בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

ימים אחרים

כל עוד החלומות אופטימים לא נורא ,כשיתחילו הסיוטים זה כנראה סימן שהתעוררת למציאות.
לפני 14 שנים. יום שני, 12 במרץ 2012 בשעה 20:40

כל אחד נושא בתוכו ילד ,את הילד שהיה פעם , והילד נמצא בתוכו חי או מת .
יש כאלה שנושאים בתוכם את הילד שהיו פעם כילד חי ויש כאלה שנושאים בתוכם את הילד כמת .
מי שנושא בתוכו את הילד כמת קל לו יותר
מי שנושא בתוכו את הילד כחי, לו הרבה יותר מעניין.

סתם שמעתי את עמוס עוז אומר את זה והתחשק לי לשתף.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י