שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

I am Lolita

הבלוג הזה יוצא לתקופה חדשה.
כאן אני אכתוב על המחשבות הסוטות של האלטר אגו שלי לוליטה.
היא כל כך מלוכלכת... אני כל כך מקנאה בה.
היא נהנית מכל מה שאני לא מקבלת.
לפני שנתיים. 29 בדצמבר 2021 בשעה 13:57

הודעת הכותבת:
היי אנשים סקסיים שכמותכם! אני יודעת שהרבה זמן לא כתבתי לכם. קיבלתי את ההודעות המפרגנות שלכם ואת הבקשות להמשכים לחלק מהסיפורים. יש לי כמה סיפורים בראש אבל לוקח לי זמן לשבת ולכתוב. עמכם הסליחה, תודה על האהבה והפרגון. מתה עליכם 3>

 

זה קרה כשאורן, בעלי, היה בנסיעת עבודה של חודש. בד"כ הוא עוזב לשבועיים אך זה היה פרוייקט ארוך יותר. ואני? אני בחודש הרביעי בהריון שלי והוא כבר הספיק לעשות שתי נסיעות עבודה! אז כדי למנוע ויכוחים מיותרים הוא אמר לאח שלו, מאור, לקפוץ כל כמה ימים כדי לעזור לי במה שאני צריכה בזמן שהוא לא בבית.
שבוע אחרי שאורן טס, מאור הגיע לעזור לי עם מצרכים לבית ונשאר איתי לשתות בירה (או שלוש). ואני פינקתי את עצמי בכוס גדולה של יין לבן, הכוס הראשונה שלי מזה חודשים.

אני לא יודעת איך השיחה שלנו גלשה לאיזורים אישיים יותר ומיניים יותר. אולי זה היין, אולי זה הבדידות כשאורן רחוק, אולי זה העובדה שאורן לא שכב איתי כמעט מאז שנכנסתי להריון. מאור החמיא לי כמה יפה לי הבטן ושנשים הריוניות זה חולשה בשבילו. אני יודעת שזה אסור, אבל עם הבאז מהיין ונושאי השיחה הרגשתי את עצמי מסמיקה ואת הכוס שלי מתחיל להתחמם.
החלטתי לקום ולקחת איתי את הבירות וכוס היין למטבח כדי להרגיע את עצמי וכשהנחתי אותן בכיור הרגשתי כף יד משתחלת לתוך חולצת הפיג'מה הרופפת שלי וחופנת את הציצי שלי בחוזקה. לפני שהספקתי להגיב, היד השנייה של מאור נכנסה לתוך המכנס, הזיזה את התחתון ושתי אצבעות שלו התחילו ללטף אותי בתנועות מעגליות.

שתקתי. כי אם אני לא מגיבה אני יכולה להתענג על ההרגשה האסורה הזאת יותר. בחיי כמה השתוקקתי למגע גברי. ככל שעברו השניות בשתיקה, מצאתי את עצמי מזיזה את האגן עם התנועות של האצבעות של מאור וראיתי אותו מחייך. נשענתי עם הידיים על השיש של המטבח בזמן שהוא הוריד לי את המכנסיים במהירות. הלב דפק כל כך חזק שהרגשתי את הפעימות בשפתיים התחתונות שלי אך לא היה לי הרבה זמן לעכל ולהגיב כי מאור היה על הברכיים ופישק לי את הפלחים, הלשון החמה שלו התחילה לנשק אותי וללקק אותי מהכוס ועד לחור הצר של התחת. אני לא מאמינה שאני והוא בסיטואציה הזו אבל אני לא מפסיקה להתחרמן ממנו ולרצות לרכב עליו. אסור לאורן לגלות על כך.
גנחתי בקול, מנסה להצמיד את כולי אל הפנים שלו כדי שיחקור את כולי עם הלשון. "אל תפסיק" אמרתי לו בין גניחות העונג והוא בתגובה ירק על החור תחת הצר שלי והחדיר את האגודל העבה שלו, מזיין אותי באיטיות ומשגע אותי. המיצים והרטיבות מהכוס שלי נוזלים מהיריכיים שלי לכיוון הריצפה.
שנינו חצינו קו אסור מבלי שהתכוונו. אבל מאור עוזר לי כמו שבעלי ביקש, בכל מה שאני צריכה. ואני צריכה זין.

