סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 6 שנים. 4 בפברואר 2018 בשעה 8:11

כשהעולם האמיתי חשוך ממגוון סיבות וצורות לאמת שבנו לנו, אנשים מנסים למצוא את האור במקומות אחרים לפעמים מקומות אליהם אחרים הולכים להסתתר, להיבנות מחדש או להיות ללא מסכה בעיקר להחזיר את השליטה, לידנו.

כי אם במציאות היום יומית אנחנו לא שולטים אז נחפש איפה אפשר להחזיר את השליטה, גם אם זה ליצור מציאות,חלופית, גם אם היא תהפוך לדומיננטית יותר.
כמובן אתרים וקהילות בהן בהם אפשר להיות, אפשר להשתנות, אפשר להגשים דברים שהמציאות היום יומית שלנו לא יכולה להכיל, לספר לדווח, ולהעשיר, גם לשקר לפעמים, להעצים את עצמנו, כפי שאנחנו מחליטים.
וברגע שאתה מתחבר אתה מכיר, אתה בונה, אתה יוצר, לפעמים את עצמך, לפעמים בשביל עצמך, מציאות אחרת שבה אתה שולט, אלוהים לעצמך.
אנחנו בונים פרופיל, מנהלים בלוג, יוצרים ומוצאים חברים חדשים, סביבה חדשה, אנשים שמכירים אותנו כפי שאנחנו רוצים שיכירו אותנו, ולא איך שלפעמים המציאות במציאות מציגה.
דמות, אווטאר, גוף וירטואלי רק עם כל הידע שלנו, מהעבר, פשוט להיוולד מחדש עם בחירה יותר טובה.
אנחנו נכנסים ומשתלבים וכבר מרגישים שייכים, אך לעיתים רבות מתנוונים או העולם החדש משתלט על החזות.

הזמן חולף, והדעות הקלילות הופכות לכבדות.
ופתאום יש אנשים חדשים, ואנחנו כבר וותיקים, זה עולמנו, ויש עוד תוספות של נקודות מבט, המציאות האמיתית איבדה כבר מזמן שווי משקל מול המציאות החלופית, אנחנו קוראים בלוג ונפגעים, אנחנו מצוטטים ומקנאים, מתמכרים, מחייכים, נפעמים, ומעושרים , העיקר מאושרים.
ואז מתחילה התופעה שקוראת גם במציאות האמיתית, אנחנו שוגבים לעצמנו יחוד, של וותיק, במקום עבודה.
הייתי כאן ראיתי דברים, ועכשיו מזועזעים ואז מחליטים בשביל אחרים, או פורקים את זעמנו, ומתבלבלים בין הקיום של אחרים לקיום יצרנו בשבילנו, התנגשות.
מאבדים שווי משקל, החשיבה נהפכת כבדה, הרגישות נהיית גבוהה, והסתכלות הופכת לשפיטה, כלפי אחרים, ועצמנו גם, אבל עצמנו מוגן מאחורי מסך, אז קל יותר להתבונן לשפוט את האחר מאשר עצמנו כאן.
בחיית תשחררו, תשתחררו, תיגעו, תכירו, תהנו, תיצרו, תהיו מאושרים אך אל תיצרו לכם עוד מעמסות, באנו לכאן להנות לחוות, להיות במקום לתהות, ויש פה אנשים שהמציאות פה שולטת בהן בהם יותר מאשר הם התכוונו, תנו גם לאחרים להיות מה שהם רוצים להיות, תזכרו שבסופו של דבר כל החומות נופלות, כל השערים נפתחים, המחסומים נעלמים רק מול אנשים שאנחנו בוחרים.

ותזכרו פה אתם תמיד בשליטה, אחרי מי שאתם עוקבים, מתחברים, ובוחרים.
בנימה זו שוב אדגיש משפט, מעדיף להיות שלם ממושלם.

Antimatter​(נשלט){Milonga} - צודק. עדיף שלם ממושלם.
"היה לי ערפל בקיטבג"...תוספת קטנה לכותרת :)
לפני 6 שנים
God​(שולט) - חחחח
לפני 6 שנים
דידי80​(לא בעסק) - להיות שלם הרבה יותר שווה מלהיות מושלם, מסכימה עם כל מילה!
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י