שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 16 שנים. 10 באוגוסט 2007 בשעה 13:32

הייתה לי הלילה שיחה ארוכה אל תוך הבוקר עם חברה. בין השאר דיברנו על התפקידים שכל אחד מאיתנו ממלא בבועת העולם הבדסמי שלנו, ועל כמה שהתפקידים המוגדרים הללו לא רק מקבעים אותנו, אלא מחייבים אותנו בשם איזו מראית עין, לשחק כלפי חוץ את מי ואת מה שאנחנו לא באמת.

יש כאן כמה הגדרות אפשריות: שולט/ת, נשלט/ת, מתחלף/ת, לא בעסק ומטרתן של ההגדרות לחסוך לנו שלב בתהליך ההיכרות. קוראים פרופיל של X, רואים מה הוא ומי הוא, ואז מחליטים אם ליצור קשר.

אבל יש משהו מקומם בחשיבות שאנחנו מעניקים להגדרות הללו בחיי היומיום. המון חברות סיפרו לי על הדום שהן נפלו עליו ושסיפר להן ש"רק איתן הוא מרגיש שהוא היה רוצה לחוות סשן מהצד השני". ברור שזה שקר. אותו דום אוהב גם להרגיש נשלט לפעמים, אבל הוא מתבייש להודות בזה. הוא לא רוצה שתהיה לו דומית, הוא כן או לא, מתחלף ברמה הבסיסית, אבל ההגדרה הראשונית שלו היא "דום" והוא לא רוצה שיקחו את זה ממנו, רק בגלל שלפעמים הוא אוהב שגם ישסנו אותו.

הסקאלה שבין היחסים הווניליים לבסדמים ושבין התפקיד הנשלט לשולט רחבה, ומאפשרת לנו לשחק בהגדרות האישיות שלנו כרצוננו. אנחנו יכולים להיות גם וגם, ועדיין, להימשך יותר לחלק אחד שלנו, או להרגיש שלמרות שבתיפקוד המיני שלנו אנחנו יכולים ליהנות מכל העולמות - יש לנו נטייה מוגברת לאחד הצדדים.

אפשר להשוות את זה לדו מיניות - יש נטייה לשני המינים, אבל בדרך כלל תהיה נטייה מוגברת אל אחד מהם.

כשסיימתי את השיחה איתה, חשבתי לעצמי שההגדרות הנוקשות שמוצבות לצד שמנו, קיימות בעיקר כשאנחנו בסטטוס של "מחפשים". אבל מה הרלוונטיות שלהן לחיינו, כשאנחנו תפוסים ונמצאים בקשר מונוגמי? את מי מעניין בעצם מה התפקיד שאנחנו בוחרים לשחק בכל רגע נתון, כשאנחנו במיטה עם בני הזוג שלנו? ומה הרלוונטיות של ההגדרה הזו להגדרה האמיתית של מי שאנחנו?

מאוד נוח לנו לקבע את האחר במסגרות שיקלו עלינו את הבנתו. לנו עצמנו יש את איך שאנחנו תופסים את עצמנו ואת איך שהיינו רוצים שאחרים יראו אותנו. זה כבר האגו שלנו, אבל איפה האמת?
מה הטעם בעצם במצגת השוא שאנחנו מציגים בפני העולם? מה הטעם בה אם היא מחייבת אותנו לחיות שקרים?

אני שולטת ואני דומית, ואני דומית שנהנית לפעמים מזה שאהובתי מסשנת אותי ולוקחת אותי הכי רחוק שאפשר תוך כדי אל מרחבי ההתמסרות. זה הופך אותי לפחות דומית? או שזה בסך הכול מרחיב את סקאלת העינוגים שלי?

אפשר בכלל להתקבע בקשר זוגי על תפקיד אחד? אני חושבת שלא אם זה קשר אמיתי. הגבר הכי גברי יכול ליהנות מזה שאהובתו, הוונילית אפילו, תזיין אותו בתחת. זה פשוט נעים. זה לא הופך אותו לפחות גבר.

יש את קלייר שמגדירה את עצמה כשפחה. חייה והקשר שלה עם בליס הם חייה. אני לא מדברת עליה עכשיו. אני מדברת עליי מול זוגתי.

