צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

להחשף בלי להתפשט

לפני 9 שנים. 6 בספטמבר 2014 בשעה 19:52

אנו נשואים 24/7. גם יחד בנישואים 24/7 וגם מאסטר שפחה 24/7. 

השבת אחרי הצהריים. השפחה רצתה לישון, ומאחר אני העדפתי ללכת לים, היא נסתה לפתות אותי בזיון. 

"זיין אותי, ונלך לישון", היא נשכבה על הגב בפישוק רגלים וניסתה לפתות אותי כך. 

זה העלה חיוך, כי היא זמינה בכל מקרה. בניגוד לזוג ונילי, אצלי אין בעיית סקס. רוצה? לוקח.

"זמן לנסות הביקיני החדש שקנינו לך, קדימה להתלבש ולים. " שם כבר היה כיף, הלכנו, שחינו. היא שכחה שלא רצתה ללכת.

"מאסטר, אפשר לשבת כאן לשתות בירה, עד השקיעה?"

"את נהנית? טוב לך?"

"כן מאסטר. תודה שהכרחת אותי ללכת."

החלטתי שמגיע לה לגמור חזק. מה יש. כבר שבוע שלא נגענו בדגדגן. אי לכך פתחתי בסשן מנטלי. (הכוונה ללא ציוד, למעט קיין בהמשך, הכל היה בראש להגיע לחרמנות מקסימלית)

"ברגע שחוזרים, את מוצצת לי, ולאחר שאגמור לך בפה, אני נרדם". 

"כן מאסטר" ולאחר שניה "ומה איתי מאסטר?"

"את? פעם אחרת." הרעיון היה לאכזב אותה, שלא תצפה בכלל לגמירה. רציתי לתסכל אותה.

שעתיים, ישבנו שם על ספה בחול, חבוקים מול השקיעה, היא התכרבלה לאט לאט על ברכי, וגרגרה. 

בבית ישר למקלחת,אנו יחד היא קרצפה אותי, התישבה על הרצפה ונקתה כל כף רגל ביסודיות.   במיטה ליטפתי אותה, היא נהנתה מכל רגע, ואז הוריתי לה למצוץ לי. קצת מאוכזבת, היא צייתה, ןלאחר מכן נכשבה ליידי ממשיכה ללטף הזין וביקשה לגעת בדגדן. "רק חצי דקה". אני אישרתי בחיוך, ולאחר חצי דקה הסטתי את ידה, על מנת לאכזב אותה.  נעמדתי על ארבע והוריתי לה ללקק היטיב את החור של התחת. זה מאד משפיל ומחרמן אותה בטירוף. היא עשתה זאת, והרגשתי את החרמנות שלה, ואיך והגלגלים שלה הסתובבו במרץ, איך היא תשכנע אותי לגמור במקום שאני אגמור לה בפה.

"לחזור למציצה כלבה". היא עבדה במרץ ואני הרגשתי איך היא פשוט נוזלת. זמן להתקדם הלאה.

"על הבטן." היא התפלאה, ונשכבה על הבטן. הוצאתי את הקיין והתחלתי להצליף על התחת, שמעתי איך היא נושמת בכבדות והגברתי את הקצב והעוצמה.

"איי. זה כואב!"

"שאלתי משהו? כלבה?" תוך ששאלתי הורדתי הצלפה חזקה להדגיש את סימן הקריאה ונשימתה נעתקתה.

ליטפתי את התחת החם, ומנשק את הסימנים, וחזרתי שוב להצליף עד שהיא זעקה שוב. הפעם ליטפתי את איזור הכוס, והרגלים שלה התפשקו ברפלקס לתת לי גישה נוחה שרק אלטף שם. לאחר כמה ליטופים שוב הצלפתי ושוב היא זעקה .. חיכיתי דקה מלטף את התחת המאדים, ומנשק אותו. הרגליים מופשקות עכשיו למקסימום, נתחלתי לעסות הדגדגן עם אצבע רטובה, וכשהיא התחילה להאנח, חזרתי להצליף בקצב העיסוי. עד שהיא בעטה ברגליים לכל עבר, ובקושי נשמה מהכאב.

"על הגב!"

היא נשכבה על גבה ופישקה רגליים בטירוף. הושטתי לשון לכוס המגולח (לייזר - אני משקיע בכלבה שלי) ונגעתי עם קצה הלשון. היא התקשתה וכל שריר בגופה נמתח. עבדתי עם הלשון ברצינות על הדגדן והיא נכנסה לאקסטזה. עצרתי והנחתתי עם הקיין הצלפה אכזרית על כל פטמה. היא צורחה מכאב ןכסתה את השדיים הדואבים בכפות ידיה.

"ידים אחרי הראש! אני רוצה שדיים פנויים". 

היא רעדה מפחד אבל צייתה. הצלפתי שוב וראיתי את הדמעות בעיניה. זמן לחזור למטה. דקה שתיים של עבודת לשון ושוב הצלפות על השדיים. בפעם השלישית, היא כבר לא זעקה רק נשמה בכבדות, והבנתי שהגיע הזמן. הנחתי את הקיין בצד פישקתי את שפתי הכוס בעדינות ולקקתי במרץ את הדגדגן שהיה נפוח ובולט. לאחר כדקה היא גמרה בסדרת יבבות בלתי נשלטות ובעיטות ברגליים לכל עבר. סובבתי אותה בעדינות על הבטן וליטפתי עד שהרעידות פסקו. לאחר מכן עיסיתי את הגב התחתון, להרגיע אותה. כיסיתי אותה בשמיכה, לקחתי קרם ועשיתי מסז יסודי לכפות הרגליים. זה שלח אותה למחוזות השינה עד מחר בבוקר.

 

הסכלתי עליה, ישנה כמו מלאך, גמורה וסחוטה ויצאתי מהחדר. נשאר לי כיור מלא כלים לטפל בו..... בפעם הבא אמרתי לעצמי קודם מנקים ואחרי זה גומרים...

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י