אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תולדות הבדסם במחוזותנו

גם אני החלטתי לכתוב בלוג בו אספר על עולם הבדסם מנקודת מבטי מאז שנחשפתי אליו בנעוריי
לפני שנה. 7 באוקטובר 2022 בשעה 12:07

טור דעה שלי - חשבתי אם לפרסם את זה בפורום או בבלוג, כי בפורום אי אפשר למחוק ובבלוג כן. ואני לוקח בחשבון שהארבע נשלטות שלא חסמו אותי, יחסמו אותי עכשיו. יחד עם זאת, אם זה יזיז משהו בתודעה ואם תהיה קצת יותר אחוות נשים וכל אחת שנפגעה, לפחות תסביר לחברה שלה לפני שהיא בורחת לאנונימיות גמורה, מבחינתי עשיתי את שלי.

הפשרה שהשגתי ביני לבין עצמי: את הגרסה המצונזרת אני ארשום בפורום כללי ואת זאת הלא מצונזרת, מאוחר יותר בבלוג שלי.

מראש אני אומר שזאת דעתי האישית בלבד למרות שיש פה כל כך הרבה עדויות, שאכן כך הם פני הדברים. אם המגמה שהנשלטות פה דוחפות אליה לא תיעצר אז אנחנו הולכים לצערי ל- Me Three.

זאת אומרת, יצטרכו להביא הסבר נוסף, תקנה חדשה, הרבה יותר מסודרת. התנועה שנוסדה לפני 5 שנים, שהודיעה לעולם, שלנשים יש בעלות על גופן, כבר לא תספקנה בזכות הבנות הנפלאות האלה שהשולטים כל כך אוהבים ומעריצים...

ניטשה שאמר פעם: "בבואך אל האישה תביא את השוט", מתהפך עכשיו בקברו וצוחק. Me Too על הזין שלי, מה אתה צוחק עליי לי-און, הוא אומר לי,

כל שולט בשקל וחצי יכול להביא סטירה לבחורה ולהוריד אותה למציצה בכל גן ציבורי.

זה לא מה שהיה אצלכן אני אומר לניטשה, היום אי אפשר לעשות מה שאם עשיתם.

מה אתה מסתלבט עליי, אומר לי ניטשה,

בוא נפתח רגע את "הכלוב", 

בחורה נוסעת שעה ברכב למצוץ לאיזה אדון שיש מישהו לידה 4 דקות והוא יבוא אליה, רק שאין לו את הטייטל הנכסף - שולט.

בחורה שנייה מספסרת בחברה שלה: אני תופסת אותה בכוח והאדון שלי אונס אותה בהסכמתה, היא בוכה אבל היא בודקת אם הנאנסת אומרת מילת ביטחון ואין – היא רק בוכה. איזה חברה נפלאה.

בחורה שלישית הולכת לעשות חוקן בשביל האדון הנשוי שלה, שלא היה לו זמן לפגוש אותה חודש.

זה המי טו שלכן?

אני שומע את הצחוק של ניטשה עד אליי. מה אתה מסתלבט עליי, ליאון, הוא אומר לי. עזוב אותי, אתה מעצבן אותי, תראה מה הולך פה.

אני אמרתי שוט קפצו עליי.

 

ובאמת - לאן בדיוק אתן רוצות להגיע?

ליצור איזה דמות של גואל רצון משודרגת.

להשוות את השולט לאלוהים, דוגמא עדכנית, שלא הייתה בתכנון, חדש מהתנור.

 

יום אחד, אחת הנשלטות שהיא אחת מתוך 10 ב"הסכמה", שהאדון שוכב איתה בניגוד לרצונה ב"הסכמה", שהוא מביא את החבר שלו ב"הסכמה". היא תגיד רגע, המקרה האחרון היה אונס לא בהסכמה. רגע בעצם הרבה מהם היו בלי הסכמה, רגע אז מה אם לא השתמשתי במילת ביטחון – אז הוא יכול לאנוס אותי? מה פתאום, אז מה אם לא אמרתי את מילת הביטחון הוא שיחק לי בראש, זה קל מדי, לא יכול להיות.