חשבתי בחודשים הללו יותר מפעם אחת אם לשנות את ההגדרה שלי משולטת למתחלפת. אבל אני לא מתחלפת. מתחלפת בעיניי זו מישהי שרואה בעצמה גבירה ושפחה. אני קודם כל שולטת והקשר שלי ושל אהובתי הוא ונילי במהותו. מעבר לזה, ההגדרה שלי כדומית חובקת בעיניי הרבה מעבר להגדרות העינוגים במיטה.

שאלתי את עצמי, האם אנחנו נחשבים לדומים או לסאבים רק בזכות תפקודנו המיני?
לדוגמה:
יש דום שבחייו הוא נרפה לחלוטין. הוא לא עובד, הוא חי על חשבון המדינה או על חשבון אחרים... אין לו שאיפות מרחיקות לכת. אבל במיטה הוא לוקח תפקיד. במיטה הוא דום מדהים שיודע לסשן נפלא. האם הוא דום באמת? האם ההגדרה של דום, של אדם ששולט, מתחילה ומסתיימת בתפקידי המיטה? האם זה דום ששפחתו תוכל לכבד ביומיום?

בזמן האחרון עברתי תהליך נפשי משמעותי, שחשף אותי לאמת שלי ולמקומות בהם שיקרתי לעצמי ולסביבתי. גיליתי שרוב ההגדרות שהיו מוחלטות בחיי היו כאלה שנוצרו כתוצאה מפחדים. אני לא מתכוונת לפחד יותר או לחיות מראית עין כזו או אחרת.

חלקן האחר של אותן ההגדרות היה ניסיון לבנות לעצמי קודים מוסריים לאורם אצעד. אבל גם הבנתי שבסופו של דבר, אדם יכול להיות מוסרי ועדיין במצבים מסויימים לפעול בניגוד לקוד המוסרי לאורו הוא הלך כל השנים. כשזה קורה התחושה איומה. אתה מרגיש שהצבת מראה מולך ושהמראה משקפת השתקפות שלא ממש מוצאת חן בעינייך.

עשיתי המון טעויות בחיי ולמדתי במהלכם ששום דבר לא מוחלט. החיים שלנו מוחלטים כשאנחנו צעירים שצריכים להקים לעצמנו הגדרות ראשוניות שיגדירו אותנו. אז אנחנו גם חיים את האידאות שלנו. אבל עם הזמן רובנו לומדים שבין השחור ללבן יש המון גוונים שהופכים את החיים לצבעוניים. אנחנו לומדים שהצורה בה אנחנו מסתכלים על העולם ועל עצמנו, משתנה בהתאם לנסיבות ולזמן. בסופו של יום, מי ששופט אותנו - זה אנחנו את עצמנו ולא הסביבה, ולא הקרובים, ולא הרחוקים שקוראים אותנו, ושמפתחים כלפינו ציפיות כאלו ואחרות.

הניסיון לחיות מראית עין יכול להביא רק לחיים שקריים ולשקרים עצמיים, שמנסים לכפוף את המציאות תחתם, במקום שהמציאות תכפוף את עצמה על האמת. כולנו משקרים כל הזמן. אנחנו רוצים להאמין שאנחנו אנשי אמת, אבל במקום שבו האמת תזיק לנו - אנחנו מייפים אותה או משקרים כדי להתגונן.

אני לא שונה מהאחרים בזה. אבל כשהשקרים נכנסים בשם מראית העין לעצם ההגדרה העצמית שלנו בפני הקרובים לנו ובעיקר בפני עצמנו - שם חייב להימתח הקו האדום.

אני עייפה מחיים של מראית עין. עייפה מהצורך הבסיסי שלי ושל כולנו, לקבל אישור מהסביבה. מצד אחד אני חושבת שאולי עברתי את הגיל שבו באמת צריך את זה, ומהצד השני אני מחייכת מול ההסברים שלי כאן, אליכם.

