כשאני באה לבקר. אני בטוחה שהן זורקות לו הערות ומדברות בינן לבין עצמן כמה הוא יפה ושהן מאוננות עליו בלילה. אי אפשר להאשים אותן, גבר סקסי.

אבל הוא שלי. מתמסר רק לי. אני יודעת איך לענג את הגבר שלי. אני חברה שלו, האישה שלו, השפחה שלו והמאהבת שלו. ואף אחת לא תיקח את מקומי.

 

הוא נכנס לדירה, הניח את התיק שלו בצד והתיישב על הספה, מביט בי בחיוך. מלא כביסה בטח. מתה להסניף אותם ולהריח אותו.

כל השבועיים האלה שלא ראיתי אותו השאירו אותי חרמנית כל כך שעכשיו כשאני מולו אני כולי נוטפת וחמה למטה. הגבר שלי, החייל שלי, הקצין שלי, המפקד שלי!

אני בטוחה שהוא חרמן בדיוק כמוני אם לא יותר.

הוא אוהב לשמור את הזרע שלו בשבילי ולא לגמור כל עוד הוא בבסיס רחוק ממני. ואני אוהבת אותו יותר בגלל זה. הוא כל כך נדיב אליי.

וגם אני, למרות שהיה לי מאוד קשה, לא גמרתי שבועיים. ועכשיו אני להוטה. כל מה שאני רוצה זה להניח את הכוס שלי על הפנים שלו ושהוא ישתה אותי לרוויה.

אבל קודם כל הוא.

החלטתי להתעלל בו קצת בזמן שהוא יושב על הספה מחכה לי שאקפוץ עליו ושהוא יזיין אותי כל הדרך למיטה כמו בדרך כלל.

 

נשענתי על הספה עם שתי הידיים שלי והוא באמצע. התחלתי להריח את השיער שלו ואז ירדתי לאט לכיוון הצוואר שלו. אני אוהבת את הריח של החול והזיעה כשהוא חוזר מהבסיס ועוד לא התקלח. זה ריח של גבר.

ליקקתי לו את הצוואר, הייתי חייבת לטעום ממנו, גבר מלוכלך שלי.

דילגתי על איזור החזה שלו ישר למכנסיים והורדתי אותם, מייצבת את עצמי על הרצפה ומתמקמת על הברכיים שיהיה לי נוח.

הזין שלו היה מולי תוך שניות, עומד זקוף וחזק. הקצין הזה שלי כל כך חרמן שהזין שלו נוצץ מהמיץ של עצמו. רואים כמה הוא התגעגע אליי.

הפה שלי היה חם ומזמין, זה היה עונג למצוץ את הזין שלו אחרי כל כך הרבה זמן בלעדיו. מצצתי אותו כאילו זו הפעם האחרונה שאוכל לעשות זאת. עליתי, ירדתי, ליקקתי ושאבתי אותו לתוכי.

שמתי לב שהוא רוצה לגמור אז האטתי את הקצב עד שלא מצצתי בכלל.

עם הלשון שלי ירדתי למטה יותר לביצים שלו, הן היו כל כך שמנות מרוב שהוא רוצה לגמור בפה שלי.

וגם אותן כמו את הזין הגדול שלו בלעתי וליקקתי עם הלשון. חוקרת אותן בחלל הפה כאילו זו הפעם הראשונה.

הוא התחיל להתפתל קצת על הספה, עכשיו אני יודעת שהוא ממש רוצה לגמור, אז מה עשיתי? המשכתי ללקק את הביצים שלו הכי לאט שיכולתי.

 

ואז היה נמאס לו לחכות. הוא שם לב שבאתי במטרה להתעלל.

והוא התגעגע אליי הגבר שלי. אז הוא תפס אותי חזק מהשיער. כל כך חזק שפלטתי אנחה במסווה של צעקה.

הוא החזיק בראש שלי עם שתי ידיו ודחף אותי על הזין שלו. כנראה שהספיקו לו המשחקים שלי.

הוא זיין את הפה שלי במהירות, דוחף אותי הכי קרוב אליו לגוף שאני מרגישה את הזין שלו בסוף של הגרון שלי, חונק אותי.

אני לא מצליחה לנשום... הדמעות לא איחרו לבוא מרוב שהוא זיין אותי כל כך עמוק... האף שלי וכל הפנים שלי היו רטובים כל כך...עד שסוף סוף הוא נתן לי מנוחה, הרים את ראשי כדי לבדוק אם אני בסדר, אז פשוט חייכתי ונתתי ליקוק זעיר לקצה של הזין שלו והוא בתגובה דחף את הזין שלו לפה שלי שוב.

ידעתי מה עומד להגיע.

חיכיתי לזה שבועיים.