אז אני אומר, יצטרכו את ה- Me Three כי ה- Me Too כבר לא יעזור.

 

כל כך הרבה שנים נשים נלחמו בדיוק בשביל שלא יקרה מה שקורה פה, אפילו ממש עכשיו ברגעים אלו ובאות הבנות האלה בדרך כלל נשלטות, לצערי ולשמחת השולטים יש פה כמות בלתי נתפסת של נשלטות, לעולם לא היה כך, ועושות ככל שביכולתן, להחזיר את כולן 20 שנה אחורה. לא כולן ככה אבל הרוב המכריע כן וגם אלה שאין להן את הקילור ליד – הרבה מהן כותבות בפנים שכן.

 

אני נמצא פה וקורא המון בלוגים על בסיס יומי. הרוב המכריע של הבנות לפחות בשנה האחרונה, מתגאות ב- 3 פנטזיות עיקריות:

1) גמירה של השולט בפה, בן זוג, תקראו לו מה שאתם רוצים ואכילת כל הזרע – כאילו שמדובר בסמל סטטוס.

2) יחסי מין בכפייה בהסכמה, פה אני נאלץ להודות שלא צפיתי עד כמה הפנטזיה הזאת נפוצה כפי שהעירו לי "ידידי" השולטים – עד שכמעט מדי יום עוד אחת כותבת על סקס אגרסיבי וכניסה אנאלית אכזרית כואבת ולא צפויה כאילו שזה גם סמל סטטוס. כאילו שזיון אנאלי אם הוא לא אכזרי במיוחד גם כן לא שווה כלום.

3) וכמובן הפנטזיה השכיחה של הצלפות עד שבירת הקיין או עד שהשולט נתפס לו היד, מילת ביטחון אס מלהזכיר – אף נשלטת, לא תשפיל את עצמה, שהשתמשה במילת ביטחון, כאילו יש תחרות מי השאירו עליה סימנים יותר חזקים, צבעים יותר עזים.

 

בסדר אתן לא מאמינות במי-טו אבל אחיות שלכן נלחמו שנים בשביל זה. והנה יש כאלה שכבר מספסרות בחברות שלהן, לאן את רוצות להגיע – למצב שבנות יאנסו אותן וילכו למשטרה ויצחקו עליהן, לשם אתן מכוונות? כבר עכשיו זה סיוט בתחנת המשטרה או שאתן רוצות להוציא את ה"שולטים" ממאגר האונסים, כאילו הם חסינים?

איך אמר מישהו "שולט" לנאנסת התורנית, שאמרה לו – רגע שניה ידידי זה היה פה אונס: הייתי חרמן מה הבעיה שלך, כאילו מה תעשי? יש לי את המטרייה של הבדסם.

 

והכי גרוע, מבחינתי כולם ובעיקר כולן עושים את הכל בשושו, הכל חסוי הכל במרתפים. אם הכל כל כך חוקי ומשוחרר מה אתן מפחדות, מפחדים כל כך. אם אתן חושבות שהכל לגיטימי, וזה בעצם המי טו מבחינתכן, מה אתן מתחבאות. צאו – תפיצו את הבשורה.

יש כאלה שאומרות שאני לא אצא עם מישהו מהכלוב, למה לא? כי הוא קרא את מה שכתבתן, כי הוא גם ירצה לעשות את מה שגיליתם ומהר? מה שונה אדם מהכלוב מאדם שמכירים בחוץ?

הרי הכל חוקי? הכל בהסכמה? שפוי? בטוח?

אני לא מצליח להבין משהו אחד: על מה אתם ואתן מפחדים/ מפחדות הרי אפילו האונס בהסכמה.

