סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לשימושך בלבד.

העולם שלי תחתיו..
לפני 9 שנים. 2 במרץ 2015 בשעה 20:53

"את כמו הפרסומת הזאת לפמפרס"

חצי מבינה.. "מה?"

"הוא סופג וסופג וסופג.."

 

משעשע (:

לפני 9 שנים. 25 במאי 2014 בשעה 11:47

את הבוקר היא העבירה בחיפוש אחר חנות סקס שקראה עליה באינטרנט.. רובע אקיהברה אי שם בטוקיו.

את הערב החליטה להעביר בפאב פטיש שקראה עליו באינטרנט..  מתלבשת שחור מינימלי.. הרגלים של הארץ.

 

אחרי שהתחמקה מהחברים בקבוצה.. שמה פעמיה אל הפאב.. אחרי עשרים דקות בערך.. רואה את השלט.. לוקחת שלוש נשימות עמוקות ונכנסת..

ארבעה ראשים הסתובבו לעברה כשנכנסה בדלת.. שלושה יפנים ויפנית.. מתיישבת בביטחון בכיסא ומנסה להסביר לברמן שהיא רוצה כוס בירה.. המבטים שלהם עוקבים אחריה.. מדליקה סיגריה.. ונשענת אחורה בכיסא.. בוחנת אל החלל האפל.. שוטים תלויים על הקיר.. שרשראות.. פסלים של שלדים ודמויות מדממות.. ברקע מתנגנת מוזיקת מטאל אירופאית..

הארבעה עדיין בוהים בה.. מדברים בינם לבין עצמם בשפה שאינה מובנת לה..

המבוגר שבחבורה פנה אליה.. שואל.. אם יודעת לאן הגיעה.. ולמה דווקא נכנסה לפאב הזה.. מנסה להסביר לו באנגלית פשוטה.. שמצאה את המקום באינטרנט ע"י חיפוש פשוט של פאב פטיש ברובע.. אחרי שיחה קצרה של מהיכן היא.. במה היא עובדת.. ומה היא מחפשת.. שאל אותה בפשטות.. האם הספיקה לראות בטיול שלה זין יפני.. כשענתה בשלילה סימן לה לבוא אחריו.. בחדר המדרגות פתח את מכנסיו.. מוריד אותה על ארבע.. שתראה אותו מקרוב קרוב.. תנועה קלה ביד מצמידה את הזין שלו אל הפה שלה.. מוצצת.. מלקקת.. אוהבת את המעמד.. תופס אותה בראש ומזיין לה את הפה.. נהנה ממנה.

מרים אותה אליו.. מחבק.. אומר בנימוס תודה.. וחוזרים לפאב.. מספר לה על עצמו עוד קצת.. הוא יותר בקטע של קשירות.. ושהוא מבוגר מידיי בשבילה.. אז אולי שתנסה את החבר'ה הצעירים שיושבים לידו.

הבחורה ניגשת אליה.. אני רוצה להצליף בך.. והיא.. נלהבת.. רוצה להרגיש.. הסכימה.. מובלת לספה.. מכופפת אותה.. ישבן כלפי חוץ.. בכוונה הגיעה עם טייץ למקסימום תחושה.. וללא כוונה לפשוט אותו.. מספר ספאנקים עוצמתיים נחתו.. ולאחריו רצועת עור ארוכה.. שורפת מהגב ועד לישבן.

מתיישבת חזרה בכיסא.. שותה בירה ומדליקה סיגריה.. בינתיים נכנסו לפאב עוד שלושה אנשים ובעל המקום.

אחד מהם שבה את מבטה.. בחור עוצמתי.. גדול.. ומבט מהפנט.. מסמן לה לגשת אליו.. נעמדת מולו.. באיטיות הוא בוחן אותה.. מסובב לאט.. תופס את הפנים בחוזקה ומסתכל על הפנים.. מלטף את השפתיים.. "very pretty" אומר ספק לעצמו ספק לה.. אבל נראה שהיה שבע רצון ממה שהוא מחזיק בידיו.

