לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 12 שנים. 16 ביוני 2012 בשעה 15:36

חשבתי לעצמי, איך אדע שחם לי כי קיץ ולא כי הגיעה עת גלי החום וגיל המעבר? לקטר על הקיץ הרי זה בון טון. להתלונן מרות על גיל המעבר, בואו נאמר - קצת פחות אלגנטי. חיברתי לעצמי שאלון קצר. הרי תוצאותיו.

1. דיפדוף חטוף בכתובים הצנועים של עצמי משנים עברו, מראה שכל שנה בתקופה הזו, וגם קצת לפניה, ועוד הרבה אחריה אני מתחילה לקטר על הקיץ. יש את עונת הקינון של הציפורים ויש את עונת הקיטורים על הקיץ. בקיץ אני מקטרת. ענין של גנטיקה צפון מזרח אירופאית.

2. הזיעה , שניגרת מתחת לציצים שהולכים וגדלים עם השנים ( איפה הייתם כשהייתי ב א מ ת צריכה אתכם ? ) היא לא באה בגלים. היא שם כל הזמן.

3. למשל כשאנשים מתחתנים. בחוץ, זה סימן שהתחיל הקיץ . בחוץ יש יתושים. וזבובים ולחות . התלבשנו יפה, כתבנו צ'ק מכובד, נסענו לאיזה מקום , התחבקנו עם אנשים מיוזעים, נושקנו על ידי אנשים מיוזעים, אכלנו אוכל משונה בשעות עוד יותר משונות - בחברת אנשים מיוזעים. וכל הטוב הזה לווה במטס של יתושים. או זבובים. או שניהם. הקיץ כבר כאן.

4. הבריכה הקרירה והכחלחלה בישובנו האהוב " מצפון לחדרה" נפתחה בקול תרועה רמה. לא שיש סיכוי שנלך להתרחץ שם. מלא ילדים. אבל אם הבריכה פתוחה, סימן שקיץ. תעברו על פניה, נפנפו לשלום ולכו הביתה. שטח שנכבש על ידי ילדים ואמהות מותשות, לא ישוחרר עד הסתיו.

5. הקולות האלה של גוף רטוב מתחכך בגוף רטוב כל פעם שכבר אוזרים עוז ומזדיינים. נכון, מזגן , ובלה בלה בלה. ועדיין - אפילו אם הטמפרטורה היא כמו בחדר קירור אצל פרופסור היס, לא יודעת איך, תמיד זה יוצא שמזיעים. ויש את הרעש הזה , ושלולית כזאת מאחרי הבירכיים.

6. שביל טיפות האבטיח מהמקרר לכל מקום אחר בבית, ועיגול הנמלים שרוקדות את ריקוד האש האינדיאני מסביב לכל טיפה, הוא הוכחה ניצחת. הקיץ כאן ! ובכוונתו להשאר כמה חודשים טובים. ענין הגיל מעבר הזה יידחה לסתיו.

ספיישלי - אתה משהו:)
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - רוב תודות.......
לפני 12 שנים
ספיישלי - זהו? רק תודות?
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - חיבוק?

:-))))
לפני 12 שנים
נמנמת - יש לי הרגשה שיש כאן "דיבור" על מין
ואם הייתי זוכר מה-זה הייתי עונה
}{
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - הפוסל - במומו היא פוסלת........ תתמקדי נא בקטעים על הנמלים, והחתונות. עזוב אותך ממין. גם אני כבר לא ממש זוכרת, בגלל הקיץ...
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י