לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 4 שנים. 14 בינואר 2020 בשעה 16:13

סשן אימפקט אימפקט פליי סשן הצלפות?
סשן אימפקט פשוטו כמשמעו אימפקט=פגיעה, או מגע עוצמתי, 

סשן אימפקט הוא אקט הכי נפוץ בהיבט של עולם הבדסמ, הוא סשן שבעצם כולם יכולים לבצע ונגיש לביצוע, אם זה בהביהט של סאפנקים עם היד 

או פלוגר או שוט, או כל מה שנמצא מסביבנו וכך כסשן גופני ופיזי ונפשי הוא מאוד נגיש וביצועי לרוב הגוונים באוכלוסיה הבדסמית ובקשת השליטה, אם זה בddlg כאבא הנותן סטירות לילדה בטוסיק, ועד המאלף הנותן מכות בגוף או בישבן לכלב או הכלבה המאולפת, ובדרך כלל רוב הזוגות או האנשים המתחברים לבדסמ ישר יתקלו בנושא האימפקט פליי, והקישור שלו ושבו לעולם הבדסמ. 

מבלי לפרש את זה חד ממדי, אלא קצת יותר לרוחב ולעומק, למה כי זה מעניין? 

פשוט אבל בואו נדבר על הכל..

 

"הפטיש מכה את המסמר הבולט" ביטוי יפני 

 

היסטוריה של כאב ואימפקט

משחר ההיסטוריה ישנן עדויות לשימוש בעינוי הגוף כמנגנון הענשה דרך הצלפה או חבטה, אך יש גם עדויות לביטוי מיני של העינוי...דרך הענקת כאב, החל מהמאה ה14 יש דיווחים על אנשים שבחרו באופן מעורר מינית, אפילו מיצג במוזיאון בריטי משנת 1600 של אישה מוצלפת למטרת עינוג על ידי גבר, ואין ספק שלמדו לקשר את הכאב לעוררות מינית מאוד מוקדם.

 

"כאב הוא ממכר, מעורר, ומענג, כמו סם ממריץ למוח"

 

סאדיסטים ומזוכיסטים

המרקיז דה סאד, היה אריסטוקרט צרפתי ויש שיגידו אציל, או סופר, או פילוסוף והיה מוכר מאוד בימיו בצרפת וגם כיום בימנו אנו , נודע בעיקר בזכות סגנון חייו ותפישת עולמו הליברטינית, ונכנס לכלא בעקבות מימוש פנטזיות התעללות אירוטית שלו בפרוצות במשרתים באשתו ובגיסתו, וגם בגלל שקרא תיגר על הכנסייה עם כתבים פורנוגרפיים ואירוטיים, כך שבעצם המונח סאדיזם הפקת הנאה מגרימת סבל לזולת, קרוי על שמו ונטבע לראשונה על ידי פסיכיאטר וסקסולוג

ריכרד פון קראפט שכתב בהמשך את הספר המהולל Psychopathia Sexualis (פסיכופתיה מינית) והיה אחד הספרים הראשונים שעסקו ודנו בנושאים מיניים כמו הומוסקסואליות והעונג המיני הנשי והתחשבות במצבם הנפשי של עברייני מין בעת הבאתם למשפט, דבר שאז היה פורץ דרך ביותר, ונחשב לאחד הספרים המשפיעים ביותר על התפיסה לגבי מיניות האדם, עד כדי כך שבמשך עשורים שימש הספר סמכות מקצועית בכל הנוגע למחלוקות בנושאים פסיכו-מיניים.

בבוא הזמן פסיכולוגים ופסיכיאטרים וסקסולוגים התמקצעו בכתביו, והוסיף הפסיכולוג אריך פרום שדירג את הסאדיזם לשלשה סוגים ודרגות מקלות ועד הקשות למשל שליטה בזולת וגרימה לו לתלות והפיכתו למכשיר ביד השולט בו, או ניצול ושימוש בזולת וגניבה ממנו, הן מבחינה פיזית וחומרית והן מבחינה רגשית ותבונית, או פגיעה מכוונת בזולת מתוך רצון לגרום לו סבל, או לחזות בסבלו, שיכול להיות גופני אך יכול לעיתים רבות להיות גם נפשי כמו השפלה.