צר לי על העובדים והעובדות הסוציאליים, שצריכים להתעסק עם הדרק הזה, שרובן באות אליהן מי במוקדם ומי במאוחר, במקום להגיד להן – לכי להזדיין, לכי לשולט הנשוי שלך, לכי תבכי לו.

 

Lilit Forest​(אחרת) - אוי ואבוי לנו אם זה מה שקורה בחסות הבדסם
לפני שנה
סטילי דן - פוסט חשוב ונוקב.
לפני שנה
סטילי דן - זה דומה למה שקורה בעיסוי. אני מכנה את זה מבוא למעשה מגונה (אני מעסה מקצועי). הכל מסודר ובהסכמה, אבל אתה נוגע באישה כמעט עירומה שאתה לא מכיר. צריך לדעת לא לחצות את הגבול.
לפני שנה
שקט1 - אפשר לומר שבידיאסם הפך מפלטו של הנבל
לפני שנה
לי-און - זה עוד ממה שאני יודע, הרבה לא רוצות לספר, אף אחת בינתיים לא רוצה להיות מזוהה,
הן מעדיפות להשאיר את החוויות הנוראיות האלה מאחוריהן ולהמשיך קדימה.

למשל על מה קורה בדיוק במועדוני סאדו - בחדרי חדרים, שאסור לצלם.
"אתה לא יודע כמה אונסים יש שם" - זרקה לי מישהי פעם בחוץ. מדמיינת, או לא,
האמת כנראה לא רחוקה משם.
לפני שנה
Lilit Forest​(אחרת) - אני פוקדת את המועדונים הללו
ואין שם אוירת פחד ואונס
רחוק מזה
יש שמירה הדוקה ובלתי מתפשרת
לגביי אונס בהסכמה אני לא יודעת
לפני שנה
לי-און - יש עליית מדרגה בשנתיים האחרונות, ראיינו גם את בעל מועדון הדאנג'ן שאמר הכל הפך קיצוני.
השומר הוא בכניסה בשביל שלא יכנסו מציצים הם קוראים להם, אבל האמת שהפחד הוא שלא ייצאו תמונות לבחוץ.
שאני הייתי במועדונים לפני הרבה שנים, אם הייתי בא לבד יכלתי להיכנס חופשי לחדרים, שהדאנג'ן היה ביפו - תענוג.
מי שרצה יכל לבוא להסתכל הכל היה לגיטימי. וזה הבעיה היום שוב דבר לא לגיטימי והם יודעים את זה.
יש צלם של המועדון והוא מצלם את מה שלגיטימי... את הליטופים.
אז בודדים יכלו לבוא, פשוט אם היה מישהו שאונס בהסכמה - היו מוציאים לו את הזין מהמקום, בוא נגיד שאני התחלתי הבן אדם לא היה מזיין יותר. היה יכול להגיד שזה היה בהסכמה עד מחר, היה מקבל כאלה מכות מהשומרים במרתף ואני ראיתי פעם אחת, ככה שאני מבין למה לא היה בעיה להיכנס לחדרים להסתכל...
והיה בדסם, ועוד איך היה בדסם. היה בדסם טהור.
לכן התחילו לעשות כל מיני חוקים, אתה לא יכול לבוא לבד, למשל. מי אתה? מה אתה? דרך מי באת? כל מיני שטויות שאין במועדונים רגילים.
לפני שנה
סטילי דן - בדס"מ וטראומה מינית.
זה נושא חשוב
לפני שנה
לי-און - בכל מקרה, שבחורה מביאה את חברה שלה לאדון שלה, לאנוס אותה בהסכמה,
והיא בודקת כל הזמן אם היא בוכה סתם או אומרת את מילת הביטחון,
וכותבת איזה כיף זה שהיא בוכה והוא לא מפסיק... מבחינתי נחצה קו אדום - כבר אי אפשר לשבת בצד.
צריך לעצור את זה ומהר.
לפני שנה
לי-און - תודה קורל
לפני שנה
kajiri​(נשלטת) - עם כל הכבוד, מי שמך?
איפה הקשר בין בדסמ למיטו?
מיטו עוסק בהטרדת נשים שיושבת על ספקטרום רחב מאוד שנע בין הערה לא במקום ועד אונס.

