לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 14 שנים. 2 ביולי 2010 בשעה 6:18

במסגרת שיפור יחסי עם היקום , והמעבר מחשיבה רציונלית לחשיבה ניו אייג'ית - אני מקפידה מדי יום יומיים לקיים סשן עצמי, ובוא אני חייבת לחשוב לפחות על כמה דברים *כן* חיוביים שקורים .

אז חשבתי לאחרונה על כמה דברים כאלה, שכאשר הם קורים אני חושבת לעצמי : " איזה כיף שנולדתי" -

הביס הראשון בקרואסון הטרי ( גם דייניש הולך, האמת ) עם הקפה הראשון, בבית קפה ברחוב שאני ממש לא יודעת את שמו, בעיר אירופאית אפורה וקרירה - אחרי טיסת לילה. כל הדברים כבר במלון ( או השד יודע איפה שמתכוונים לישון שם... ) . הביס הזה, עם הקפה הזה - כשכל החופשה לפניך --------------- אוךךךךךךךךך. מעטות האורגזמות שמשתווות אליו. ( ודגמתי כבר איזה אורגזמה או שתיים בחיי הארוכים ) .


הרגע הזה, בסשן מאוד אכזרי, שניה לפני שמתחילים לעוף, אבל כשכבר יודעים שזה הולך לבוא. האמת , שזה רגע מאוד "נוזלי" . גם מבחינת המחשבה, וגם מבחינה פיזית - עם הדמעות, והנזלת, והמיצים השונים והמשונים - פתאום נהיה איזה שקט בראש ואחריו - טיסה נעימה. ( נא להדק חגורות. ... ) .

אורגזמה בלתי צפויה - בסקס שווה נפש, משהו כזה של אמצע השבוע........ שפתאום משום מקום מגיע איזה משהו פראי, עם טריגר לא ידוע ועושה כל כך טוב. האמת - כמעט כמו הקרואסון ההוא...

למצוא מאה שקל בכיס של מכנסיים מלפני שנה. תענוג ששווה להוולד בשבילו... זה לא המאה שקל, זה התחושה שמשהו נהדר עומד לקרות, כי הנה, משהו טוב כבר קרה והם אמורים לבוא בשלשות , או משהו. ( חשיבה מחורפנת, כבר אמרתי , לא? )

לצאת בקיץ החוצה כי הכלב נובח כבר איזה רבע שעה ועוד מעט מעיפים אותנו מהשכונה , כשמשקים את הדשא של השכנים ויש ריח נהדר של אדמה רטובה, ולגלות שיש שני קיפודים מתחת לעץ תות. והם באמת אוכלים תותים מהעץ. מה לעשות - זה פשוט מתוק במידה שלא תאמן.

גם שבת ( אחת, רק אחת, מה כ'פת לכם ) בלי אורחים יכולה להיות סיבה טובה לחשוב מחשבות חיוביות. אבל בואו נהיה מציאותיים.....

שבת שלום.

the rain song - בהחלט איזה כיף שנולדת
וגם כיף שאני נולדתי :))
ויש הרבה אושר בחיים רק לפקוח עיניים
שבת שלום
לפני 14 שנים
למדתי מחברה שלי - זהו בדיוק. אופטימיות זה תכונה מולדת ! ( תחי האבולוציה, מספקת תירוץ ראוי לכל דבר )

שב"ש מבורכת .
לפני 14 שנים
philia' - את לא תאמיני אבל הרגע בדיוק גמרתי את התותי-עץ שהיו כאן וחשבתי למה אינ-יותר עצים של תותים בכל חצר מצויה :)) וגם קיפוד או כמה קיפודים. אגב,

ויו-פי של שבת לך, עם ו//או בלי. הטיסה... :)))!
לפני 14 שנים
למדתי מחברה שלי - לנו יש תות לבן אם את מכירה.

הבעיה עם התותים זה העטלפים - חובבי תות ידועים. חיות גסות רוח שכמותם ( אם כי יפים בצורה שלא תאמן ) - מה שלא טעים להם הם מקיאים על הקירות של המארח.

ואם כבר מדברים על עצי תות - לא הם עושים הרגשה נעימה של ארץ ישראל הישנה . הרגשה של פעם.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י