והוסיף שבעצם שיש תלות של הסאדיסט באדם שבו הוא שולט, ובלי הצד הנשלט חייו יהיו מרוקנים מאוד נפשית, והביא דוגמא למשל לסוג של יחסי תלות כמו 

ביחסי מערכות נישואים או בין הורים לילדים. 

בבוא השנים ריכרד פון קראפט קרא את המושג מאזוכיזם על שמו של הסופר לאופולד פון זאכר-מאזוֹך שכתב ספרים על ההתנסות עם אשתו בכאב והשפלה ואכזריות 

והספר הכי מוכר שוונוס בפרווה התבסס על התנסויות של מאזוך עם אשתו. 

 

"לראות פירושו להאמין, אך לחוש פירושו להיות בטוח." המרקיז דה סאד

 

הפיזיולוגיה של אימפקט

אז מה קורה לנו בגוף? כשיש לנו כאב נפשי ופיזי? תמיד תשמעו על אנדרופינים בכל הקשר של אימפקט פליי

אנדרופינים הם חומרים המצויים במוח ומופרשים מבלוטת המוח, ויש להם תפקיד חשוב במיגור ובשליטה על הכאב בגוף ועל התנהגות נפשית ריגשית

ובאימפקט פליי והם גורמים לתחושות של עונג ו אופוריה, וכשהאדרנלין משחרר בגופנו מהתרגשות גופנית פיזית ונפשית ועונג המוח משחרר וקסיטוצין(הורמון האהבה), והוא גורם לאמון, ביטחון וחיבה, ו ובעזרת עירבוב עם דופמין שעוזר עוד יותר לקשר עונג לכאב, וסרוטונין שעוזר לעבד את המידע ובעזרת חלק רגשי במוחנו שנקרא האמיגדלה שהוא בעצם עוזר לווסת את הפעולות של מערכת ההורמונים ושל מערכת העצבים במוחנו בהקשרים ריגשיים, וגופניים. 

 יש מחקרים שיטענו שבעקבות ההיבט הפזיולוגי של בדסמ, בדסמ עזור ממש, לשפר את התקשורת, להגביר את האינטימיות בין בני הזוג, ומעודד נאמנות, להפחית חרדות, ומתח, ויש מחקרים שיעידו שזה עוזר למצב נפשי יותר יציב ושקט. 

והתכלס?...

 

"הישבן הוא אחד האיזורים הכי קורצים שיש" 

 

"אם יש ברצונך לשכנע אישה השתמש בתשוקות יותר מאשר במידות טובות." המרקיז דה סאד 

 

אז הגיע הזמן לדבר על אימפקט פליי ממשי אז קודם בשביל להתחיל צריך להבין מה לא...

אז כמובן הכל בהסכמה ובמודעות צלולה לשני הצדדים ומוחלטת מתבצע ותמיד יתבצע.

יש איזורים בגוף שאסור וצריך להימנע מלגעת בהם ויכולים לגרום לנזקים קשים ועד אפילו לבלתי הפיכים, למשל שני צידי הגב, ובעצם הזנב, וצידי האגן, עורף והגרון שם נמצאים בהתאמה הכליות, איזורים ריגשים בעמוד השדרה ועצבים רבים וריגשים. 

כמובן שיש איזורים כמו הפנים, שצריך להיזהר בהם, בכללי סשן אימפקט על שלל גווניו חייב להיות בתקשורת מלאה, ומסודרת, ומבוקרת, עד רמת מילת ותנועות ביטחון,ותיכנון האפטר קאר פשוט כמה שאפשר סשן מתוכנן לקפידה וכמה שאפשר ליצר איזון של אימפקט על מנת לא לגרות איזור מסויים בצורה מאוד קשה וקשוחה.

ובמיוחד להיות מודע למצבו הרפואי פיזית ונפשית של הצד שמתממש ביחד איתכם הן בצד הנותן והן בצד המקבל. 