אין לי צורך אמיתי שתבינו אותי או שתזדהו איתי. מי שחשובים לי באמת הם אהובתי, משפחתי וחבריי, והם מודעים לתהליכים שלי. אני חושבת שאני כותבת את זה, כי בסופו של דבר, יש כאן אלפי אנשים שחלקם הגדול מתחבט בשאלות שהעליתי כאן. חלקם הגדול ייקבע את עצמו לתפקיד מסויים ויתבייש כשהוא ירצה לקחת חלק במשחק בתפקיד אחר. והרי גם כששיחקנו בחבל או בקובואים ואינדיאנים כילדים, פעם היינו בתפקיד הזה ופעם בזה. כל כך משעמם להתקבע וכל כך לא נחוץ. ומראית העין, היא רק מראית עין שחונקת אותנו.

סקס הוא מתנה מדהימה שניתנה לנו. ההכרח לחוות אותו רק בחלקו בגלל הפחד מפני מה שיגידו - כל כך אווילי בעיניי. אנחנו חיים רק פעם אחת, ומה אכפת לנו מה יגידו אלה שאנחנו לא בוחרים בהם כפרטנרים למשחקים שלנו?

פינקי לשלטון​(מתחלפת) - פוסט יפיפה! וכמובן אני מסכימה עם כל מילה...
אני אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה של הגדרות.
אולי בגלל זה אני תמיד ממקמת אותי על הגדר, כדי שאוכל לברוח במידת הצורך.
אני חושבת שכל העסק הזה הוא דינמיקה פשוטה בין אנשים.
כמו הרבה דברים בחיים, אין שחור ולבן, כולנו נעים על סקאלת אפור משתנה...
הגדרות נועדו למילון :/ ויש מספיק כאלה..

יחי תנועת המתחלפים לשלטון :)
אולי בזכות אור לא נהייה מיעוט ?
(לא שאכפת לי בכלל..)
נחמד להיות מיעוט שעושה בלאגן..

ורגע קלטתם את הסקופ הזה "ואני דומית שנהנית לפעמים מזה שאהובתי מסשנת אותי ולוקחת אותי הכי רחוק שאפשר "
ציטטתי רק למקרה שפספסתם... !!!!!!!!

חחחח אורצ'י אני באמת אוהבת אותך }}{{

ושתהני מכל יום הכי הרבה שאפשר :)
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - חחחחחח
תרגיעי עם הציטוטים שלך לפני שהדומית שבי תיכנס בך :))

מיעוט של מי ושל מה פינקי? כשאת במיטה את נמצאת שם עם פרטנר/ית או עם שניים? איפה המיעוט פה ואיפה הרוב?
לפני 16 שנים
פינקי לשלטון​(מתחלפת) - חחחחחח
בדיוק אתמול אמרתי לדאן קאפ.. אני לא מוציאה מאנשים מידע.. אבל הם מספרים לי ושוכחים. אח"כ לא מבינים מאיפה זה בא להם...

וכן, המתחלפים הם במיעוט..
ואני? אני בכלל נרדמת לבד :(
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - לפחות את יכולה להירדם באלכסון :)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - יפה לך המסע, ממש יפה
מזמן טענתי הרי שכולם מתחלפים באיזה אופן
פשוט מקסימות התובנות
יחי המתחלפים ....
הופה היי
}{
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - חחחחחחחחח
אין לי ספק שכולנו מתחלפים יקירי. ושתדע שלקרוא אותך פתח לי הרבה תובנות גם לגבי עצמי. משהו באמת שלך לגבי עצמך והשלמות שמרגישים ממך אמר לי - די לזייף :)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - וואו, איזו אמירה גדולה
לכבוד הוא לי שאת מכולם אומרת לי את זה
}{
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - אמת פשוטה יקירי. אתה רואה - השפעת על חיי בלי משים :)
לפני 16 שנים
היילני - פוסט יפה וכל כך במקום. הלוואי ואנשים יהיו נאמנים לעצמם וכנים עם עצמם, כמוך, ולא יהיו משועבדים לאגו ולסביבה.
}{

נ.ב
וגם אני מוצצת, וגם אני אוהבת זיון חזק :))
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - חחחחחחחחח
נ"ב של אישה ודומית אמיצה בישראל :)))

