סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 16 שנים. 7 ביולי 2007 בשעה 14:58

אחרי שלושה שבועות מתישים הסתיימו סוף סוף השיפוצים בגג של אהובתי. נגמרו הריצות, הוויכוחים עם הפועלים, התיקונים של השיפוצים, הנקיונות, התמוטטויות העצבים - כל אלה היו מאחורינו בחמישי בערב.

שיחייה של אהובתי נסע לשלושה ימים ומאושרות מסיום השיפוצים, החלטנו לארגן מפגש חונך גג עם אנשים שאנחנו אוהבות מהקהילה. בשעות שנותרו עד למפגש בעיקר צייתתי להוראות העיצוב של אהובתי, שבתוך שלוש שעות הפכה את הגג -שהרס לנו את הבריאות והוציא אותנו מדעתינו - לגג שנדמה שיצא ישר מסיפורי אלף לילה ולילה.

כריות מעוטרות בציפיות מבדים שהובאו מתאילנד, ג'קוזי שמימיו משנים את צבעם, פינות ישיבה חלקן על כסאות וחלקן על כריות על הרצפה, נרות, עציצים שמוארים בתאורה שגורמת לנפש לרחף, הפסלים השונים שכוללים פסלי בודהה וחיות שמעבירים למקומות אחרים... אהובתי יצרה גג של שלמות ושל עונג לגוף ולנפש.

בתשע וחצי האורחים החלו להגיע. 15 האנשים שבאו למפגש הזה יצרו אינטראקציה מופלאה של הקשבה ואהבה. השיחות זרמו והבנות (רובן), גלשו להן אל הג'קוזי והעלו ממנו פרצי צחוק שלהן (הגברים השתפנו ולא נכנסו, ורק למחרת התקשרו לשאול איך נתנו להם לפספס כניסה לג'קוזי אחד עם ארבע נשים? גברים!). בארבע וחצי בבוקר נאלצנו להתנצל בפני האורחים שעוד ישבו ושוחחו/התחבקו - היינו חייבות לסגור את הלילה, כדי לישון שלוש שעות ומיד בבוקר לצאת לביקור בבית האבות בו מתגורר אביה של בליס.

אחרי בית האבות, בילינו את יום השישי בשקט שלנו. טיפול בחיות - שלה, שלי, התכרבלות משותפת, טבילה מענגת בג'קוזי - הפעם רק שתינו, ובעיקר המון יחד והמון שיחות.

התגעגענו לשקט שלנו, לשיחות שיש בהן הקשבה אמיתית, לתחושת הבית ששתינו יודעות להעניק זו לזו.

בלילה יצאנו ל"נו לימיט". יצאנו מהבית בחצות וחצי, אבל בדרך התיישבנו על ספסל לשיחה שהתארכה לה עד שלוש וקצת. שמחנו לגלות שהיילני, איתה קבענו במסיבה עוד הייתה שם. על איך שנראה ה"נו לימיט" לעינינו כתבתי בפוסט הקודם, על היופי, התשוקה והאהבה שהתפרצו באושר אמיתי בין אהובתי לביני - אני לא יודעת איך לכתוב.

כל תנועה שלה כישפה אותי. השפתיים שלה, שנעו מעל או מתחת לשלי תוך כדי נענועי אגן וליטופים הדדיים - השאירו אותי מסוחררת. ואנחנו רוקדות, נחות, ובשעת המנוחה שוב לא יכולות להסיר זו מזו את הידיים, חייבות לגעת, לנשום יחד... מכורות.

עד שש בבוקר רקדנו ואחרי שהורדנו את הכלב שלה, נסענו לים לקפה של בוקר ולשיחה שהחלה מול הגלים ונמשכה עוד שעתיים אחר כך.

רק בסביבות תשע בבוקר נכנסנו למיטה לשינה קצרה שנמשכה שעתיים. סוף השבוע הזה היה מושלם מדי מכדי לבזבזו על שינה. ושוב קרבה, ועיניים שמלטפות, וזרועות שמכרבלות, ונפש נוגעת בנפש חשופה, ואין צורך להתגונן.

תודה אשתי על סוף השבוע המדהים הזה.

Belisana​(שולטת) - מתוקה שלי, זה היה אחד מסופי השבוע הנעימים ביותר בחיי: אהבה, אנשים מקסימים שהיה כל כך כיף להכיר, סוף השיפוצים, הריקודים, הים, השיחות, הלב שמרגיש שנפתח ונפתח, כל יום עוד קצת. מעל הכל - את היית שם, את ואהבתך, את ותשוקתך, את והנתינה האין סופית שלך. אמרתי כבר שאני אוהבת אותך?
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - אהובתי,
את נותנת לי כל יום כל כך הרבה. לא לימדת אותי לקבל - אילצת אותי ללמוד לעשות את זה. האהבה שלך עשירה באלף מניירות שמותירות אותי המומה.

אני אוהבת אותך. אוהבת בלי פוזות, בלי אגו, בלי משחקים. אני מודה כל יום על קיומך בחיי אישה שלי. לא ידעתי אהבה אמיתית עד שנכנסת אל חיי.
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה על ערב מקסים
על חוויה על הגג של העולם
על אירוח מקסים
ועל מה שאתן
חיבוק
}{
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - היה כיף לארח אותך ואת אנוצ'קה המקסימה.
ומה חיבוק? אתה חייב לי חמישה! זה רשום אצלי איפה שהוא :))
לפני 16 שנים
פינקי לשלטון​(מתחלפת) - אתן פשוט מקסימות!!
גם לחוד ועוד יותר ביחד. שילוב סינרגיסטי מושלם!

בטח כל מי שלא נכנס התחרט! הרי אני הייתי שם חחחח סתם סתם... זה פשוט היה כיף צרוף!

נשיקות לכן }}{{
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - מתוקונת,
מי שלא ראה אותך יושבת בג'קוזי לא ראה חיוך מאושר מימיו :)))

היה כיף לארח אותך, הכי כיף בעולם :)
לפני 16 שנים
Shimmy​(נשלט){Vents} - כמו הפרסומת של מקיטה : ביחד אתן צוות.
צוות לעניין .
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - עוד, עודדדדד...
עוד מהמחמאות האלה שלך שעושות לנו כזה חיוך תמיד - איש טוב וקסום שכמותך, הצטערנו שלא יכולת לבוא }{
לפני 16 שנים
tch​(נשלט) - מדהימות,מת עליכן.
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - ואנחנו עליך מתוק }{
לפני 16 שנים
הכוכב​(אחר) - מי שלא היה
היפסיד ובגדול
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - שמחנו שאתה היית מתוק :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י