צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני שנתיים. 22 ביוני 2021 בשעה 13:34

חיבוק
הוא כלי לחיים, כלי משמעותי בכל תבנית זוגית.
הוא אלמנט או אקט שלא מדברים עליו מספיק ונקודתית ודי נשכח מחשיבותו והוא כלכך הכרחי בסשן לפני אחרי וגם תוך כדי, אלמנט חובה האפטר קאר, אקט שמחבר, עוזרת להתחבר, מרגיע, מעמיק, שפה שלמה ללא דיבור, חיבוק נכון יכול להוביל לרצון לרצות, לשיחרור ועוד, חיבוק עוזר להפחתת חרדות הפחתת לחצים הפחתת לחץ נפשי ובריאותית גופנית ישבו גם סגולות נוספות כמו הורדת לחץ דם כמוכח מדעית, יש שיגידו שחיבוק מאריך חיים ומשחרר את הורמון האוקסיטוצין שמקושר לאהבת אם והשפעה של זה הן אצל גברים וגם נשים.
פסיכולוגית ישבו הון עצום של היבטים חיוביים לתהליכים ותמהילים זוגיים כמו הגברת האינטימיות בצורה ניכרת בין בני זוג, הרגשה של אמון מתגבר, הגברת הנוחות, ותחושת הדדיות גוברת, חיזוק הבונדיג הנפשי הן במודע והן גם כלא מודע בין בני זוג ועוד.
וכמה הוא חשוב בסשן, החיבוק נעשה תוך כדי האקט לעיתים בהפסקות או באופן רציף על ידי המשתתפים או המשתתף, החיבוק לפני עושר להגברת האמון והיכולת תקשורת.
חיבוק מהצד השולט גורם לו להבין את מקומו את רצונו לראות את מי שמולו כאדם, להחזיר שליטה לעצמו מעצמו ואל מי שמולו, יש כלכך הרבה היבטים ודוגמאות אך ההיבט הכי חשוב פשוט תחבקו! חזק חלש תתחברו תחבקו טוב.
שווה לקרוא על מדיטציית חיבוקים ועל ההיבטים הקשורים לנשימות וחיבוק ולעיין ולחקור את הנושא.
קירבה גופנית בכללי לתחושה והגברת התחושה האינטימית אירוטית רגועה ולא בהכרח חדה מאפשרת לך להיות ולהתממש בנוחיות.
עוד היבט שברצוני להוסיף חיבוק החבלים
יש היבט מאוד משמעותי בין החבל לחיבוק
אומנם קשירה בחבל בהרגשתה היא חדה היא עוצמתית נפשית וגופנית כאחד אך יש בה מן ההרגשה של חיבוק.
כל חיבוק שנותנים ומקבלים מהדק מעט את העור במקומו סביב הגוף, ורק לאחר שאנחנו מחובקים מספיק אנחנו מרגישים בנוח עם עצמנו, בתוך עורנו ועם מי שמולנו וכך להגיע לשיאים של אינטימיות ונוחות בסקס, כתוב פעם בספר.
ויש היסטוריה שלמה למה חיבוק הוא הדבר הכי מעצים לחוויה מינית.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י