תודה בייב }{
לפני 16 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - וואוו אחד גדול יקירתי !
האמת, הכנות שלך והאומץ שלך מדהימים.
כיף וכבוד להיות חברה שלך.
{}
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - הכבוד הדדי יקירה ותודה :)
לפני 16 שנים
שפחריפה - פוסט מעולה, שמשיק למחשבות שאני מנסה לברר עם עצמי לאחרונה, לאו דווקא בענייני הגדרת התפקיד שלי בתוך הבדס"מ, אלא בעניין הגדרת הבסד"מ בכלל.
אני מסכימה לגמרי עם האמירה בעניין הפשטנות שיש בהגדרות. הבעיה שלי איתן איננה דווקא בתפקיד שבחרתי לעצמי (או נכון יותר התפקיד שאני נוטה אליו), בתוך הקטע המיני, אלא עם המתיחה שלו אל מעבר לגבולות הסקס, כיוון שברגע שהגדרת בדסמ נמתחת לחיים עצמם אני, אישית, מוצאת עצמי בתוך סתירה, לאו דווקא שקר.
מעבר לסקס אני מרגישה כל כך שולטת בחיים שלי, עד שאני לא מסוגלת בכלל לחשוב על נשלטות, והכוונה איננה לצורך לשלוט באחרים, זה לא נושא שמעניין אותי, אלא ליכולת להפעיל סמכות ולקבל אחריות.
מחוץ לסקס נטו, העולם הרגשי שלי מתחלף לגמרי.
:-)
רציתי לכתוב עוד משהו ושוב מצאתי עצמי שוקעת במחשבות . מכל מקום תענוג לקרוא אותך ואת רוחב העולם שלך.
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - אני באמת התייחסתי לבסדמ במובנו הצר יותר - של סשנים בלבד. חלק גדול מהשפחות שהכרתי עד כה היו נשים מעוררות הערצה ביכולות התפקוד שלהן בחיי היום יום. רובן קיימו הפרדה מלאה בין עולם הבדסמ המיני לבין חיי היומיום. אני לא רואה סתירה. העובדה שאת בוחרת הכי להתמסר, להשתייך ולציית בחלק המיני של חייך, לא אומרת שאת צריכה להיות כזו בחלקים האחרים.

ותודה יקירה על המחמאות. אני שמחה שאת קוראת אותי ושמחה על תגובתך :)
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - אהובה, לשלוט ולהשלט הם שני צדדים של אותו מטבע ואני מאמינה שבכל שולט יש גם נשלט, פשוט לרובנו נוח יותר עם אחד הצדדים על פני השני ויש צד אחד שהוא הרבה יותר מתחבר אליו כאדם, גם מחוץ למיטה ואני מסכימה אתך לגמרי עם כל מה שכתבת וחושבת שזה פוסט מאד אמיץ ומעורר מחשבה.
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - לחלוטין מדובר באותה המטבע :))
ותודה אהובתי, אני שמחה על כל מה שהכנסת לחיי ועל הכנות בקשר שלנו שפתחה אפיקים נוספים :)
לפני 16 שנים
זרה מוכרת - שאפו אחד גדול על הכנות שלך כאן יקירתי.

לשמחתי גם אני כבר מזמן לא מוצאת את עצמי בהגדרות כאן, ויותר מזה, די קשה להגדיר את עצמך לאדם אחר כשאת יודעת שהשלם שבך מורכב מכל כך הרבה חלקים מוגדרים יותר או פחות.

all & all , חבל שאין פה הגדרה שנואת פשוט את התואר "בן/בת אדם". משהו ואמר לי שהרבה היו בוחרים בה.

לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - אני חושבת שההגדרה שהצעת מעולה יקירה. הייתי חוטפת אותה בשתי ידיים.

זרונת... אמרתי לך שאני שמחה שאת קוראת אותי? אז הנה אני אומרת שוב :)
לפני 16 שנים
Annushka{()} - לדעתי במקום של אהבה כל בן אדם הוא גם שולט וגם נשלט.
שמחה שקיבלת את זה, שאת שלמה עם זה עכשיו.

}{
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - היי מתוקונת,
דעתי כדעתך, מעבר לזה הכול עניין של מינונים :)
ושמחה שאת כאן :)
לפני 16 שנים
Shimmy​(נשלט){Vents} - אפשר לחשוב שלהיות דומית או סאבית זו חלומה של כל אמא יהודיה.
אנחנו גם ככה בתחום שלא זוכה ללגיטמציה, תחום קינקי, כזה שאם יגלו על מועמד לראשות ממשלה שהוא כזה, התפקיד הכי גדול אליו יוכל לשאוף מעתה הוא סגן שר החקלאות, סבירר יותר להניח שסגן שר במשרד לפיתוח הנגב והגליל.

