שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

I am Lolita

הבלוג הזה יוצא לתקופה חדשה.
כאן אני אכתוב על המחשבות הסוטות של האלטר אגו שלי לוליטה.
היא כל כך מלוכלכת... אני כל כך מקנאה בה.
היא נהנית מכל מה שאני לא מקבלת.
לפני שנתיים. 6 באפריל 2022 בשעה 10:29

יומני היקר,

כאן ספיר, הבעלים שלך. יש לי כל כך הרבה לספר לך, את הסודות הכי כמוסים שלי, ויש לי הרבה. אמא שלי התחתנה לפני שלוש שנים ועברנו לגור עם דן בבית הגדול שלו.
שנה שעברה חגגתי 18 ועמדתי לסיים י"ב. וזה היה ערב שלעולם לא אשכח. אמא ודן עשו לי ארוחה גדולה ואפילו פתחו בקבוק יין ונתנו לי לשתות כמה כוסות, לא הייתי רגילה להרבה אלכוהול ככה שלא לקח לזה הרבה זמן להשפיע וגם לא אכלתי הרבה מרוב התרגשות.
אחרי הארוחה התפזרנו לחדרים שלנו, בשלב מסויים החלטתי להתקלח ולנסות להוריד את הסטלה של היין.

לא שמעתי את הדלת נפתחת ואת דן שנכנס. בזמן שחפפתי הוא נכנס למקלחת ועמד מאחורי, הרגשתי את הזין שלו מתחכך על הפלחים של התחת שלי. נבהלתי מאוד וכמעט מעדתי, גם האלכוהול ששתיתי לא עזר ליציבות שלי. שאלתי אותו מה הוא עושה והוא אמר לי שזה מתנת יום ההולדת שלי, שאני נראית כמו גרסא צעירה של אמא שלי ושהוא תמיד פינטז על הרגע הזה. וכל הזמן שהוא אומר לי את זה והסבון על הפנים שלי יד אחת שלו שיחקה לי בכוס הרטוב בתנועות מעגליות והיד השניה משחקת לי בפטמה. דן הוא גבר בן 40 מאוד מושך,אני מודה שלפעמים הייתי מתלבשת חשוף בכוונה כדי לראות אם הוא מסתכל והייתי מחייכת אליו אבל לא חשבתי שמשהו יקרה. הסבון נשטף ממני והוא הכניס לי שתי אצבעות לכוס וצבט לי את הפטמה באותו הזמן, פלטתי אנחה והשענתי את הראש שלי אחורה על החזה השרירי שלו והוא נישק לי את הצוואר.

שאלתי אותו מה עם אמא והוא ענה בפשטות "מה איתה? היא ישנה" והוסיף "את רוצה שאפסיק?". האצבעות שלו נכנסו ויצאו ממני באיטיות, הפטמה שלי כאבה כל כך אבל הרגשתי את עצמי מתרטבת מחרמנות והיה לי ראש טוב מהיין עד שלבסוף לחשתי לו שלא יפסיק. אני לא האמנתי שהאבא החורג שלי יהיה הראשון שלי ולמה אני מתרטבת ומתחרמנת ממנו?. הוא חייך והשעין אותי על הקיר של המקלחת והתחת יוצא אליו, התכופף והתחיל ללקק לי את הכוס כאילו הוא שותה ממני. הלשון שלו חוקרת כל מילימטר, נכנסת ויוצאת, מלקקת ביסודיות. הוא תפס בפלחים של התחת שלי ופישק אותן כדי להכניס את הלשון לחור תחת הצר שלי. זה הרגיש כל כך טוב והנעתי את האגן שלי יחד איתו כי רציתי שהוא יצמד אליי כמה שיותר. 

הוא קם ומיקם את הזין שלו בין הרגליים שלי, מתחכך בכוס ועושה לי טיזינג עד שלאט לאט הוא הכניס אותו לכוס הצר והבתולי שלי. זה כאב לי כל כך, גנחתי בקול רם מדי אז הוא נישק אותי. שמתי לב לדם שירד ונשטף ממני, דן לא הפסיק להחמיא לי ולומר לי כמה אני יפה וכמה צרה וחמה בפנים. הזין הגדול והעבה שלו נכנס כל כך עמוק שלא יכולתי לייצב את עצמי כמעט. הוא החזיק בי חזק במותניים והגביר את המהירות שלו. הוא חדר כל כך עמוק שהרגשתי את הביצים שלו מוטחות בי כל רגע.
אמרתי לו שכואב לי אבל הוא לא יצא. הוא הנמיך את המהירות שלו ונתן לי לנוח כמה שניות כשהוא ממשיך לצאת ולהיכנס. אבל הוא הפתיע אותי. הרגשתי את האגודל של דן משחקת עם החור של התחת שלי והתחננתי אליו שלא יחדור לתחת. הוא לא הקשיב לי והכניס את האגדול עמוק לחור הצר שלי והמשיך לזיין את הכוס שלי.