זה כמו חלום שמתגשם.

הוא דחף את הראש שלי שוב צמוד אליו לגוף, מזיין את הפה שלי במהירות עד שהזין שלו התפוצץ וגמר עמוק בתוך הגרון שלי. הרגשתי את הזין שלו פועם שוב ושוב. משפריץ את כל תכולתו ומתרוקן בתוכי.

בלעתי באהבה את הזרע שלו.

הבטתי בו מלמטה, עדיין על הברכיים. הגיע תורי.

אז הסתובבתי והלכתי על ארבע לכיוון חדר השינה שלנו.

משותקקת לקבל עוד מהזרע שלו.

אני אוהבת את המפקד שלי! 3>

לפני 3 שנים. 19 בינואר 2021 בשעה 23:03

תמיד החשבתי את עצמי אזרחית שומרת חוק.

לא נוסעת באדום, תמיד מאותתת, לא עוברת על המהירות המותרת ואפילו יכולה לחנות ברוורס. ועדיין אין לי מושג מה קרה היום. אני עדיין מנסה לחבר את החלקים.

נסעתי לכיוון הבית, סביבות אחת בלילה, בדיוק חזרתי מבית של חברה.

שתיתי בלחץ כוס אחת של יין. ככה ששיכורה לא הייתי אך עדיין הרגשתי את הטעם על הלשון שלי.

בדרך כלל אני לוקחת את הכביש הראשי אבל יש דרך קיצור הרבה יותר זריזה, חוסך לי 10 דקות שלמות! לא ניקח? לקחתי.

 

וחוק מרפי מכל הימים שהרשתי לעצמי כוס יין לפני נסיעה, אני רואה מהמראה אורות כחולים.

משטרת ישראל בתפארתה.

הלב שלי התחיל לדפוק חזק כאילו אני בדיוק שדדתי את בנק לאומי ואנחנו בסוף של מרדף סוער.

ראיתי שהשוטר יצא מהרכב והוא בדרך אליי, מרוב לחץ כמעט הקאתי.

הוא הגיע אל החלון, על התג שלו השם ד.וקנין. המדים לא עושים לגוף שלו חסד... השרירים שלו קורעים את החולצה עוד רגע. האלק הכחול ממש.

"רשיון וביטוח בבקשה" הוא ביקש. ואני צייתתי במהירות. יודעת שהכל בתוקף ובדרך כלל לא עוצרים אותי.

הוא בחן אותי ואני בחנתי אותו. הוא גבר יפה. מאלה עם קו לסת חזק וסקסי. הוא מאלה שיודעים שהם יפים.

הוא חייך ברגע ששמתי לב שהוא שם לב שאני בוהה בו.

"תצאי בבקשה מחוץ לרכב" הוא אמר לי בסמכותיות. וכך עשיתי. הוא ביקש שאשען על הרכב כדי לוודא שאין עליי נשק. כמובן שאמרתי לו שאין. אני חושבת שהוא הריח את היין, מה שגרם לי להילחץ יותר.

 

אני לבושה פשוט היום. טייץ אפור צמוד וגופיה לבנה רגילה, בלי חזיה. אני אוהבת להיות חופשיה וחמים ונעים הלילה. הוא התחיל בכך שמישש את הזרועות שלי רגיל, וכשהגיע לאזור החזה הוא רפרף את האצבעות על הפטמות שלי. הן התקשחו שניות לאחר מכן כי ממש לא הייתי מוכנה לזה. 

הידיים שלו ירדו למטה, מרגישים הכל כשלובשים טייץ כזה צמוד והרגשתי את הידיים החזקות שלו אוחזות ביריכיים שלי חזק.

"אני חושב שאת יודעת למה ביקשתי ממך לצאת מהרכב" הוא אמר לי בזמן שהידיים שלו מגיעות לקרסוליים שלי.

"למה?" שאלתי, בולעת רוק שהיה קשה לי לבלוע דקות אחדות לפני.

"אני מריח את היין" הוא אמר בחיוך "את לא רוצה לקבל דוח, נכון?" שאל. ואני שתקתי.

לאט לאט הוא העלה את הידיים שלו, יד אחת חפנה את הכוס שלי ושהתה שם כמה שניות וזה תפס אותי בהפתעה. הוא המשיך למעלה והרגשתי את הידיים הקרות שלו מתחת לגופיה שלי, עדיין "כאילו" מחפש נשק, ולא לקח הרבה זמן עד שהאצבעות שלו החזיקו בפטמות שלי, צובטות חזק.

