בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משמעות החיים פשוטה: מוות.

פותחת את הבלוג בהשראת חברה יקרה, והוא מוקדש לה.
לא תמצאו כאן דברים אופטימים. לא תמצאו כאן דברים יפים.
בכלל, לא שווה לקרוא את הבלוג, ועדיף לכם לחסוך את הדקות האלה מחייכם ולעשות משהו יותר מועיל.
שיהיה לכם יום נפלא וקסום!
לפני 13 שנים. 18 ביוני 2011 בשעה 15:40

תכלס, לא ממש שווה קריאה. סתם בזבוז זמן שנכתב עקב שעמום טוטאלי של שבת עצלה.


טלה – צפוי לכם שבוע מרענן ביותר. שתיית קפה בבוקר תגרום לכם להישאר יותר מרוכזים במה שהולך סביבכם לפחות לחצי יום. כמו כן, אכילת ארוחת צהריים תגרום לכם לתחושת שובע, לפחות עד שעות הערב! בתחום הבריאותי: אם תתרועעו בסביבת אנשים חולים, תחול התדרדרות במצבכם הבריאותי, הישמרו פן תחלו!

שור – אנשים מוכרים שיגידו לכם דברים מכאיבים, עלולים להכאיב לכם. ייתכן כי אנשים מוכרים יגידו לכם דברים מעודדים, ובמקרה כזה הם יעודדו אתכם. ירח באופק ונוס עם צללית של 45 מעלות לתאומים-סיאמיים, ועקרב מתחת בזוית של כ2 רדיאנים, אומר שצפויה לכם חוויה במהלך השבוע. החוויה יכולה להיות בתום העסקי, החברתי, הרומנטי, או המשפחתי. היזהרו מאנשים שמעוניינים לפגוע בכם!

תאומים – יציאה לטיול בחיק הטבע תגרום לכם להרגיש שיצאתם מהעיר. פגישה עם חיות בר תגרום לכם להרגיש קצת כמו טרזן. עצה מהמערכת: אל תנסו להתלבש בעור נמר ולקפץ מעץ לעץ! בתחום התעסוקתי: למובטלים שביניכם, כדאי להתגלח לפני ראיון עבודה, ולהראות מרשימים ורציניים. למועסקים שביניכם, עשו רושם טוב על הבוס, ואולי תזכו בשי לחג. היזהרו מתאונות דרכים!

סרטן – חוויות רבות מציפות את חייכם לאחרונה. כוכב צדק באופק של שור בזוית ישרה מעל בתולה בתנוחת דוגי-סטייל, מרמזת על שינוי במעמד החברתי-אקונומי-סוציאלי-קומוניסטי-וסטאלין. יתכן כי תוזמנו למשחק פוקר השבוע, ויתכן גם שלא. בתחום הכלכלי: הפסדים כספיים יגרמו לכם להפסיד כסף, ובכך לגרוע מחשבון העובר ושב. במיוחד אם תפסידו כסף רב במשחק הפוקר שייתכן ותוזמנו אליו. היזהרו מהימורים לא חוקיים!

אריה – מילוי כרטיס לוטו עלול להביא לידי זכייה בסכום כסף רב, אמנם לפי ונוס באופק דגים-על-האש, הסיכויים לכך לא רבים. משבי רוח חזקים עלולים להעיף לכם את הכובע, במידה ותחבשו אחד כזה. בתחום החברתי: צפוי לכם ערב בילוי משותף עם החבר'ה בסוף השבוע הקרוב. לחסרי החברים שביניכם: ערב בילוי משותף עם החבר'ה אינו צפוי לכם בסוף השבוע הקרוב.

בתולה – אתם חשים נבגדים מאנשים שבגדו בכם לאחרונה. מצב הרוח מדוכדך במקצת עקב חוויות לא נעימות שקרו לכם במהלך השבוע. צאו לבלות כדי לשפר את מצב הרוח, אך זכרו כי אכילת שוקולד עלולה לגרום להשמנה. בתחום המשפחתי: לצעירים שביניכם: אתם חושבים על הרחבת המשפחה ולעשות עוד ילדים. לרווקים שביניכם: אל דאגה, גם זמנכם יגיע. למבוגרים שביניכם: אתם חושבים על היום שבו הילדים יעזבו כבר את הבית.

