בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 12 שנים. 6 בנובמבר 2011 בשעה 20:33

מדובר באיש אחד שחלף בחיי בנקודת זמן מאוד קצרצרה,בסך הכל ניהלתי שיחה אחת איתו ועם זוגתו, ביום השחרור שלי מבית חולים. הוא במיטתו , אני כבר ארוזה ולבושה ללכת הביתה. מסתבר שחלקנו את אותה "חיה". אותה נדירות, אותו טיפול - גם הסתבר שאנחנו שכנים מאותה פזורה צפונית .

היתה שיחה ארוכה, מצחיקה, כואבת, מכוננת. אדם מיוחד, נלחם באופן מיוחד בגורל מחורבן שמפיל בחיקו כל פעם הפתעה גרועה אחרת. ועדיין שומר על איכות, על ראיה מענינית ויפה של החיים, לא רואה הכל שחור , מוצא טעם בדברים. ואני נסעתי הביתה. הוא נשאר להמשך טיפול. אני התפטרתי מהגועל נפש ( טפו טפו טפו, חמסה ועינינים ...) הוא נפטר לפני מספר שבועות.

איש שחלף בחיי בחטף, השאיר סימן ונעלם. ואני מופתעת כמה עצב זה משאיר בי בימים האחרונים.

המלט - העצב, אין לו סוף.
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - בייחוד שאדם בתוך עצמו הוא גר....... לפעמים עצוב ומר לו. לפעמים הוא שר.

תוך כדי שאני כותבת, חשבתי שעצב זו תחושה שיש לה הרבה תמורה. נוח לחוש עצב. זה לא משתק כמו דיכאון, ולא מפרק את הנשמה כמו חרדה או אימה. תחושת ביניים כזו. ( זה לא יצא כל כך מובן לצערי. )
לפני 12 שנים
the rain song - לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה אינטימית עם אנשים זרים לגמרי. ובתי חולים הם מקום קלאסי לסיטואציות כאלה.
רק בריאות !
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - אכן כך. והתמיהה שלי היא כמה מהר זה קורה.

יש אגב עוד כמה מקומות שזה קורה בהם - בטירונות למשל... נראה שבמצב חרא מייצרים אינטימיות כדי לעבור את זה יחד. באירועים משמחים יש פחות אינטימיות עמוקה. ( או שזה רק אני )
לפני 12 שנים
the rain song - לא רק את
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י