אם אישה , נשלטת, שולטת, מתחלפת, אן כל אשר היא תבחר, היא כן , לא אתה , היא, תבחר לממש את הפנטזיות שלה בחסות הבדסמ, גם פנטזיות שמצטיירות לא בדיוק נורמטיביות, מי אמר שזה לא בסדר?
ואם אני רוצה שיאנסו אותי ולצרוח עד עמקי נשמתי ולהתחנן ? אתה מחליט עבורי שזה לא בסדר?

אתה כותב את הפוסט הזה תחת מעטה של גיבור שבא להציל את כולנו, הנשים החלשות האלה, שלא יודעות מה הן רוצות המסכנות, כשאני באה ואומרת לך אתה מסוג הגברים המפחיד ביותר. אלה שמסתתרים תחת מעטה של צדקנות גמורה כשבעצם אם היית יכול היית מחזיר את כולנו עשרות שנים אחורה ושם אותנו בבית נעולות.

בכל רגע נתון הבחירה היא תמיד אבל תמיד שלי, ותאמין לי שהאישה החלשה שאני, לדברייך, נמצאת שם רק כי אני בוחרת בה, כי בעולם שלא שייך לפנטזיות ומימוש יצרים, אני ורבות מחברותיי, אוכלות אותך בלי מלח מבלי שבכלל תבחין בכך.

אני מציעה שתחזור לרעיונות הקודמים שלך של פתיחת בית ספר לנשלטות. שם לפחות צחקתי בקול.


לפני שנה
לי-און - אוי ואבוי לי בית ספר לנשלטות.
אני כן אחראי לזה, שלפני שאת גוררת את החברה שלך לפנטזיות שלך, שתדע שיש לזה השלכות נפשיות קשות - יכול להיות. כי אחר כך הרי כבר לא תהיו חברות…
הבעיה עם בחורות כמוך, שאחר כך אתן בורחות, אז מה עשינו פה, לפחות תספרי לחברה שלך, שהיא תציל את עצמה ממניפולציות זולות. את יודעת כמה חכמות כמוך היו פה - משוחררות מינית. איפה הן?
לפני שנה
לי-און - דרך אגב, יש פה פסיכופתים, שחיים על התגובות האלה, והם בדרך לתיבת הדואר שלך, לעודד אותך, כמובן.
לפני שנה
kajiri​(נשלטת) - אוי תנוח באמת. אל תגיד לי מה הבעיה עם נשלטות כמוני אתה לא יודע מי אני. אתה בכלל מכיר אותי שאתה מגיב ככה?
יהירות כזו -לא נתקלתי בה מזמן.
אף אחד לא הגיע לתיבת הדואר שלי אתה יכול להיות רגוע. במקום לחשוב שכולנו מטומטמות, שמובלות על ידי ריח טסטוסטרון שנישא באוויר, תן קצת קרדיט שיש משהו בקודקוד ותן לנו לעשות את הבחירות לבד מבלי שתשפוט אותנו עליהן.

