בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 4 שנים. 10 בינואר 2020 בשעה 19:59

מילת ביטחון, האם זה רק מילת ביטחון?

בפירוש הרגיל שלה זו מילת קוד או מילה שבדרך כלל הבן אדם לא נוהג לומר בזמן סקס,ומוסכמת ונקבעת מראש לפני הסשן או הפליי או האקט בין המשתתפים,

על מנת לתת אפשרות לצד הכנוע בדרך כלל להגן או להפסיק או למנן את התהליך הריגשי או הפיזי במהלך האקט והסשן ,

כמובן שזה גם בהרבה מהמקרים לאפשר לצד הנשלט להגיד מילים כמו , לא, או די, מבלי שהוא התכוון להפסיק את הסשן, ולהעצים את חווית הכניעה, או השליטה.

ויש שיגידו שדווקא מילת ביטחון מוסיפה עניין לכל האקט והתהליך.

גם השולט יכול להשתמש במילת ביטחון,השולט יכול להחליט שהנשלטת מתעקשת לא להשתמש במילת ביטחון, ואולי מפחדת לאכזב אותו וכתוצאה מזה חוששת להשתמש במילת ביטחון ויכולה לגרום לעצמה נזק פיזי או נפשי ויפסיק את הסשן והאקט בעזרת מילת ביטחון, בשביל למידה של לקח או לחלופין להסביר את דעתו.

לעיתים גם במסיבות ובפליי פארטיז, מחלקים מילות ביטחון למחפשים להתממש, לפני כניסה לחדרי התממשות, וכך הדי אם (Dunngeon Monitor) של החדר יכול להבחין ולהבין את האקט ולנהל את הסיטואציה בצורה טובה יותר למחפשים להתממש.

בחלק מן המסיבות בעיקר בפליי פארטיז ללא די אם גם נוהגים לאפשר לכלל האוכלוסיה גישה למילת ביטחון שתאפשר להם להפסיק אקט שהם צופים בו ומזהים שיש סיכון לאחד מהמתממשים.

למה מילת ביטחון? ולא פשוט עצור או תפסיק, מספיק? ולמה לא פשוט להרגיש?

יש כאלו שרוצים שהפה שלהם יהיה חסום כתעצומה של החוויה במפגש, ורוצים לקבוע סימנים עם הידיים או בשאר חלקי הגוף שבהם המפגש יעצר או יפסיק, שזה פשוט מילת ביטחון לא מילולית, כמו למשל טפיחה על אחת מהרגליים ועוד...יש כאלו שרוצים להשתמש בשם בדוי כחלק מדמות וסצנה ואז השם הפרטי משתמש כמילת ביטחון,

וכך כל אחד בוחר את משנתו ודעתו זה נכון, אך מילת ביטחון היא דבר הכי ברור בעולם הבדסמ לפני אקט ובמהלך אקט במיוחד עם תעוצמות פיזיות ונפשיות, וגם פירוש לא נכון של די תעצור תפסיק או "לא" יכול לגרום לנזק בתהליך סאדיסטי בדסמי, וחשוב להיות ברורים ומילת ביטחון עוזרת לאפשר מצב ברור מאוד מבלי לזלוג לפירושים וטעויות בפירוש של המתממשים, ו כאשר שני הצדדים מגיעים לספייס עדיף שיהיה מילה אחת שהיא שונה מהרגיל ומיוחדת מהרגיל על מנת למצב וליצב את התממשות, יש כאלו שלא רוצים מילת ביטחון ןמסכימים על בדיקת מצב כל 10 דק או כל 5 הצלפות לדוגמא וכמובן איפה שהו סומכים על הצד השולט שיעקוב אחר מצבם וירגיש אותם, וכמובן ינהל ויעצור את המפגש אם יהיה צורך על פי שיקול דעתו, ונותנים בו את אומנם בהסכמה מלאה כמובן בתיאום מלא לדעתם כך שהסכמה כזו מכונה לעיתים "אי-הסכמה בהסכמה".

