בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

The adventures of wrong a naughty girl

הכל חוץ משירה
לפני 18 שנים. יום רביעי, 26 בנובמבר 2008 בשעה 9:44

אתמול משום מה הרגשתי בודדה. צפיתי באיזה סרט דביק של בחורות בטלויזיה ושתיתי כוס יין לבן ופשוט הרגשתי לבד. אני מעט מאוד מרגישה לבד בדרך כלל ממש טוב לי עם עצמי אבל הפנים הקורנות של ג'וד לאו המאוהב על המסך גרמו לי להרגיש כמיהה מוזרה. חשבתי שאיך זה שעל אף כל הבחורים והוירטואליים והאמיתיים בסופו של דבר כשסוף סוף בא לי להיות ביחד אני עדיין לבד.
בסוף אפילו לא גמרתי לראות את הסרט ואני לא יודעת איך הגיבורים פתרו את כל הדילמות הלוגיסטיות שלהם שנראו חסרות פיתרון בעליל. אבל אני בטוחה שהוליווד תסדר פתרון הולם בטח כזה שבו האישה מוותרת על הקריירה המצליחה והרווחית יותר שלה לטובת הגבר הפחות מועיל אבל כל כך כל כך יפה ואני אתפקח ואזכר שהחיים הם לא סרט ורוב הבחורים לא נראים כמו ג'וד לאו ושאני ממש ממש אוהבת להיות לבד.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י