הישבן הוא אחד הדברים שמושכים את רובנו לעשות סשן אימפקט ושריריי הישבן נחשבים לאיזור די בטוח להצליף בו וצריך לדעת לחמם אותם, להתחיל נמוך ולהגביר לאט לאט, גם בשביל להיות יותר מודע, וגם לבסס תקשורת יציבה לתוך התהליך שבאקט עם עצמך ועם מי שמולך.

אחרי אקט אחד או שניים תנסו להוסיף עוד אלמנטים שונים לתוך הפליי, שגיבירו את הגירוי של הצד המקבל, כמו כיסוי עיניים, אטבים, ולהשקיע באווירה נירות ריחניים בשביל לעורר ולהתעורר, ועד השפלה, לנסות לגוון עוזר להוסיף הרבה לגירוי, חלק מסשן אימפקט לעיתים הוא הרעיון של הענשה, הצורך להעניש את הצד הנשלט עם גוון אירוטי שמוסיף למשמעת.

 

אני ממליץ תמיד להתחיל עם הידיים, אין כמו הבנה של רגש והבנה של הצד המקבל עם מכות על הישבן עם הידיים שעוזר להעביר את התחושות אחרת מאביזרים נלווים.

ואחרי שניסים עם הידיים, והרגשתם... אפשר להתחיל לחשוב על לקנות פלוגר או אביזר אחר, כן צריך להבין את התנועה ורעיון התנועה בשימוש באביזרים לראות סרטונים ברשת ללמוד את ההיבט התנועתי איך לפגוע בנקודות שבאמת מכוונים אליהן, תנועת היד והמרפק המרחק, יש מלא מדריכים כאלו ברשת לכל אביזר ואביזר, כן צריך להתאמן אולי על כריות בבית ולנסות להבין כמה שאפשר את הרעיון של הכוח הנותן והכוח המקבל ולתרגל עם כל אביזר ולהתרגל לפני שבכלל מתקדמים לסשן, גם להשתמש באביזרים בבית כמו כף עץ ולנסות לשחק עם זה בזהירות, אבל הכי חשוב להיות מודע, להיות מודע לכח שלך ושבידך לעומת הצד המבקש לקבל.

 

אביזרים לאימפקט פליי לצד הנותן? 

Bullwhip – שוט בעל זנב אחד, לרוב זנבו עשוי עור קלוע. 
Cane - מקל גמיש  לרוב בעובי שונה העשוימ  ומעניק צריבה וחתך לעור.

Crop – שוט רכיבה על סוסים. שוט זה קצר, עשוי מקל גמיש העטוף בבד או עור ובקצהו ריבוע עור המשמש להלקאה.
Dressage - שוט המשמש לאילוף סוסים וארוך יותר מן ה- Crop.
Flogger – שוט ולו מס' זנבות.
Paddle – פיסת עץ רחבה הדומה לקצהו של משוט או עטופה בעור ומשמשת לספנקינג "חינוך אנגלי" כלי שמתמקד ומומלץ אך ורק במכות בישבן 

ספאנקר - רצועות גומי מחוברות יחדיו 
תותחת/רשעון - רצועת עור צרה או רחבה המחוברת לידית קשיחה ומיועדת להצלפה על הישבן.

פאלאקה FALAKA או באסטינדו BASTINADO הוא מכשיר לקשירת רגליים לשם הצלפה בכפותיהם

Wrapping עטיפה – כאשר קצות הזנב/ות של השוט עוטפים את גוף/איבר הכנוע. עטיפה מעניקה כאב לא נעים/מגרה ומשאירה סימנים

 

"בא לי להתנתק מהגוף ולגעת בנפש, בעזרת הכאב" כוחו של דום

 

 

כלבה של דום - בבלוג אחת ענית לי על כל כך הרבה שאלות של דברים שאני לא מכירה עדיין.. תודה גוד
לפני 4 שנים
KittiKat - מדהים אדוני פשוט מדהים! תותח בכל דבר שאתה נוגע בו❤
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י