לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מי אני?

לפני 15 שנים. 6 במאי 2009 בשעה 16:17

היום היה לי יום מאוד הומוריסטי. התחלתי כבר להשתעשע מהלחץ הזה.

זה התחיל בשיחת טלפון מצחיקה בבוקר מאחת העובדות שהתקשרה לעדכן שהיא בחופשת מחלה, כי היא סוף סוף עברה את הניתוח שגם אני עברתי. שאלתי אותה על מה היא מדברת ושמעתי אותה מובכת דרך הטלפון ושואלת אותי בגמגום מהף לא עשית ניתוח להגדלת חזה ? אז עניתי לה שלא ואחרי שהיא התגברה על המבוכה ניהלנו שיחה משעשעת מאוד על אפקט החזה הגדול.

אחרי השיחה התחיל לי לחץ גדול בעבודה ובשל העובדה שלחץ תמיד, אבל תמיד מחרמן אותי בצורות בלתי רגילות, הייתי חייבת להתפרק בשירותים.. וזה לקח זמן ולקחתי סיגריה איתי וקצת שכחתי ממנה כשידי היו עסוקות.. כעבור חצי שעה באה המזכירה לספר לי שהיה מחקר שלם במשרד עכשיו של מי הסיגריה שהייתה בשירותים של הבנות וכמעט שרפה את השירותים. אפילו הביאו אותה עטופה במגבון לח למסדר זיהוי, ממש היסטרסיה היתה במשרד, כאילו מינימום ניסיון התנקשות היה פה עכשיו.


אח"כ הבוס הציע שאת ישיבת המנהלים השבועית נערוך מחר בטבע וביקש להוציא הודעה למשתתפים להביא לישיבה מחר בגד ים, קרם הגנה וכפכפי אצבע, הוא גם ביקש להוסיף בסוף BYB. אחרי שהתגברתי על ההלם הקשה 😄 שלחתי את ההודעה והתגובות שעשעו אותי עוד שעה ארוכה אח"כ. אבל מה שהכי הצחיק אותי בכל הסיפור זה שני בטוחה שלאף אחד אין מושג מה זה BYB ולאף אחד לא נעים לשאול 😄

אני במצב רוח מצויין, אחרי שבוע קשה מאוד, לחוץ ועם זאת יעיל, עם הרבה תנודות רגשיות, אבל גם עם שמחה קטנה בלב. חזר לי הכוח.

רק הרייצ'ל הזו משגעת אותי ! שמישהו כבר ירגיע אותה, היא בלתי נסבלת.

אחותופל - נו, אז מה זה BYB?
לפני 15 שנים
No Name - bring your own booze..
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י