נאנקתי וגנחתי. אני יודעת שהוא מבקש ככה שוחד. אני יכולה לומר לא, ולקבל את הדוח. ואני יכולה לתת לו להמשיך... הלב שלי ממשיך לדפוק מהר אבל כבר לא מפחד יותר. מצאתי את עצמי רוצה שהוא לא יעצור. האדרנלין שהרגשתי בגוף הוא רגש שלא מוכר לי. הגוף שלי התחיל להתחמם.

נשכתי את השפה התחתונה שלי מהנאה. והוא? הוא ממשיך להתעלל לי בפטמות ולמשוך ולצבוט אותן. זה כל כך כואב לי. זה כל כך מענג אותי.

הבלטתי את התחת שלי ונצמדתי אל האגן שלו. הרגשתי את הזין שלו מעבר למכנס. אם אני כבר מתחמקת מדוח, אז עד הסוף. זה התפקיד של המשטרה לשרת את אזרחיה, לא?

התחלתי להזיז את התחת שלי מצד לצד, רומזת לו שאני רוצה אותו בתוכי.

כן. אני מסכימה שתיקח אותי. אני מסכימה אדוני השוטר שתזיין אותי להנאתך. 

הידיים שלו מיד הורידו את הטייץ שלי עד לקרסוליים. לא חצי דרך, כל הדרך.

הוא הוריד את המכנסיים שלו בשניות ופשוט הכניס את הזין שלו לתוכי בלי לבדוק אם אני רטובה בכלל. אבל עצם העובדה שהוא פשוט ככה לקח אותי, הרטיבה אותי. הנה אני עומדת ונשענת על המנוע של הרכב שלי באמצע הלילה בכביש נטוש, חשופה לעולם, מקבלת את אחד הזיונים הטובים של חיי.

תוך כדי שהוא נכנס ויוצא מתוכי אני מתרטבת יותר. הגוף שלו מתנגש בי ודוחף אותי צמוד יותר לרכב. כאילו הזין שלו מנסה לצאת מהצד השני.

בשלב הזה כבר לא ניסיתי לעצור את הגניחות והאנחות שלי מרוב גל העונג שעובר בי.

התפוצצתי. גמרתי על הזין שלו בזמן שהוא מטיח אותי על הרכב. הכוס שלי מפמפם מבפנים.

הוא שלף את הזין שלו מתוכי, כולו נוטף מהמיצים של הכוס שלי ששניות לפני עטף לגמרי את הזין העבה והשמן שנכנס בי בחוזקה. השוטר וקנין הורה לי להסתובב ולרדת על הברכיים. ולמרות שלא רציתי להיות עם הברכיים על הכביש, הקשבתי לו.

חלק ממני התעצבן שאני מקשיבה לו בכלל. חלק ממני אהב לציית לו. אסור לסרב לשוטר אחרי הכל...

 

"תפתחי את הפה" הוא אמר. השוטר הזה לא מרבה במילים אני מבינה.

הפה שלי קטן, וידעתי שלא אוכל להכיל את הזין העבה שלו. אבל החלטתי לנסות. אני אוהבת אתגרים. בחיי איזו זונה אני. כל כך צייטנית.

הזין שלו נכנס לפה שלי באותה מהירות שהוא נכנס לכוס שלי. טעמתי את עצמי עליו ואם לומר את האמת... אני ממש טעימה.

הידיים שלו החזיקו את הראש שלי ביציבות והוא אסף את השיער שלי לאחור..הרגשתי שהוא מגביר את הקצב יותר ויותר ולכן החזקתי בו עם הידיים.

הוא מזיין את הפה שלי כל כך מהר שאני בקושי מספיקה לנשום, דמעות מתחילות לזלוג מעיניי והראייה שלי נהיית מטושטשת.

יד שמאל שלו אוחזת בראשי ויד ימין שלו עכשיו עברה לסתום את האף שלי.

לא הבנתי למה הוא מונע ממני לנשום.

הרמתי את עיניי להסתכל עליו, בקושי יכולה לראות אותו.

הוא חייך והרגשתי את הזרם החם של הזרע שלו מתפוצץ בתוכי. הזין שלו פועם ומשפריץ את כל תכולתו לתוך הפה שלי. מתרוקן בתוכי.

לא היו לי הרבה שניות לחשוב, בקושי יכולתי לנשום, לא הייתה לי ברירה אלא לבלוע.

 

הוא לקח צעד אחורה והרים את המכנסיים.

"שיהיה לך ערב טוב גברתי" הוא אמר בחיוך, חזר לניידת ונסע.

אני קמתי מהכביש, מנקה את הלכלוך מהברכיים ונכנסתי לרכב שלי. עדיין בשוק.

לא יודעת אם לבכות או לשמוח.

תמיד הייתי אזרחית שומרת חוק.

אבל עכשיו...בא לי לעבור על כל החוקים.