לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אין דבר יותר קבוע מסידור זמני

נסיונות כתיבה ראשונים.

עדיין בשלב ה 1/2/3 נסיון. מאה ימי חסד ראשונים נשמע לי קצת מוגזם לבקש - אז אולי שעתיים?
לפני 9 שנים. 1 בספטמבר 2015 בשעה 12:20

 

דוגמאות ?

הקיץ לקראת סיום. הימים מתקצרים, בערב  יש רוח נעימה, חצבים, חבצלות חוף לבנות, רימונים וכל השיט הקבוע. 

 סתיו / חורף אני אוהבת. אבל ברגע שרואים אותם מעבר לסיבוב, אני נזכרת שבחורף אצלנו, יש מלא בוץ! וכל היום אני רבה עם כלל דיירי הבית, כולל הכלב שיחלצו נעלים בכניסה. כבר יוצא לי החשק לחורף.

 

בזמנו, הייתי מובטלת איזו תקופה, והיה מאוד כיף. לא צריך לפרט רבות. יש יתרונות רבים באבטלה, בייחוד לאנשים לא כל כך חרוצים כמוני. רק מה, מאחר ובמילא הייתי מובטלת, ניטל ממני העונג הצרוף של יום חמישי אחר הצהרים , ותחושת האושר לקראת הסופ"ש נילקחה ממני. גם האושר העילאי של חגי ישראל ( ראיתם כמה חופש יש השנה בראש השנה/כיפור/סוכות) היה פחות מזוקק. מיהרתי לחזור לעבודה ולו רק כדי לחזור ולחוות את תחושת השמחה ההיא.

 

בזמן טיפולים  ( לא החלטתי עדין איזה מילה פחות מגעילה - טיפול או כימו ) יש נשירה. זה ידוע לכל. יש לזה יתרונות רבים, במיוחד למי שכל חייה הבוגרים, ולפחות מאז שכף רגלי השמאלית  דרכה באתר זה, שבו השאלה השניה, או השלישית בכל שיחה היא: " מגולחת?" .

אז כפי שאמרתי כל חיי הבוגרים פחות או יותר אני עסוקה בענין ההוא של ההסרה. והנה, ככה בלי להתכוון נפלה עלי שנה של פטור. לא היה צורך. רק מה, התרופות המכוערות האלה גורמות לכל מיני דברים, אחד מהם הוא אבדן מוחלט של החשק והרצון להזדיין. אז מה יצא לי מזה?

 

עד כאן דיון קצר בנושא אליה וקוץ בה.  

 

 

 

 

פייה{O} - אני דווקא אוהבת ׳טיפולים׳, נשמע כמו ספא תמים ונחמד :)
בכל אופן אני מנסה להתעלם מסממני סוף הקיץ שמגיחים פה ושם ולדמיין שלנצח נסתובב בגופיות מינימליות ונזלול קרטיבים!
לפני 9 שנים
למדתי מחברה שלי - זה במאת סוג של ספא - חמים , כי איך שהוא תמיד לכולם קר ורק לי חם. ואם נאמין לנביאי האפוקליפסה של ההתחממות הגלובלית - בקרוב מאוד, הרבה יותר ממה שחשבנו,
אכן נסתובב רק עם גופיות ונלקק קרטיבים , אם כי גם זה כנראה לא יספיק ויתכן שהאבולוציה הנדיבה תחזיר לנו את שיער הגוף שנשר ...
לפני 9 שנים
למדתי מחברה שלי - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 9 שנים
חבלים​(שולט) - מצטער על הקלישאה אבל
שנת בריאות, למעשה שנות חיים של בריאות (למה לחדש את הברכה הזו אחת לשנה...) שתבריאי ושיחזור המרץ והחשק
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י