תופס אותה חזק במותניים.. מוביל אותה ימינה ושמאלה..מעלה ומטה.. בוחן את היכולת שלה לספוג.. מהדק את ידיו עוד ועוד.. נושמת לאט.. לוקחת את הכאב אליה ולא מוכנה להישבר.. יד נכנסת מתחת לחולצה.. צובטת פטמה.. יד נוספת.. פטמה שנייה.. מוביל אותה אל הספה.. מושיב את חבר שלו.. מסמן לו להוריד מכנסיים.. ומושיב אותה על ברכיה.. ברור לה מה מצופה ממנה.. טעם של זיעת יום ניכר בפיה.. הזין מתקשה.. והיא מלקקת.. מוצצת.. את הזין והביצים.. תוך כדי.. מושך אותה מעלה ומטה.. מצליף בה בכפות ידיו.. דוחף את הראש כלפי הזין.. שייכנס עמוק.. עד הסוף.. ומתיישב.. מדליק לעצמו סיגריה.. מסתכל עליה מוצצת לחבר שלו.. תוך כדי נותן לשני בחורים נוספים לגעת בה.. להצליף בה.

הצלפה אחת יותר מידיי בגב התחתון.. מסמנת להם לעצור.. והם מפסיקים.. הבחור שרגע לפני הזין שלו היה בפיה שואל אם הכל בסדר.. מסבירה לו שהם מצליפים לה בגב וזה לא מקובל בעיניה.

הפסקת סיגריה נוספת.. ועוד כוס בירה.

מושיב אותה על הברכיים של חברו שתופס את הידיים שלה מאחורי הגב.. בזמן שהוא אוחז בשדיה.. תופס ביד אחת.. ובשנייה מצליף.. זזה במקומה מעוצמת הכאב.. ועוצמת עיניים.. מתמכרת לכאב.. "watch me!" מצווה עליה.. מרימה עיניים אליו.. רואה מולה עיניים נוצצות מבט עוצמתי.. ממשיך להכאיב.. והיא מתפתלת להשאיר את המבט מורם אליו.. בכל פעם שלשנייה הוסט המבט התרה בה "watch me" קול עמוק וסמכותי.. חיוך קל נפרש על שפתיו.. בזמן שחברו צובט אותה בפטמות.. מלטף.. חושק בכל פיסת בשר ברת מגע.. "my friend like you".. מפסק את רגליה.. מסמנת לו שלא מסכימה להוריד מכנסיים.. נותן מכות קלות.. והחל מעסה את הדגדגן.. תוך פחות מדקה כל הפאב שמע שהיא גומרת.. מתמתחת ורועדת כולה.. והם שניהם.. השתעשעו מהמהירות בה היא גומרת.. "you need few minutes to come but can take a lot of pain" מחייכת לאות הסכמה. ומדליקה סיגריה נוספת.

תוך כדי סיגריה.. מהדק אותה אליו.. מחבק.. מנשק אותה על האף בעדינות.. ידו מתהדקת על הצוואר.. כבר יודעת שהמבט חייב להיות מופנה אליו..נאבקת בין אוויר לקשר עין.. ומשחרר.. "very very pretty" לוחש.. מוביל אותה שוב אל הספה.. בחור נוסף מחכה שם.. עם מכנסיים מופשלות.. והיא כהרגלה רוטנת.. "again??".. ומבצעת.

הפסקת סיגריה.. הוא והחבר משני צידיה.. צובטים אותה בפנים ירכייה.. החבר מעיז פחות.. מכאיב פחות.. והוא.. כל צביטה ראתה אחר כך.. השאירה סימן כחול ויפה.

הוא הזמין חשבון.. חבר שלו השאיר לה כתובת מייל וטלפון.. כשתבואי ליפן שוב.. עונה שקצת בעיה להגיע ליפן שוב.. יקר.. והוא עונה.. אל תדאגי.. "my friend is a very rich man".

חיבוק אחרון.. היא מחליטה להישאר לעוד בירה.. מצביע לה על מישהו שישב לידה בבר.. זה חבר טוב שלי.. את יכולה לסמוך עליו.. ולו אמר משהו ביפנית.

הבחור החדש.. הציג את עצמו כאיש של חבלים גם.. ושממש מצטער שדווקא היום השאיר אותם בבית.. תחושת הקלה.. להיות קשורה זה כבר סיפור אחר.. האצבעות שלו התבייתו על פנים הירכיים.. כאב חד.. מתקפלת.. ומסבירה לו.. זו נקודת החולשה שלי.. זה הצחיק והלהיב אותו.. מגביר את עוצמה.. תופס חזק ומושך.. עד שמשתחרר.. שוב ושוב.. והיא החלה גונחת מכאב.. הראש התחיל להסתחרר.. מניחה אותו על כתפיו.. הפסקת סיגריה.. מסמן לה להניח ידיים מאחורי הגב.. מדליק סיגריה לעצמו.. ומקרב אותה אל הפטמה הימנית.. צורב וחם.. נוגע לא נוגע.. מאוד זהיר.. מישהו נוסף יושב לשמאלה.. מסמן לו לצבוט כאוות נפשו.. סימנים כחולים הוטבעו גם בזרועותיה.. מסיימת לשתות את כוס הבירה האחרונה שהקציבה לעצמה.. מעשנת סיגריה אחרונה.. אומרת תודה רבה.. thank you.. ו arigato.. ויוצאת לרחוב.. כואבת.. מאושרת.

