סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 17 שנים. 4 בדצמבר 2006 בשעה 19:10

"זה לא שאני לא אוהבת" הוא ספר על בדידות.

נילי גיבורת הספר היא אישה בת ארבעים שמספרת על הקשרים שבחייה. על אביה השתקן ניצול השואה, על אמה השתלטנית - הפולניה שגדלה בקיבוץ, על אחותה המצליחנית, על חברת הנפש שמלווה אותה בכל תהפוכות חייה ועל האהבות שהיא חווה.

יואב הוא האיש לו נישאת נילי. הוא גם האיש ששבוע לאחר החתונה נהרג בתאונת דרכים. נילי אוספת את עצמה ועוברת לחיות בירושלים שם היא משלימה את לימודי התקשורת ומתחילה לעבוד בקול ישראל. כשנתיים לאחר התאונה פוגשת נילי את גדי, המיליונר הנשוי והשרמנטי, והופכת למאהבת שלו.

הספר מספר על בדידותה מול משפחתה ומול בני הזוג שלה - המת והחי, ששניהם אינם מושגים לה. נילי מתקדמת בחייה והופכת למפיקה של תכנית מצליחה בערוץ 2 אבל הבדידות שהיא חיה רק מעמיקה.

אביה של נילי נפטר במפתיע מהתקף לב וזמן קצר לאחר מכן מתגלה מחלת האלצהיימר אצל אמה. מאחר שאחותה של נילי עוברת לחיות בבוסטון עם משפחתה, נאלצת נילי להתמודד לבד עם אמה הנוקשה והמפוחדת.

את הספר "זה לא שאני לא אוהבת" כתבה העיתונאית והסופרת אורית הראל. זה לא ספר שכיף לקרוא, אבל זה ספר שאי אפשר להוריד מהידיים. ניצלתי כל דקה פנויה ביומיים האחרונים כדי לקרוא בו. הכתיבה של הראל נוקבת, אמיתית, היא מביאה סיפור שאי אפשר שלא להזדהות איתו, כי הוא כל כך ישראלי וכל כך אמין.

הספויילרים שהבאתי פה הם לא באמת ספויילרים, כי התחנות שבחייה של נילי הם רק המעטפת לעולם רגשי עמוק ואמיתי, שאליו אנחנו נחשפים בסיפור הזה.

זה לא שאני לא אוהבת, מאת: אורית הראל בהוצאת כתר, 426 עמודים.

outsider1 - נשחמע ספר מענין מאוד. :)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - מעניין וקשה :)
לפני 17 שנים
סוכן משנה מבנה - תמיד חשבתי ששרה היא הגיבורה.
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - הייתה. מתה המסכנה. באמבטיה.
לפני 17 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - אכן ספר חביב ביותר (-:
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - :))
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - איך אתתמיד מצליחה להדליק אותי מחדש על ספרים שעזבתי בהתחלה? כשרון שכמותך. וברור שאקרא:)
@@@@@
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - אני שמחה שתקראי אהובה שלי. ולמרות שהוא די מלנכולי, הוא מרתק :)
לפני 17 שנים
Ray OfLight - לפני קצת יותר משנה שהייתי בקשר עם גבר נשוי (לא ידעת בהתחלה) חברה מכאן המליצה לי על הספר הזה. סיימתי אותו תוך יומיים ואני בהחלט ממליצה עליו במיוחד לכל אלו שנמצאות בקשר עם גבר נשוי. נותן מבט שונה...
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י