סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 14 שנים. 17 ביולי 2009 בשעה 23:13

זה היה יום משוגע מלא באירועים מתישים, כולל נסיעה שנמשכה 45 דקות!!! מתל אביב לבת ים, למסעדה שאמא שלי טענה שהיא מופלאה ושכוווווולם במשפחה מתעקשים לאכול בה.

מסתבר שהיא סיפרה את זה לכוווווולם במשפחה באותה ההחלטיות, כך שיצא שאף אחד לא רצה לבאס את כווווולם... וככה יצא שכוווולנו ישבנו בחוף הים בבת ים, על מסעדה שמתעקשת לרדת אל תוך חוף הנכים לשעבר, על אוכל בינוני שעולה המון כסף - כי זה בים, מתחת לגג שמקורה בגדרות במבוק שקונים באייס, ובעצם מתחת לשמש קופחת בלי מאוורר, כי לא מצאו אחד שיופנה אלינו.

כוווולם די התבאסו חוץ מאמא שלי, שנשבעה שזה אחד המקומות הכי נפלאים שהיא ישבה בהם. בקיצור, כווווולם מלבדה אכלו אותה הערב :))

וזה היה יום מסובך ומלא באירועים מתישים נפשית, שהסתיים בחיבוק שהרדים את אהובתי בזרועותיי לשעה וחצי ולאחריו הראש שלי הונח על החזה שלה לתוך חיבוק ענק ומרגיע, ומסג' בכתפיים שנתפסו לי. וזה היה נפלא. זה היה שווה. זה הוציא ממני את כל היום והכניס אותי למקום שלה ושלי, מקום שאליו כוווולם לא מוזמנים.

ועכשיו כבר שתיים בלילה, ואחרי היום המתיש הזה והחיבוק הנפלא ההוא, כל מה שבא לי זה לשכב במיטה ולשמוע ולהשמיע לאישה הכי סקסית בעולם (שהיא במקרה גם שלי), מילים רכות/גסות/כובשות/נכבשות ואחר כך מילים של שקט, כדי שאחרי שנאמר את כל המילים ונרטיב עם כל הנוזלים - נירדם יחד בשתיקה ובחיבוק.

נדמה לי שאני מאוד מאוהבת באישה שלי 😄

נשתמע מחר.

donkishot​(שולט) - סוף טוב, הכל טוב :)
לפני 14 שנים
השולט אור​(שולט) - לגמרי, וטוב שכך :)
לפני 14 שנים
Belisana​(שולטת) - בוקר טוב אהובתי, תודה על אתמול ועל כל מה שעשית למעני. המילים עוד יושמעו והחיבוקים עוד יחובקו. מקווה שאת ישנה עכשיו שינה מתוקה ונעימה.
לפני 14 שנים
השולט אור​(שולט) - ישנתי נפלא אהובה שלי וחלמתי חלומות מעניינים שכיכבת בהם... תמיד ידעתי שאת רוצה אותי בטייץ כחול ובגלימה אדומה, נושאת אותך בזרועותיי כשאני עפה ברחובות תל אביב :)))
לפני 14 שנים
קובלט - נפלא לקרוא את הביחד שלכן :)
}{
לפני 14 שנים
השולט אור​(שולט) - זו הרגשה נפלאה לחזור ולכתוב אותו :)
לפני 14 שנים
היילני - אני שמחה בשביל שתיכן. איזה כיף לקרוא את זה!
לפני 14 שנים
השולט אור​(שולט) - תודה מותק :)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י