בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ימים אחרים

כל עוד החלומות אופטימים לא נורא ,כשיתחילו הסיוטים זה כנראה סימן שהתעוררת למציאות.
לפני 11 שנים. 28 באוקטובר 2012 בשעה 23:01

אין לי כוח ואין לי חשק אין לי מצב רוח אין לי גם כלום בבית אני חייבת קניות אין לי עצבים ואין לי מי שיעשה לי נעים - את כל זה אני אומרת לו . תגידי מה את רוצה ממני? תזרקי איזו אבן ואת פוגעת במי שבא לך שיבוא וילקק לך לא את הרגליים , את הרצפה שאת תעמדי עליה הוא ילקק . די כבר נמאסת ! מסתובבת כאילו מישהו דרס לך את החתול.

חתול? כן יש לי חתול חדש. מצאתי אותו . אני כבר לא זוכרת אם כתבתי את זה כאן או לא , אני בטוחה שכתבתי אבל לא נראה לי שפרסמתי. רוב הסיכויים שגם זה לא יפורסם. תלוי בגחמה הרגעית בתום ההקלדה המייגעת.

המונולוגים שלי מתחילים לעייף אותי , כן אני מתחילה לעייף את עצמי. החתול הזה , כמה אביזרים צריך חתול אחד?  כלב זה נורא פשוט , זה מים ואוכל קולר רצועה . חתול? זאת כבר לוגיסטיקה ..ארגז חול שטיחון לציפורניים שק חול של איזה 12 קג אחרי כל זה הוא עוד קופץ לו מהחלון והולך לטייל בחוץ .

גם את זה אני אומרת להוא.. החתול ברח לי אני מתקשרת אליו באמצע איזה לילה והוא בא כמו בסרטים הלום שינה ועוזר לי לתור אחר החתול בשיחים . פנסי אייפון דולקים וקולות פסס פסס נשמעים ואין חתול ואין כלום.  למה הוא ברח אני שואלת אותו  מה, מה עשיתי לו שהוא היה צריך ללכת ? קניתי לו סידרתי לו . יש טיול לוורשה הוא עונה לי , אולי תסעי קצת לוורשה תטיילי יא פולניה מעצבנת. מה עשיתי מה קניתי , הוא חוזר אחרי בעיוות קול מעצבן , זה חתול נודניקית!חתול בורח , ככה זה , זה לא כלב. חתול זה לא כלב - אחלה דיאגנוזה , הבחור חד .   שתקתי כבר הייתי עייפה רציתי לחזור הביתה לכלבה שלי להתחבק איתה מול עוד סידרת פיגור בVOD ושיניחו לי בשקט. כן למות לבד בחושך בקור וזה.. אבל שתקתי , לא אמרתי לו שגם כלבים בורחים , אפילו כלבי אדם.

למחרת בערב אני חוזרת מטיול נחמד והוא החתול יושב על החומה , באלגנטיות חתולים אופיינית הוא אומר את המיאו שלו נצמד לי לרגל ועולה איתי הביתה. בזנב מורם .הוא לא אומר כלום אוכל שותה בא מתיישב לידי על הספה ואז מסתכל עלי ואומר לי בעיניים : את יודעת ? קר שם בחוץ. אני מלטפת אותו ליד האוזן הוא מגרגר עוצם עיניים ונרדם  לידי על הספה עם הכלבה והVOD , הגוף החם עם הפרוות שלהם מחמם אותי , חבר חדש לחורף בבית משפחת X .

 

 

Moshvnik - "מה עשיתי לו שהוא היה צריך ללכת ? קניתי לו סידרתי לו "

הפוך גוטה .
בגלל שקנית לו וסידרת לו ודאגת לו הוא הרגיש בטחון ללכת להסתובב קצת שקט קצת לנשום אויר קצת חופש.
הוא ידע איפה הפינה החמה שסידרת לו....וחזר.
לפני 11 שנים
מונולוגית​(שולטת){lucky} - טיעון סביר, טיעון סביר .
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י