לפני שנה
לי-און - אני מסביר כבר 200 פעם שזה הבעיה, לא יודעים מי אתן, אני לא יודע מי את, אתן עושות את הנזק, מקבלות בראש, נפגעות, לא מספרות מה היה, שהבנות האחרות יזהרו והולכות. יש פה לפחות 80 נשלטות שעקבתי אחריהן שנסו על נפשם ולא רוצות לשמוע על הכלוב יותר. וזה עוד לפני התחביב הזה של האונס. פעם גם זיון אנאלי היה נחשב...
והשולטים נשארים, זה כל הסיפור. הרי מה תספרי בדיוק - אתן לא רוצות שידעו. אני כתבתי פוסט בבלוג הזה בדיוק: "גן עדן של שולטים" לפני 3 שנים: 90 אחוז מהנשלטות מהנשלטות שהיו שם, בזמן כתיבת הבלוג בהכללה גסה אינם, איפה הן? 90 אחוז מהשולטים פה בינינו. עם 3 שורות ובחסוי מה יש להם לברוח...
לפני שנה
kajiri​(נשלטת) - ושוב אתה מכליל אותי. כבר החלטת שאני גוררת נשלטות לתוך סשנים חסרי מצפון, שאני נותנת לשולטים להתעלל בי, לרמוס את נפשי, אני הייתי פה גם לפני שלוש שנים, וגם לפני עשור ואף יותר. בניק אחר.
שום דבר לא השתנה. אף אחד לא בורח. תפסיק לשפוט , תפסיק לחשוב שאתה יודע יותר טוב מכולם.
זו תהיה תגובתי האחרונה.
אני לא באה לחנך אותך זה כנראה כבר אבוד.
לפני שנה
לי-און - אמרתי אתן, בכלל לא כתבתי עליך בפוסט הזה. אותך ספציפית רק היום פתחתי את הבלוג שלך לראשונה. מה זה עוזר להחליף ניק - זה כל הקטע הכל במרתפים.
אם הכל כל כך שפוי ולגיטימי, מה הבעיה? אני יכול לעשות עכשיו העתק, הדבק לפייסבוק, כל מה שרשמתי, אתן יכולות? לא מדבר עליך.
בוא נראה אותן כותבות שם על אונס בהסכמה, בליעת זרע וכל מה שהן הפכו לברירת מחדל, לא את. אני לא כתבתי עליך בפוסט הזה.
לפני שנה
Funshine{❤️Tender} - חייבת להגיד שרוב ההטרדות שאני חווה באתר הן מצד גברים שחושבים שזה סבבה לכפות את הפנטזיה שלהם עליי. .. שוקינג אבל רובם בכלל נשלטים ואם בכלל העזתי להיות מעט מינית בבלוג או בפרופיל הפניות נהיות דוחות ברמה לא סבירה גם לאתר בדסמי

הבן זוג שלי אוהב אותי, שומר עליי כמו היהלום הכי יקר שיש והוא גם השולט שלי-
כל מה שנעשה ביננו פמינסטי ונהדר והכי בהסכמה שיש-גם אם האקטים לא בהכרח שיוויוניים.

לעומת זאת כשאתה מאשים נשים בבגידה של הגבר שבגד במקום בו או שם עננה של בושה סביב רצונות של נשים, מה שהן נהנות מהם במיטה וקינק שיימינג רק מחזק את העובדה שהפרוייקט מי טו כשל כי לא משנה מה הפנטזיה המינית , לא משנה איך היא בוחרת לקיים יחסי מין ולא משנה כמה קרוב למציאות מה שהיא כתבה עליו בבלוג לעולם אבל לעולם לא היא האשמה באונס שלה או באונסים עתידיים ושאם הן מפחדות לצאת מהכלוב זה כי גברים (לא רק אבל לרוב) בבונים אלימים יכולים להרוס להן את החיים בחברה השמרנית מדי בו אנו מתקיימות ואת הפרנסה.

מה שכן מכיוון שיש קושי יותר ללכת למשטרה בגלל שהם לא עושים כלום והגבולות לוונילים מטושטשים מה שיוצר קושי בהוכחה וענישה . .תוסיף לזה חוסר רצון באתר לחסום לקוחות משתמשים נוצר פה גיגית מגעילה של דפוקים אבל למרבה ה(לא)הפתעה הפוסט מכוון נגד הנשים שוב למרות שהן באמת לא מרכז הבעיה פה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י