...

לפני 9 שנים. 22 במאי 2014 בשעה 12:19

אתמול.. מזה הרבה מאוד זמן.. הרגשתי באמת שימושית.

זו הייתה חוויה מדהימה שתישאר איתי..

..

לפני 10 שנים. 29 במרץ 2014 בשעה 7:23

לפעמים אני תוהה מה יש לי יותר.. מזל או שכל?

כי יש ימים שבהם אני עושה מעשים טיפשיים לחלוטין ואיכשהו מצליחה לצאת מהם שלמה.

 

סתם תוהה.

 

לפני 10 שנים. 14 במרץ 2014 בשעה 14:17

יש ימים שהכל מסתבך לי בראש.. אני מתייחסת אליהם בתור ימים לא טובים.. היום הוא יום כזה.

 

 

 

לפני 10 שנים. 9 במרץ 2014 בשעה 16:18

יורד גשם.. אוסף של טיפות מים שלא מפסיקות ליפול..

עומדת במרפסת.. מרגישה אותן מרטיבות אותי לאיטן.. משתלטות עליי..

עוצמת את העיניים מתמכרת לתחושה שלהן.. קרות.. חודרות לכל פיסת עור.. גם דרך הבגדים.. טיפה נופלת על העורף.. מצמררת קלות.. מרימה את הפנים לשמיים ועוצמת עיניים.. נותנת לגשם לשטוף אותי.. ברקע מתנגנת מוסיקה שאני אוהבת..

מנסה להירגע.. לנשום.. רועדת כולי.. תופסת את השיער.. מלטפת את הפנים.. ומתחילה להזיז אותן קדימה ואחורה עם השיער.. נזכרת בתחושה שלך מזיין לי את הפה.. אין לי אוויר.. אתה נכנסת לזה.. מנסה להסדיר את הנשימה.. יודעת שהוא הולך לגמור לי בפה.. משחררת את ההתנגדות.. ומתמסרת אליך.. עפתי.. סחרחורת.. ספק חוסר חמצן.. ספט הטלטול של הראש.. גומר לי בפה.. בולעת.. מלקקת סביב הפה טיפות שזלגו החוצה.. העיניים דומעות.. ואתה מלטף לי את הראש מרים אותי אליך.. מחבק.

דקות קודם לכן.. קשרת אותי.. מגביל את תנועת הידיים.. ראש למיטה.. תחת כלפיך.. מחדיר לי פלאג.. כואב.. וזהו.. אין לאן להכניס יותר אמרת.. כולו בפנים.. שוט ראשון צורב את העור.. שוט שני מאסיבי יותר.. מרגיש כמו חבטה עמומה.. לא סופרת.. מתמכרת.. מרגישה את האורגזמה מטפסת אל על.. מבקשת רשות לגמור.. מרשה לך כלבונת.. הצלפה ועוד.. ועוד.. הכוס פועם.. הראש מסתחרר.. התודעה כבר לא שם.. גומרת.. מתכווצת.. הפלאג פשוט קפץ החוצה מעוצמת ההתכווצויות.. עובר לשוט אחר.. מזכיר לי בכל נקודת זמן שהוא צריך להכיר אותי.. ושאני צריכה ליידע אותו מתי אני לא יכולה יותר.. הפוגה קלה.. והמשך.. מחייכת לעצמי.. הפוגה נוספת.. מה את מרגישה?

רגשית אני חושבת שמספיק.. פיסית יודעת שאני יכולה יותר.

זו בדיוק הנקודה שבה אני רוצה לעצור.

מרים אותי אליך.. צובט את הפטמות.. מצליף בהם עם כפות ידיו.. בהתחלה התקפלתי.. זה אקט שמלחיץ אותי.. רואה את המבט בעיניים שלו.. את הרצון להמשיך.. מניחה ידיים מאחורי הגב.. מותחת את הגב.. מבליטה את החזה בשבילו. אני רוצה שיהנה ממני.

היה לי טוב.

מחכה לראות אותו שוב.