יש מלא דוגמאות למילות ביטחון וניתן למצוא ברשת מלא כאלו מעץ גדול עד לכוסברה וקאוובנגה אבל בעיקר שימוש ברמזור ובדרגות הוא הנפוץ ביותר

כגון ירוק שמשמעותו "בסדר" או אפילו "תמשיך, יותר חזק",

צהוב שמשמעותו "האט" או "תפסיק לעשות את זה" או "הפסקה" ובלי בהכרח לעצור את המפגש לגמרי

ואדום שפירושו "בוא נפסיק מיד את המפגש."

אז הסברתי מזו מילת ביטחון אך....
מה שבהחלט מאוד חשוב זה מה קורה אחרי שנאמרת המילת ביטחון? ומה צריך לקרות
ופה כל סיטואציה קצת שונה, כמו שכל מערכת יחסים היא שונה. זה אחד מאותם דברים ש"תוצאות עשויות להשתנות ". עם זאת, חלק מהפעולות די נפוצות,

הסשן כמובן נעצר ואז השולט שלך מדבר איתך שואל מה כואב, מה לא בסדר, מה את צריכה, מנסה לתקשר איתך להבין את המצב המנטאלי שלך, ולקרוא את הסיטואציה

האם זה הזמן לאפטר קר, יש כאלו שיזנקו על הנשלטת שלהם ויחבקו אותה חזק יעטפו אותה במגע רך של אפטר קר, כן צריך לנסות כמה שאפשר לתקשר לדבר לספק מידע לנתח לאבחן על מנת שלסיטואציה תהיה תגובה נוחה וברורה ולא לפחד לבקש או להסביר ולא רק לפתור את הבעיה ולהמשיך לשחק,
השולט כמובן צריך לשאוף ולרצות לטפל במי שכרגע התממש תחתיו, לעיתים זה גם לתת לצד הנשלט ספייס להירגע לנשום, במקרים מסויימים להביא לה מים או שמיכה או ממתק, וכמובן לשאוף להוביל למגע מחבק מכיל מחמם, דיבור נעים להתחיל אפטר קר פשוטו כמשמעו, לעיתים אחרי האקט הנשלט סתם רוצה לדבר על כל נושא שבעולם להזיז את המחשבה מהסיטואציה של עוצמת הסשן.

צריך כן להכיר לפני להבין לפני מי עומד מולך מה רמת הניסיון שלו איך הוא הגיע ומה הוא מצפה על מנת לנסות גם כמה שאפשר להרגיש, זה שיש מילת ביטחון לא אומר שהיא תבוצע בזמן המתאים או ברגע הנכון וזהו נפטרנו מהאחריות, האחריות תמיד עלייך בתור שולט לדואג לביטחונה של הנשלטת!, לפני אחרי ותוך כדי, להתבונן על התנועות גוף והפנים שלה, בנוסף להבין את שלך עצמך, בשביל להישאר בשליטה. 

וכן צריך להבין שאחד הדברים הכי חשובים זה טיפול לאחר הטיפול, לעיתים המתבקש ביותר, לאחר שהנשלטת נרגעה ונשמה ושתתה היא עדיין מכילה אותך בתוכה היא עדיין מעכלת את הסיטואציה את החוויה היא עדיין נושמת אותה, ולכן זה לא דבר שיעלם מיד היא תיקח את זה אליה הבית או תישן עם החוויה ולכן צריך לשים לב בימים הבאים לאחר הסשן העוצמתי מה איתה, איך היא מרגישה, האם היא בסדר, זה שנתת טיפול מידי לא פותר אותך מטיפול אחריי.

ואחרי חוויה כזו אתה אמור להרגיש את הנשלטת שלך בצורה יותר עמוקה יותר חדה יותר אינטואטיבית גם אתה וגם היא הכנסתם את עצמכם אחד לשני עמוק, בגלל זה בדסמ הוא כלכך אנרגטי לא רק התממשות פיזית, כמו כל אקט מיני אפשר להגיד ואפילו יותר!..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י