לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 5 חודשים. 6 בדצמבר 2023 בשעה 4:05

סרגיי פרוקופייב מלחין רוסי שנחשב לאחד הגדולים ועדיין לא מוכר כמו גדולים אחרים. במשך שנות חייו והחל מילדות הוא כתב אופרות רבות, סימפוניות, קונצ'רטים, יצירות לילדים כמו פטר והזאב.
הוא זכה להערכה רבה במולדתו במהלך חייו ואף יצירותיו היו מושמעות ברדיו הסובייטי.
ובכל זאת, מותו של פרוקופייב בחמישה במרץ 1953, לא זכה לתהודה רבה ברחבי מדינות חבר העמים. למעשה, הבשורה על מותו תפסה מקום שולי בעיתון.
לאחר מותו הובא לקבורה בטקס צנוע שלא כלל אנשים רבים,ולא זכה פרוקופייב לכבוד הראוי לו.
יום מותו של המלחין הרוסי, היה יום מותו של אדם אחר, חשוב יותר מבחינת ברית המועצות יוסף סטאליןץ
הדיקטטור של ברית המועצות, שמת ממש באותו תאריך וכמה שעות אחרי שדבר מותו הגיע לרחבי העולם, הלך לעולמו גם פרוקופייב..כי לפעמים, טיימינג תזמון זה הכל בחיים, לפעמים זה בשליטתך לפעמים לא, זמן הוא מרכיב שהאדם יצר על מנת לקבע אפשרויות של סדר ושליטה בסדר בחייו, לדעת לתזמן את עצמך נכון דרוש קריאה נכונה של התמונה שעינייך רואות לפעמים כשמדובר בבן זוג או אדם שמולנן זה התמונה שהבן זוג מאפשר לנו לראות וכך לקרוא אותו, לכן תמיד אני אומר כמו תקשורת חשובה בכל דבר, כמה חשובה תקשורת תוך כדי כמה חשוב לדבר לפני ואחרי...כמה תקשורת זה הסוד לזוגיות, כי לאש ותשוקה יש ירידות ועליות אך לאמת שלך לחברות אמת היא בדרך כלל יציבה כסלע ונשמרת לכל החיים.

כמה עשורים אחרי הממציא והפילוסוף ריימונד קולדוול אמר בועידת הנשיא
המפתח להצלחה הוא תזמון. תסתכלו אחורה שנתיים ושלוש ותראו כמה השתנה רק בשנים האלה. כל נושא הרשתות החברתיות לא היה קיים כלל, תחשבו על החיים בלי אינטרנט ובלי מנועי חיפוש. החוכמה היא לפגוש את הרכבת תוך כדי נסיעתה ברגע הנכון.

דנייאלה{Z} - פוסט נהדר
לפני 5 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י