ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 13 שנים. 18 בנובמבר 2010 בשעה 5:54

אז נשאלת השאלה - אם אתה שולט או נשלט ?

מה "לוקח" ? זה שאתה מזיין אותי בתחת, וזה כואב מאוד ואחרי זה נעים מאוד , ואני מוצצת לך עד שכמעט נופלות לי השינים? זה שאתה מוליך וקובע את הסדר יום של כל האירוע הזה? זה שאתה מנסה עלי דברים מביכים, או כואבים, או משונים, או סתם דברים שמעולם לא חשבתי עליהם בכלל, ואני מקבלת את זה בטוב, כי נעים לי לדעת שנעים לך ? או ההתנסחות שלך המנומקת והשקולה , בטון הדיבור הזה המדוד ? לעומת הקולות שלי , הלא מנוסחים וחסרי ההגיון , שאני משמיעה שם ללא סדר וללא תכנית?

או העובדה שאתה נירצע לחלוטין לעבודה שלך. שהמחשב שמחובר לך לגב בתוך התיק או ליד כשאתה "חייב לפתוח רק רגע" הוא בעצם סוג של עבדות עולם? שתוך כדי זה שאתה שולט בי באכזריות מתונה אתה נאלץ לענות לטלפון מחו"ל? זה שאתה נוסע כשלא מתחשק לך לנסוע, ואתה חוזר טרוט עינים ועייף מלנסות ולהבין את האנגלית ה"שוודית" שלהם שם ברחוק ההוא שנסעת אליו? מעצמת הייטק ממש אתה......... או שמא עבד נירצע לאח הגדול?

מה לוקח - היום יום או היום יום השני?

ורק ככה למען הפרוטוקול, הסבר קצר וממצה ---
עבד נירצע - ביטוי שבא מהמנהג לרצוע את העבדים, בדרך כלל בתנוך האוזן כדי לסמן אותם. לו היו יודעים ילדי דור הפירסינג והקעקועים את המקור לתרבות האהובה עליהם , אולי היו שוקלים פעם נוספת? ( NOT , ברור ש NOT ?)

astaro - הדחף הבסיסי הוא לדרוס הכל, המציאות היא שבשביל להצליח צריך להוריד ראש ולמצא פשרות, אז מגיעים הבייתה וכל מה שרוצים זה חור תחת מונף אל על. לא להיות מפושר ורך, לטרוף.
לפני 13 שנים
למדתי מחברה שלי - "היה עבד לעבודתך ושליט לאהובתך".

על זה נאמר להחזיק את המקל משני הקצוות. . . .

לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י