לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 12 שנים. 18 ביוני 2012 בשעה 14:06

חלק מכובד מחיי רציתי להיות מהמאגניבים. לא שהסכמתי לשלם מחיר על זה.כמעט תמיד טרחתי להביע את דעתי האמתית. או לא להביע בכלל דעה , כשכולם חפרו במרץ על חשיבות העבודה העברית, או איפה אלוהים היה בשואה וכאלה חפירות....

תמיד היינו אאוטסיידרים מודעים לעצמם. קוראים בוקובסקי, הולכות עם חצאיות טלאים , מעשנים ולא בסתר. שותים תה כשכולם שותים בירה. אני והרוסיה החדשה שהגיעה , ועוד בן אחד שסרב בכל תוקף להיות מסוקס ואתלטי. היינו משתזפות ערומות בים, פורצים בלילה לבריכה לשחיות ליליות. בקיצור עשינו הכל כדי שאבות תנועת העבודה יאכלו מרורים. הכל - חוץ מאשר לא לקום בבוקר לעבוד. ..

עשיתי מה שבראש שלי, שילמתי את המחיר של זה והתבאסתי שאני לא במגניבים.

שנים אחרי זה , כשכל אחד מאיתנו הלך לדרכו, וחזר משם בוגר יותר, נאה פחות, ופתוח לעולם - הסתבר לי שכל המאגניבים מתו להיות בחבורה שלנו. אחד או שניים מהם, ודווקא די שווים, גם רצו לזיין אותי. ( לא הבנתי אז, ואני מבינה עוד פחות היום אותות מהסוג הזה. חרא !!! )

נו, לכו תדעו.

( אה, וכל זה עלה לי לראש כי יש כאן גל של קישורים למוזיקה מאוד איכותית, רוק אמיתי. דברים שמעולם לא הצלחתי להבין , להרגיש בעצמות או ממש להתחבר. תמיד אהבתי מוזיקה של חננות. פחות מענינית . פאק !!! )





the rain song - מה זה מוזיקה של חננות?
גם אני לא הייתי מהמגניבים אבל הייתי הכי מגניבה :)
אבל בעיר לא הלכו עם חצאיות עם טלאים פאק !!

ואם אני כבר כאן אנסה את כוחי בהתחנפות קלה - בעיני את מגניבה לאללה :)
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - מוזיקה של חננות זה תמיד לאהוב איך שהוא את המוסיקה הלא נכונה - או את הנכונה אבל בזמן הלא נכון. לאהוב את הצלליות ומאיר אריאל בזמן שאחרים אוהבים את -------- הרולינג סטונס ושלום חנוך . משהו בסגנון הזה.

ועדיין זה כיף לשמוע. ( השריטות האלה במוח לא מתמלאות אף פעם מסתבר... :-)))
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י