לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני שנתיים. 15 בינואר 2022 בשעה 9:33

האי סן מישל הנמצא בצרפת. ובמרכזו נבנה בימי הביניים כפר ובמרכז הכפר עומד מנזר בראש ההר, ואוכלוסיה כוללת המונה 50 תושבים בלבד ועדיין משמש כמוקד תיירות פעיל ביותר בחבל נומרדי.
הסיבה המיוחדת מאוד היא כי פעמיים ביום, כשהתופעה הידועה של 'גאות ושפל' נמצאת במצב של 'שפל' האי מון סן מישל, חדל להיות אי.
בשעות השפל הים התיכון נסוג והקילומטר המפריד בין האי לחוף הופך להיות יבשה. האי מון סן מישל, חדל למעשה להיות אי, לפחות עד לשעת הגאות, בה הים קולע אותו מחדש מארבעת צדדיו.

'גאות ושפל', היא תופעת טבע בה גובה פני הים, "עולה" או "יורד" במחזוריות קבועה ובהתאם למשיכה בין כוח המשיכה של כדור הארץ לכוח המשיכה של הירח.
בכל מערכת יחסים או מערך זוגי כלשהו יש רגעים של שפל, ורגעים של גאות.

אחד הנושאים שלפעמים יש לי נתון למחלוקת היא האם זוגות בדס"מים רבים פחות מזוגות ונילים? אני חושב קודם כל שאנחנו לפני הכל ומעל להכל בני אדם ובמיוחד ב24 7 אנחנו הכי בני אדם לפני שאנחנו דמות.
24/7 זו מערכת יחסים בדסמית יום יומית עם גוןן בדסמי כזה או אחר חזק יותר או פחות לרןב הכוונה ב24/7 היא מנטאלית למשל הסאב תחשוב כל הזמן על אדונה ומה הוא יגיד ומה להגיד אבל ריבים? זה תלוי קווי אופי קווי דמות וקווי אישיות כשיש אופי חזק יש חיכוכים יש התנגשויות כשיש בני אדם עם רקעים שונים ומטען שונה יש חיכוכים בהתחלה באמצע או לפעמים בסוף.
גאות רגשות תמיד בדרך כלל בהתחלה ואז יש ירידה, שפל.
התמודדיות חדשות צצות, ובשפל רגשותינו קשה לנו לזכור את הגאות, יותר מאשר לזכור את הפחד מלהגיע לשפל כשאנחנו בגאות רגשות בחזרה, לתת לפחד לנהל לנו או לא לתת זה הסוד לכל מערך זוגי מצליח או לא.
איך לא לתת לפחד לנהל אותנו, זה בעיקר תקשורת עצמית וסביבתית, זוגית.
ותקשורת אפשרית רק בעזרת התאמה נכונה לבן אדם שמולנו והקשבה, והתאמה והקשבה זה לא דבר קל זה מצריך עבודה לעיתים ניתוח משותף, אחד הכלים הכי טובים זה שיקוף, פסיכולוג זוגי ידוע המציא שיטה שבה כל אחד מבני הזוג חוזר אחר דבריו של הבן זוג האחר, וככה עוזר לתת מקום כבוד והזדמנות להסתכלות והכלה של דבריו.
כי לפעמים גם כשאנחנו חושבים שאנחנו מקשיבים אנחנו לא.
אחד האלמנטים היפים שניתן להשתמש בהם היא לנסות אפילו להתאמץ להתחיל כל ויכוח או כל צורה של שיחה כשיש הרגשה רעה בטוב.
להגיד לרשום 10 דברים טובים אחד על השניה ו5 דברים שלמדנו מהם, ו5 דברים שרצינו מהם לשפר, זו שיטה שניתן לעשות כל תקופה כלשהיא, לתזכר אותנו למה כן בחרנו במערך הזוגי הזה ובבן הזה בין אם זה חבר, יזיז, או בן זוג קבוע.
כשאתה מפסיק לצפות מאנשים להיות מושלמים, אתה יכול לחבב אותם בזכות מי שהם, אין מושלם וצריך להפסיק לחפש את המושלם רק להתבונן על עצמנו ומה משלים אותנו, ככה הסתכלות תהיה נכונה.

ואנשים בודדים מפני שהם בונים חומות במקום גשרים.

Dom Red​(שולט) - כתבת יפה מאוד ואהבתי. לא בטוח שאני מסכים עם השיטות אבל בבסיס תקשורת חזקה, בלי אגו, בלי פחד זה הבסיס לזוגיות מוצלחת גם כזו שיש בה BDSM.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י