ואנחנו כאן, בגלל שזה מה שאנחנו אוהבים, בגלל זה שזה מי שאנחנו.
ועל כן את כל דבר שעושה לך טוב, מכל מקום או צד שלא תחליטי, עשו או לא עשו כזה -אם זה טוב לך, אם שם את מרגישה במקום שלך -שם תהיי.
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - תלוי איזו אמא יהודיה - שלי דומית מלידה :))

אבל כן, יקר שלי, אני מסכימה איתך לגמרי }{
לפני 16 שנים
מביט לרגע - אהבתי מאד את הפוסט הזה ואני מאד מסכים איתו .
"הפחד מה יגידו" , "מראית עין" ,"לקבל אישור מהסביבה"
הם מושגים שכל עוד נשמרים ברמה נמוכה מאד הם בגדר נסבלים , הבעיה היא שיש אנשים שאצלם זה נהפך לחזות הכל והם פשוט מפסידים את החיים שלהם עצמם כי הם חיים אותם עבור אחרים . אני כל כך שמח עבורך שאת מעבר לשלב הזה , כיף שמה , לגמרי כיף :-) .
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - בלתי נסבל לחיות את הקונספט של מה יגידו וכזה בזבוז של החיים. תמיד יהיו מי שיגידו ואפילו ימציאו. אז מה, בגללם נפסיק לחיות כמו שצריך?
לפני 16 שנים
קובלט - אני מסכימה איתך לחלוטין, אבל בקונספט רחב יותר, של החיים בכלל.
ההגדרה של "מי אנחנו" נובעת מהגדרת הסביבה מתוך מאפיינים חיצוניים ופנימיים שבחרנו או שנבחרו עבורינו: מין, גובה, מוצא, מראה חיצוני, תארים אקדמאים וכו'.
אנשים שלא מפחדים מההגדרות של העולם, לא נועלים את עצמם לתפקיד מסוים וחיים לאורך כל הספקטרום.
וזה מה שעושה את החיים ממש מעניינים
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - יש צודקת יקירה :)
לפני 16 שנים
גרניקה​(נשלטת) - ואני כל כך הזדהתי עם התאור של התהליך שבא עם הגיל, תהליך שמאפשר לנו לראות גם את אלפי גוני האפור שבין השחור ללבן.

כהרגלך, כתיבה שמגרה את הקורא לחשוב.

ולכל מי שמשהו לא ימצא חן בעיניו (אילו מה"מה יגידו") אמצי את המשפט הקבוע שלי: "אתם מוזמנים לנשק את ישבני הצחור".
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - אני חייבת להודות שלמרות שאני מרגישה היום צעירה מתמיד (הייתי ילדה זקנה קצת), יש אי אילו תובנות שמגיעות עם הגיל. :)

ונשיקות בישבני הצחור - זה נעים... אני מאמצת :))))
לפני 16 שנים
scarlettempress{L} - רציתי להגיב לפוסט הזה עוד אתמול, אבל הייתי בעבודה ובדיוק תפסו לי את המחשב :)

נורא אהבתי את הפוסט הזה. עניין ההגדרות מעסיק גם אותי, כמו שהוא כנראה מעסיק כל אחד שמגלה שהוא שונה. מה זה בעצם שונה, הרי כולנו שונים, רק שרוב האנשים מפחדים מהשונות ולכן מנסים בכל כוחם להיות כמו כולם וליפול לתוך הגדרות מקובלות. גם בתוך מסגרות חריגות כמו למשל קהילת הבדס"מ יש הגדרות, אי אפשר לברוח מזה. הצורך להגדיר הוא כל כך גדול וקשה לנו להתמודד אם זה שאפשר להיות המון דברים ולא חייבים להגדיר. אהבתי את ההשוואה שלך למשחקי ילדים - משום מה דווקא בסקס הכל הופך להיות נורא גורלי, וחבל.
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - השורה הזו שלך תפסה אותי: משום מה דווקא בסקס הכל הופך להיות נורא גורלי, וחבל.

אני ממש מסכימה איתך. כאילו שכחנו כמה עונג ושמחה אמורים להיות בו.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י