שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 17 שנים. 9 ביוני 2006 בשעה 8:14

ה מ ו נ ד י א ל !!!

בעוד שש שעות מתחיל החודש שמחכים לו ארבע שנים.

חודש בו אוכלים, שותים, חיים - כדורגל משובח, התקפי, מלא חיים... כדורגל של אלופים.

לפני שמונה שנים קניתי טלוויזיה חדשה רק כדי לראות את הפלא. השנה, בינתיים, אני מנסה בשארית כוחותיי לא לרכוש את חבילת המשחקים. הפרנציפ אומר לי שהם חייבים להיות חופשיים לכול, אבל האהבה הרי תמיד מנצחת בסוף. ברור לי שאכנע וארכוש. אני לא מסוגלת להילחם בתאווה לראות את רולנדינו מלהטט, לראות את טוטי מבלבל את המוח בכיבושים מופלאים, לראות את אואן ובקהאם מכדררים חצי מגרש, לראות את זינדין זידאן במשחקי הפרידה של השחקן שלדעתי היה הטוב בעשור האחרון, לראות את אוליבר קאן השוער הטוב בעולם יושב על הספסל ולקוות שזה ישחק לרעת הגרמנים, לראות את היוונים ואת ההולנדים לקוות שהם שוב יפתיעו... בקיצור, אנחנו מדברים כאן על אהבה אנשים, אהבה שלא ניתן להתנגד לה.

יש את אלה שמסתכלות על המשחק רק כדי לראות 22 חתיכים הורסים רצים אחרי הכדור (רמז... קלייר), יש את אלה שפשוט תופסות מרחק לחודש ומחכות שהקדחת המוזרה הזו תעבור (רמז... אהובתי), ויש את המכורים, שעוצרים את הרכב ליד כל פאב שמשדר את המשחקים, רק כדי לגלות כמה שבדיה הוציאה מול אקוודור במשחק איזוטרי שבאותו הרגע הוא החשוב להם ביותר בעולם (רמז... הכי אני שבעולם).

למשך חודש אשתייך בגאווה לחבורת הניארדנטלים שיתקשרו ברמה של "שופט, בן זונה, לא היה נבדל", ואיזה כייף זה הולך להיות. אז עזבו אותי בחודש הזה מעניינים שברומו של עולם. אהובתי, אני מכורה לך אבל באמא שלך, אל תסתירי... שיחות נפש נקיים בהפסקה שבין המחציות, וסקס.. שיט, עזבי אותך משיחות נפש ממי... בואי נעשה סקס והרבה, בכל הפסקת מחצית :))

אנשים, לא להתקשר בזמן המשחקים, אני מנתקת ת'טלפונים.

מUחדת - :))))

קניתי כרטיס למשחק של תימן-פולין.
בטח תזהי אותי בקהל לפי הלבוש התימני המסורתי (+שקית עלי הגת שאלעס במקום גרעיני עפולה) והקללות בפולנית/יידיש שאסנן לעבר השופטים.

{עושה גל. בעצמי. צונאמי זה לא. אולי רוח דרומית מתונה}

ותהני בובה.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - סחה על התלבושת, אחפש אותך במשחקים, וכשאת עושה רוח כולם נהנים, אז תעשי חומד :))
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - ממי, נחכה לאחרי המונדיאל עם הסקס. לא אוהבת קוויקים:)))
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - אישה שלי, את אכזרית.
במצבי, זה אפילו לא מצחיק :))
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - אני??? אכזרית???
אני פשוט לא רוצה להסתיר לך!
אמרי מעתה - מתחשבת:)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - הכי מתחשבת ממי, תמיד מתחשבת. יש לי פיתרון, אני לא אזמין את המשחקים ואנחנו נעשה המון סקס בין 12 המשחקים שכן ישודרו בחינם.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י