ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 14 שנים. 9 בספטמבר 2010 בשעה 18:56

באחד הבלוגים כאן נכתב לא מזמן על אנלוגיות בין החיים הבדסמים לבין היום יום. אם הייתי זוכרת אצל מי נכתב הייתי מביאה קישור. (וגם אם הייתי יודעת איך להביא קישור. אבל נעזוב זה עכשיו.)

אז מעשה שהיה כך היה - לפני כשבוע, הפכתי ללקוחה של אחד מבתי החולים. אני הבאתי איתי איזה צרה מסדר גודל בינוני , שכאב רב בצידה. הם הביאו מצידם המון משכחי כאבים במצבי צבירה שונים, בדיקות ולבסוף גם מזור מסוים.

הם חופרים, ובודקים, דוקרים ושואבים, לוחצים וממשמשים - כל אחת מהפעולות מלווה בסוג של התנצלות רפה על הכאב שהם עומדים לגרום - ואני, ספינקס.

לא מזיזה ריס, לא נאנחת , לא מתפתלת ולא מייללת. הם בשלהם - ואני משננת לעצמי בלב ( בתקווה שהם לא קוראים מחשבות ) - היי. היית פעם בצד שחוטף. הכאיבו לי רבות. חפרו לי, לחצו לי , ועוד כהנה וכהנה , גם ממנת ההשפלות האישיות ספגתי פה ושם בגבורה יתרה - אז לפחות שייצא לי מזה משהו. איזה כושר סבל משופר. התהגות מופתית במצבי חרום , משהו.

טוב , אז זהו. שלא ממש. כשכואב אמיתי, משהו מחלתי, שום דבר לא מכין לזה,- ההתנהגות קשורה באישיות וסוג של חינוך. שום מקבילות אין כאן. הבדסמ - לא שייך ליום יום. עוד חיזוק לתחושת ה"תאטרון" שתמיד חשתי שם. אם כי לנוכח כמות הרעש והיללות שיצאו ממני, כמויות הבכי ונזלת, ההתחנונים והדרמה אולי נכון יותר לאמר אופרה. אופרה בגרוש .
ורק למען הסר ספק - אהבתי העמוקה , בזמנו, לכל ה "קטע" נבעה בעיקר מהיכולת שלי לצרוח שם , ולבכות, ולילל , ולהיות מכוסה בנזלת ורטובה ועלובה. לצאת מהדמות הציבורית הזאת של הספניקס המחונכת. דמות ה : " ציוץ לא תשמעו ממני, גם אם לא הצליח לכם למצוא וריד בפעם השלישית..."

קליבר​(שולט) - אז למדת משהוא ..
( אולי לא מחברה שלך ? )

שנה טובה ורפואה שלמה .
לפני 14 שנים
למדתי מחברה שלי - בטח למדתי . בעיקר למדתי שכל מה שאתה לומד לא שווה כלום כשכואב לך באמת.

תודה תודה. ושנה מוצלחה גם לך. ( נעשיתי משוררת מרוב סמים חוקיים )
לפני 14 שנים
the rain song - אצלי זה בדיוק הפוך. יש לי הנאה מסויימת מכאבים "רפואיים" אבל מעולם אין קשר למיניות. זו הנאה מסויימת כי נעים לי מהכאבים האלה.
הכאב הבדסמי לעומת זאת היה אחת הטראומות הגדולות שלי חיי. באמת. בלי פלצנות.
אולי בגלל זה אני כבר לא :)
רפואה שלמה לשנה חדשה ובריאה וטובה מאוד
לפני 14 שנים
למדתי מחברה שלי - תודה תודה.

רפואה שלמה - אכן . כל השאר זה כבר בונוסים על התהגות טובה...
לפני 14 שנים
philia' - אכן. בריאות. שנה מצוינת שואפת למעולה. גם!
מכאן,

לפני 14 שנים
למדתי מחברה שלי - תודה

בריאות ? זה מעולה !

לגבי השאר - תוקם ועדה, ייבחנו האפשרויות , תוגש הצעה...... סתם נו. שנה נהדרת .

:-))
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י