לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 4 שנים. 15 בינואר 2020 בשעה 4:49

משמעת, צייתנות, שכר ועונש?

משמעת היא מרכיב נפוץ ב BDSM, ואף מיוצגת על ידי האות "D" בראשי תיבות.
משמעת מתייחסת לתרגול של הכשרה של הנשלטת לציית לשולט שלה ולעקוב אחר הכללים שלו.
הרעיון והתפיסה של משמעת נפוץ ביותר במהלך הכשרה ואימוני הנשלטת או הנשלט, וקיימת בכל תחומי הקשר בין השולט והנשלטת, על מנת לתרגל צייתנות ולהגיע לרמה שמוסכמת מראש ורצויה הן מהשולט והן מהצד הנשלט, כתוצר של החיבור שנרקם החיבוק בין הנפשות נוצר וכך הקפדה על משמעת וצייתנות נשמרת ומתבצעת.
למרות שעונש והענשה משויך לעיתים עם המושג משמעת, הרעיון המרכזי בדרך כלל מתמקד יותר בלעזור לנשלטת ללמוד מה מצופה ממנה וכיצד לפעול בהתאם, על ידי הסבר הדרכה הדגמא.
לדוגמה אם הנשלטת עושה טעות כנה, או עושה משהו שלא מוצא חן בעיני השולט, זו האחריות של השולט להכניס בה משמעת על ידי הצגת הדרך הנכונה לעשות משהו ללמד ולהסביר, ולא להעניש אותה,
ו הענישה מתרחשת בדרך כלל כמשחק וכמובן בהסכמה רק כאשר הנשלטת מפרה את החוק באופן מכוון לרוב.
ההיבט הבדסמי לגבי ענישה מתרחב גם לשכר ועונש, בתוך תמהיל בדסמי של תירגול משמעת, עונש לא חייב להיות פיזי כמו שהתגמול, ואיפה שהוא הכל חייב להישאר בגוון כיפי אירוטי ועם תקשורת פתוחה ומלאה, ובהסכמה הדדית כמו התגמול.
עונש צריך להיות מלווה בתגמול,
בדסמ זה לא בשביל להוציא ממך או מי שאיתך תסכול או להגביר אותו, הוא אמור לגרום לך לאהוב להתחבר להתמזג הן לעצמך והן למי מתממש איתך, הן מהצד הנשלט והן מהצד השולט.
הרעיון שבדרישה למשמעת ובקשה למשמעת מהצד הנשלט הוא מנטאלי על מנת לאפשר לחיבור להתממש בצורתו המלאה בין האדון לנשלטת, וכשיש חיבור תקשורת ונוחות יש חיבה ויש רגש והנשלטת תרצה את טובתך תרצה לרצונך, תרצה לא לאכזב אותך, חשוב מאוד לאזן בין הרעיון של להחדיר משמעת לבין אהבת האדם שמולך ולחזק אותו.
אני למשל לא מאמין בעונשים בכלל, אולי רק בגוון הכיפי של זה אם הנשלטת שלי מבקשת שאני יעניש אותה.
אני מאמין במשמעת כתוצר של רגש של אמון תקשורת וכנות, בתקשורת והדרכה והסברה, בפתיחות תבונות לתוך המערכת יחסי בדסמ וכתוצר של כך התפתחות.

natti​(נשלטת) - כתוב יפה ולטעמי מוסבר בצורה נכונה
לפני 4 שנים
KittiKat - מדהים מדהים מדהים אדוני המוכשר!!!
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י