עם האגודל עוד בתוכי הוא קם ומשך לי בשיער כדי להקריב את הפנים שלי אליו. "את כל כך סקסית גם כשאת בהריון, אני לא מאמין שלא עשינו את זה קודם" לחש לי באוזן ואז נישק אותי בתשוקה, מחדיר את האגודל קצת יותר עמוק וגורם לי לגנוח תוך כדי שהלשון שלו מלקקת את שלי.
במשך דקות ארוכות הרגשתי כאילו הוא מחורר אותי עם האגודל שלו, מדי פעם הוא החליף אותה בשתי אצבעות כדי לחדור עמוק יותר, לגרום לי לגנוח ולכמה דמעות לזלוג על פניי מרוב כאב ועונג.
במהירות כמעט ביונית מאור הוריד את המכנסיים שלו ושלף את הזין החזק העומד איתן. הוא החליט להטריף אותי ולגרום לי להשתוקק לזין שלו בכך שהוא משחק לי במיצים של הכוס שלי ולא חודר לתוכי. ואני? האישה השובבה שבתוכי לא רוצה שהוא ייקח את הזמן, אני רוצה להרגיש את הזין שלו עמוק בתוכי. אישה רעה ומלוכלכת שכמותי.
הזזתי את עצמי יותר קרוב אליו כדי להיצמד ולגרום לזין שלו להחליק לתוכי. מאור שם לב ובמקום להעניש אותי על השובבות, הסכים אך בתנאים שלו.
"אם את רוצה, רק תבקשי" אמר לי וחדר לתוכי עמוק בתנועה חדה ומהירה. הוא המשיך לצאת ולהיכנס לכוס שלי מהר יותר ואני התענגתי על הצלילים של הרטיבות של הכוס ולגוף שלו מתנגש עם שלי בקצב מוזיקלי. בשלב מסויים הוא החזיר את האגודל שלו לתחת שלי, גורם לי לצעוק מכאב, לא ידעתי אם להתמקד בעונג של הזין עמוק בתוכי או לכאב שבאגודל שמרחיב לי את החור של התחת.

"אני לא מאמינה שזה קורה" לחשתי לו בעודי מתענגת על ההרגשה הנפלאה של הזין העבה שלו יוצא ונכנס. "אני חוזר לכאן מחר... ואני רוצה לראות אותך על המיטה שלכם על ארבע עם רגליים מפושקות ומוכנות, זה ברור לך?" הוא אמר לי וגנחתי בעונג את ה"כן" שלי ביחד עם "אני גומרת!"
הרגשתי את עצמי עומדת להתפוצץ, גמרתי והכוס שלי התכווץ בחוזקה על הזין שלו, חונק אותו מבפנים. מאור החל לגנוח בקול, ממשיך לזיין אותי במהירות ולחורר את התחת שלי עם האגודל שלו. "אל תגמור בפנים... בבקשה.." התחננתי אליו "את לא באמת מתכוונת לזה.." אמר בחיוך ולא חיכה לתשובה ממני.

הוא גנח בקול והשפריץ את הזרע החם שלו לתוכי ולא רציתי לומר לו כמה כייף היה לי להרגיש אותו ממלא אותי. הוא לא יצא ממני בבת אחת אלא המשיך לזיין אותי עם הזרע שלו כאילו הוא רוצה להכניס אותו יותר עמוק ושאכנס להריון מחדש. כשהוא כן החליט להוציא את הזין שלו, אני הסתובבתי וירדתי על הברכיים כדי למצוץ ולנקות את מה שנשאר ומביטה בו בעיניים תוך כדי. זה הדליק את מאור והרגשתי את הזין שלו מתחזק בשנית. הוא לא חשב פעמיים ופשוט החל לזיין את הפה שלי במהירות, גורם לרוק להצטבר במהרה ולי להיחנק מהזין שלו עמוק בתוכי. ניסיתי קצת להישען אחורה כדי לנסות לנשום אך היו לו תוכניות אחרות, הוא תפס בראשי בחוזקה וקיבע אותי במקום כדי שהוא יוכל לזיין לי את הפה מהר יותר וכך עשה עד שגמר שוב ומילא את הפה שלי בזרע החם שלו. לא הייתה לי ברירה אלא לבלוע ולהיחנק ממנו.

הסתכלתי עליו עם דמעות בעיניים, הוא חייך ואני חייכתי.
שנינו יודעים מה עשינו.
הוא עזר לי לקום ולהתלבש, שוב נישק אותי והלך.
מאור בא כל יום עד ליום שבעלי אורן, אח שלו, חזר מהנסיעה שלו. כל יום הוא מילא אותי בזרע החם והמפנק שלו. הוא הרחיב לי את החור של התחת ומילא אותי בשניהם, הרגשתי כמו מיכל לאחסון הזרע של מאור ובמקום מסויים אהבתי את זה. אהבתי שהבטן ההריונית שלי רק חירמנה אותו יותר ושבכל פעם שאורן היה צריך לנסוע, מאור היה מגיע אליי ומפנק אותי.

זה כמו מסורת משפחתית עכשיו.
זה סוד משפחתי.

KinkyScientist - אין מילים חוץ מפאקינג שיט. את כותבת מדהים ומחרמן כל כך.
לא חשבתי שאני יכול לרצות משהו כמו להיות איתך שם.
פשוט מושלם!
לפני שנתיים
Loly - תודה רבה לך ימהמם! :)
לפני שנתיים
KinkyScientist - הקהל שלך מכור ומשתוקק לעוד תוכן!
לפני שנתיים
blacklion - כותבת מעולה, מגרה ומטריף.
לפני שנתיים
Loly - תודה לך סקסי 3>
לפני שנתיים
dn46​(שולט) - כותבת ניפלא, עוררת לגמרי
⚘🌺
לפני שנתיים
Loly - תודה מאמי =]
לפני שנתיים
כלבלב נסתר​(נשלט) - כותבת נהדר. איזה כישרון
לפני שנתיים
Loly - אני עוד רגע אסמיק! תודה
לפני שנתיים
קוסיטל - את מטורפת ומעולה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י