בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 9 שנים. 11 בדצמבר 2014 בשעה 20:02

 

זמן רב עבר מאז ביקרתי כאן. מלא אבק, קורי עכביש, המקרר ריק... לפחות מצאתי הערב את המפתח  לבלוגי הזנוח מתחת לשטיח בכניסה, אמרתי ניכנס קצת...

את הזמן הרב שנותר לי, ניצלתי היטב.  הייתי עסוקה בעינינים ברומו של עולם - מלחמת חורמה רבת שלבים במחלה הנודעת. ( סרטן, נו, מה? לא כזה אקזוטי. כמעט לכולם יש... )

עכשיו, שסיימתי את כל הפרוטוקול  הטיפולי האין סופי - אני מחכה.

במהלך המחלה, יש תגובה גנרית כזו, שתמיד מגיבים לכל מי ששואלים אז מה נשמע? . וזה הולך בערך ככה:  המחלה הזו הביאה איתה שינוי בתפיסת עולמי. הבנתי כמה הכל קצר, צריך לנצל, צריך לעשות, צריך לראות, צריך ל........" תגובה גנרית טיפוסית, תשמעו אותה כמעט מכל מי שחולה , או מקרוביו / סביבתו המדווחת.

ואני אומרת לעצמי  - איך שאני מסיימת עם החרא הזה, מיד אחרי הטיפול האחרון, הכוויה המגעילה הזאת מההקרנות עוברת אני פוצחת בשינויי מדהים בחיי. מעתה - אני מעיפה מהחיים שלי אנשים שאני לא סובלת, בודקת שוב החלפה של מקום העבודה.  חופש באיי סיישל? כמובן. שקל ירושה אני לא משאירה אחרי. מבלה, קורעת את העיר. לומדת. נוסעת.

אז סיימתי. ואני מחכה. בנתיים הלכנו לסרט בשבת שעברה. יאיייייי. החיים שלי בתפנית מ ט ו ר פ ת.

( סרט לגמרי לא רע אגב, שכדאי לראות בקולנוע ולא בבית כי צריך רמקולים איכותיים. וויפלאש.  לחובבי ג'אז וסרטים אמריקאים צפויים אך עשויים היטב ).

 

 

the rain song - לא אמרת איזה סרט :/
לפני 9 שנים
למדתי מחברה שלי - וויפלאש. / WHIPLASH . שווה מאוד. לאוהבי הג'אז בלבד. ( כבר שבוע אני מחפשת איפה שמתי את הכתובה, כי אני בדרך לקבל גט מהחוקי. שמתעב ג'אז בכל ליבו הרחב )

ו(עכשיו גם ראיתי שטעיתי בשם שכתבתי בפוסט. בורה ועמת ארץ שכמוני. מיד מתקנת. )
לפני 9 שנים
DomMale4fem - בחור כלבבי - גם אני לא סובל ג'אז.
ומה"בקרוב" של הסרט התרשמתי שמדובר במערכת יחסים דמוית-בדס"מ עם מוטיב מיילדום הומואי.
אז שני דברים שאינם "כוס התה שלי" בכרטיס אחד? אפס בסולם דמפ"ף.
:-)
לפני 9 שנים
למדתי מחברה שלי - אמריקני טיפוסי לגמרי הענין שם. אפשר להחליף את הג'אז ברוגבי, או בהקפות הזה המפגר שלהם ( בייסבול, אני יודעת, אבל בסה"כ מדובר בהקפות עם כדור לא עגול) או האנטומיה של גריי , או כל יחסי מורה/ תלמיד וזה יעבוד . ועדיין - זה מהנה ועשוי לתפארת.

איך אפשר לא לאהוב ג'אז ? ( אולי כמו שאני נעשית חולה מבלאק סבת' ודומיהם?)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י