הוא חייך למראה הדמעות שלי. הוא ידע כמה כואב לי. ועם זאת יומני היקר, הרגשתי את עצמי מתרטבת יותר. האגודל בתחת חירמן אותי יותר ומצאתי את עצמי נעה קדימה ואחורה יחד איתו כדי להרגיש אותו עמוק בשני החורים שלי. הבטתי לאחור והסתכלתי עליו "אל תפסיק" אמרתי לו בין גניחות של עונג. הוא הפליק לי בתחת בחוזקה כמה פעמים וגרם לתחת שלי להאדים. הרגשות שלי מעורבים, מצד אחד זה מרגיש טאבו, מצד שני זה מרגיש לי כל כך טוב. לא התכוונתי שזה מה שיקרה. ומה יקרה אם אמא תגלה?
החרמנות והעונג עולים בי והרגשתי שאני הולכת להתפוצץ, גנחתי לו שאני גומרת וכך היה אחרי כמה שניות, גמרתי על הזין שלו בתוכי והוא הרגיש אותי מתכווצת עליו בהנאה.

דן יצא ממני וסובב אותי כדי שאהיה מולו. הוא חפן את הציצי שלי בידיים שלו והחל למצוץ אותן בחוזקה כאילו הוא מצפה שיצא חלב. העברתי את האצבעות שלי בשיער שלו והחזקתי אותו צמוד אליי, גונחת לו באוזן מעונג כשהוא עובר מפטמה לפטמה, מאדים ומקשה אותן. אחרי כמה דקות הוא הוריד אותי על הברכיים מול הזין העבה והחזק שלו, הביצים שלו היו נורא נפוחות.
התמקמתי על הברכיים והתחלתי ללקק ולשאוב לו את הזין, הפה שלי כל כך קטן ולא הצלחתי להכניס את כולו עד הסוף אז דן החזיק לי בראש והתחיל לזיין לי את הפה מהר, גורם להרבה רוק ודמעות להצטבר. היו רגעים שהרגשתי את הקצה של הזין שלו נוגע לי בגרון ונחנקתי ובלי אזהרה מוקדמת הוא גנח בקול והרגשתי את הזרע שלו ממלא לי את הפה ובלעתי את הכל. הוא נישק אותי על השפתיים ויצא, נתן לי לסיים את המקלחת.

הייתי בהלם ממה שעבר עליי באותו יום, ומאז דן מבקר אותי בחדר השינה לעיתים קרובות, גם עכשיו. לפעמים כשאמא לא בבית הוא רוצה מציצה מהירה ואפילו קרה שהוא דיבר איתה בטלפון באחד מהפעמים בזמן שירדתי לו וגמר לי בפה.
חשבתי שכשאסיים את התיכון ואתחיל את הצבא אז זה יסתיים ואוכל להמשיך בחיי, אבל לא ידעתי שמהיום שחגגתי 18, החיים שלי ישתנו כל כך.

יומני היקר, תחכה לכניסה הבאה. יש לי עוד הרבה לומר לך.

ספיר.

אישה מבפנים​(נשלטת) - מדהים עד כמה זה מולול ומחרמן
בעת ובעונה אחת.
לפני שנתיים
חלקה כאישה​(אחר) - דר ' דניאל דריי רופא וסקסולוג , נשאל שאלה מסויימת של מאזינה שלו , והוא ענה לך כך בניב הצרפתי שלו תאמרי לו , מה דעתתך שנפונטזז ,
תגידי לו נפונטזז נפונטזז....
והפנטזיות שלך , בכתיבה המדהימה , שכל אחת יכולה להיות ספר עב כרס .
קראתי בצמא כל סיפור קינאתי בתאווה מכל מצב שהיית בו , ופעימות הלב הלא סדורות , יצרו הרמוניית חשק מטורפת .
יחתיכת מדהימה שכמותך , באר בלתי נדלה של סיםורת משובחת ומרטיטה .
מילה אחת גדולה .... שאפו ותודה על הדרך שאת יוצרת עבורי במחשבות .
קראתי את כולך ומחכה בתאווה לבאים בהמשך .
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י