סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 16 שנים. 29 ביוני 2007 בשעה 9:52

איגוד מרכזי הסיוע מתריע מפני ירידה במספר הנשים שנאנסו ואשר בחרו לפנות למשטרה בשנה האחרונה. האיגוד מצביע על "תופעת קצב" כגורם לירידה במספר התלונות.

מרכזי הסיוע מצביעים בשנה האחרונה על ירידה במספר הנשים שבוחרות להגיש תלונה במשטרה, וזאת לעומת עליה קבועה במספר המתלוננות בשנים הקודמות.

לאחר שנים של העלאת מודעות בקרב הנשים לזכותן להתלונן כנגד מי שפגעו בהן מינית, באה תופעת הנשיא קצב וה"עליהום" ממנו סבלו המתלוננות נגדו וגרמה לנפגעות מינית לפקפק בתבונה שבהגשת תלונה כנגד מי שאנסו אותן.

הנפגעות מדברות על חשש מנקמה ועל חוסר אמון במערכת המשפט שאמורה לסייע להן במאבקן הצודק בניסיון להביא למשפט את מי שפגע בהן.

ההפגנה מחר דורשת לבטל את עסקת הטיעון בין השאר כדי לסמן לנשים שנפגעות מינית בכל יום במדינת ישראל, שהן לא לבד.

צדק צריך להיעשות ולהיראות. ההקלה אותה מפגינים עורכי דינו של הנשיא המתפטר, אינה מדברת על צדק אלא על המלטות בעור שיניו של אדם, שאחת עשרה נשים העידו על הטרדותיו המיניות וחלקן על אונס שהוא אנס אותן.

ההפגנה תתקיים מאחר שהציבור הישראלי אינו מוכן עוד לשתוק, כאשר מערכת הצדק נאנסת בשם זכויות יתר של מי שאמור היה להיות מורם מעם ולהוות דוגמה לחיקוי.

הזעזוע מהחלטת היועץ המשפטי ותחושת חוסר הצדק שבהחלטתו מונעת בין השאר מהעובדה שלנפגעות ממעשיו של קצב לא ניתנה זכות השימוע. היועץ המשפטי לא ישב איתן והקשיב לדבריהן כפי שהוא הקשיב לקבוצת עורכי הדין של קצב.

ההפגנה דורשת שקולן יישמע בבית המשפט. מרכזי הסיוע קוראת לציבור להגיע להפגנה מחר ב-19:30 בכיכר רבין, בדרישה לבטל את עסקת הטיעון האונסת שתיקה על מי שנאנסו.

היילני - ועדיין יש הבדל בין איש ציבור לאיש פשוט.
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - ולפעמים ההבדל כל כך מופרז שאי אפשר לשתוק מולו.
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - ברור שאני מגיעה.
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - וההגעה שלך עולה בעיניי על הגעתם של אלף אנשים אחרים :)
לפני 16 שנים
היילני - יאפ, גם אני אהיה שם.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י