ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 5 שנים. 21 במרץ 2019 בשעה 17:49

פסטיבל פורים, הוא חג שמקורו בכתובים במגילת אסתר בה מסופר על הינצלות היהודים מכליון בימי אחשוורוש מלך פרס.

עכשיו המלך אחשוורוש, מתואר במגילה כמלך קפריזי, נוטה למצבי רוח וכזה שאי אפשר מעולם לחזות את התנהגותו, חסר סבלנות, ועצבני.

אפילו אסטר המלכה, אשתו, לא ידעה לנחש על איזה צד יקום אחשוורוש בבוקר ובאחד מרגעי השיא היא מספרת על פחדיה, ו אי הידיעה אם הוא יגיש לה את השרביט או ישלח אותה לאלף עזאזלים.

אחשוורוש, שמלך על האימפריה הפרסית, אינו המלך הראשון ובטח לא האחרון שהשתמש בקלף 'הבלתי צפוי' בכדי לשלוט.

מלכים ושליטים רבים וביניהם סטאלין, היטלר, סדאם חוסיין, מועמר קדאפי, קים ג'ונג' איל, אהוד ברק ועוד השתמשו בחוסר היכולת של מקורביהם, עמם, ויריביהם לחזות את התנהגותם בכדי לבסס שלטון שלרוב החזיק ימים ארוכים.

אחד הדברים המאיימים ביותר על המין האנושי עוד מימי קדם הוא תחושת 'חוסר הוודאות' ולראייה הפחד הגדול ביותר של האנושות – המוות.

ושימוש ב'שיגעון' ו'בבלתי צפוי' כדרך לשלוט, הוא לרוב שימוש יעיל אך לא בריא ולא ממש טוב למונהגים, הדת השתמשה שנים הפחדה על ידי יצירה של רעיון גהינום, וגן עדן, על מנת לרכוש מאמינים, וגם לשלוט בהם להכתיב את מנהגיהם, והערכים, לא סתם נאמר בארצנו הפתגם לחזור בשאלה(חוסר ודאות) או לחזור בתשובה.

ואני אומר כל דבר הוא טוב כל עוד הוא לא בהגזמה, ועם סיבה נכונה, אדם שאינו צפוי הוא אדם שלא בריא לנו, לרוב אך הסקרנות בו מושכת אותנו אליו, השאלה עד כמה זה בשליטה, עד כמה זה מגודר בתבונה.

לפעמים אנחנו נמשכים לריגוש שבלא צפוי שזה לחיוב כשאנחנו מודעים וכשאנחנו לא מודעים אנחנו נמשכים למערבולת ומתמכרים כמו סם לבלתי צפוי דבר שגורם לנו לאבד את עצמנו ואת האדם אשר התקרבנו אליו.
יציבות ריגשית דבר שקשה להגיע אליו בעולמנו שמלא באנרגיות שאנחנו סופגים בכל מקום ומקום ומאנשים אחרים אך בעזרת תקשורת פנימית עם עצמנו לחדד את היכולות שלנו לשים דברים במקום שלהם ולתת משקל נכון לדברים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י