מאזניים – אתם חשים אי צדק בכל הנוגע להתנהלות חברת תנובה והתייקרות פריטי החלב שאותה היא מייצרת. חלקכם חושבים על מעבר לארצות הברית. הפטריוטים שביניכם אינם חושבים על כך.
בתחום הרומנטי: שמש באופק צלעות-טלה עם קרינת גמא בזוית ישרה לאריה מרמזת כי סקס עם פרטנר ללא אמצעי הגנה, עלול להביא להריון לא רצוי.

עקרב – אתם צפויים ללכת להופעה של Dream theater וליהנות. ל:לא-רוקיסטים שביניכם: אתם צפויים שלא ללכת להופעה הנ"ל. אתם צפויים לעבור לדירה גדולה ומגניבה ברחובות עם החברה הכוסית שלכם. התייקרות במחירי הדלק תגרום לכך שתיסעו פחות ברכב המשפחתי, אבל זה בסדר, כי גם ככה רוב הזמן אתם בכלל לא בבית. עצה מהמערכת: תורידו חולצה כל אימת שיתאפשר לכם, כי אתם פשוט נראים טוב.

קשת – עבר עליכם שבוע, ואתם רוצים חופש. שבוע הספר יגרום לכם לקנות ספרים חדשים שלעולם לא תקראו. ירח לקוי באופק מאזניים מקולקלות מרמז כי פגישה עם אדם מהעבר עלולה להציף אתכם בזיכרונות מהעבר. בתחום הרומנטי: יציאה למועדון לילה עם חברים בעיר זרה, ושתיית אלכוהול מרובה, תגרום לכם לומר הרבה שטויות לאנשים חדשים שמעולם לא ראיתם! אז אם נופלת לידיכם הזדמנות פז, לא לפספס...

גדי – תכלס, אתם בני המזל הכי סבבה. יקרו לכם רק דברים טובים וקסומים. פגישה אקראית עם פיות שיעניקו לכם מלא משאלות בחינם, וקוסמים שיעשו כל מיני קסמים שתרצו. תקודמו בעבודה, יהיה לכם בן זוג שווה, תהיו עשירים ומוצלחים, תעברו לדירה מגניבה ברחובות, ובכלל חיים סבבה פלוס.
בתחום הקולינארי: אתם יכולים לאכול מלא דברים טעימים בלי להשמין בכלל!

דלי – עליה בהתחממות צפויה להביא אתכם ללבישת בגדים קצרים. שהייה מרובה בחדרים ממוזגים צפויה להביא לשרירים תפוסים ולהצטננות קלה. אנשים שגערתם בהם עלולים להיעלב, ולא לדבר איתכם במשך זמן מה. בתחום הבריאותי: עשייה ממושכת של ספורט אירובי כלשהו צפוי להביא לירידה בלחץ הדם!

דגים – הליכה מרובה עלולה לגרום לכאבים ברגליים. מצד שני, ישיבה ממשוכת עשויה לגרום לכאבי גב וצוואר. נסו לשמור על איזון בין השניים וכך להפחית כאבי שרירים. דלי באופק קשת-בענן מרמז על כך שקניית דברים חדשים תגרום לכם לתחושת התחדשות, וכמו כן כי מקלחת קרירה בימים חמים תגרום לכם לתחושת התרעננות. בתחום החברתי: תסלחו לאנשים שפגעו בכם בעבר הרחוק, אך תכעסו על אנשים שפגעו בכם בעבר הקרוב. עצת המערכת: הימנעו מסכסוכים! בימים אלו אין לדעת איך זה עלול להיגמר.

נחש – אתם מרגישים מוזנחים כי אתם מזל מונפץ ואין לכם התייחסות בעיתונים עדיין. אל דאגה, העתיד הוא ורוד, ואתם עוד תמצאו אנשים הזויים כמוכם שיאמינו כי אתם אכן קיימים. עליכם להיזהר מאנשים הזויים אלו, ולא לשתות או לאכול כל דבר שהם מגישים לכם ושנראה ומריח חשוד. צאו להפגנה מול משכן הכנסת, ואולי תקבלו הכרה!

Diki - תודה לכם =]
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י