לפני 10 שנים. 6 במרץ 2014 בשעה 8:37

בשנים האחרונות חשבתי שלא תהיה לי יותר את ההתרגשות הזאת.. של התחלה.. של משהו חדש.. שונה.. משהו התקבע אצלי בראש.. התחלתי לגבש דיעות משונות על דברים כלכך טובים.. לא הבנתי איך אנשים סביבי מצליחים להתרגש כל פעם מחדש.

 

והנה הבוקר התעוררתי עם התחושה הזאת.. מחר אני הולכת אליו.. הבטן מתהפכת.. הנשימה ממוקדת.. מעבירה רטט בחזה.. 

שוטפת פנים, מסתכלת במראה ורואה פנים מתרגשות.. חיוך גדול.. עיניים נוצצות.. כן.. מחר.

..

לפני 10 שנים. 5 במרץ 2014 בשעה 19:55

ביום שישי מסרתי את עצמי אליו.. איכשהו תמיד ברור שהגמירות שלי.. כבר לא שלי.. אסור לי לגמור בלי אישור.. החליט שאסור לי לגמור בחודשים הקרובים בגלל שהתפרעתי מידיי עד להיכרות שלי איתו.. קראת לזה "להתנקות".

בחודשים האחרונים נהניתי להיות לבד.. הייתי עם מי שרציתי.. גם עם עצמי.. ללא הגבלות ומעצורים..

עצם האיסור עושה לי משהו בין הרגליים.. אני פשוט חרמנית כל היום וכל הלילה.. הכוס פועם.. לחות גבוהה בין הרגליים.. הטמפרטורה עולה גם..

מדברת איתו לא מעט.. תיאורים.. תחושות..

יום שני בלילה לפני השינה דיברנו על כאב.. השיחה גרמה לי לשלולית בתחתונים.. הרגשתי שאני לא יכולה להחזיק את עצמי יותר.. אני חייבת לגמור.. אז ביקשתי.. הוא הסכים.. אבל בתנאים שלו.. שבי בסלון.. הפלאג הגדול בישבן שלך.. "אבל הוא גדול מידיי..." התלוננתי.. לא נורא.. עד לאן שתצליחי להכניס אותו.. מצבטים על הפטמות.. יש לך אישור.. כשתגמרי תשלחי לי הודעה.. על מה חשבת בזמן הגמירה..

 

לקח לי פחות מדקה לגמור..

לפני 10 שנים. 1 במרץ 2014 בשעה 17:30

היום יצאתי לטיול עם חברות.. עשינו לעצמנו מעין מסורת כזאת.. פעם בחודש טיול.. אני מובילה את הבננות.. לפעמים גם בנון מצטרף..

שבת בבוקר יום יפה.. עולות לרגל בהרי יהודה.. מקלפת מעליי עודף שכבות בגדים.. גופיה מתחככת בפטמות סדוקות מכאב.. אמרנו שלום אחד לשנייה.. מושך אותי מעלה ומטה.. מהדק אותי אליך.. איתן.

חצי התברברות במציאת נקודת הסיום של המסלול.. כמעט תמיד יודעת ומכירה את נקודת ההתחלה.. לא תמיד יודעת איך זה מסתיים.. לאחר הכוונה קלה.. התחלנו ללכת.. נוף עוצר נשימה.. כמו שרק בארץ שלנו.. פרחים בשלל צבעים.. כלניות.. רקפות.. צבעוני.. ועוד כאלה שניסינו להגדיר.. היה אחד.. לבן.. זקוף וגאה.. שמשך את תשומת ליבי.. משהו זו הזכיר לי אותך.. פשוט וטוב.

אני בוערת כולי.. החום.. ליל אמש.. המבט המחייך.. שכואבת עבורו..  עליות וירידות..  מטפסת בין הסלעים.. מזיעה מכל מקום.. מרגישה את הזיעה נוזלת בין הרגליים.. אל הישבן.. שורפת מעט.. מחייכת לעצמי.. שלוש פעמים ראינו את המשחק.. שברתי שיא לעצמי.. שלוש פעמים.. רוח קרירה מנשבת מידיי צילו של עץ.. רוצה לצאת לטיול קטן בחוץ הים.. נצליף בך קצת.. סירבתי.. חוששת מגילוי.. לא אוהבת שהסביבה מתוודעת אליי הנשלטת.. הוא כיבד את הבקשה.. וזה כלכך שימח אותי.. עוצרת להפוגת מים.. בולעת ומרווה את הצימאון הזה שלי.. אמנם העוויתי פנים.. אבל הטקסט המופלא שליווה את זה..

מקשקשות בינינו.. שרות שירים בקולי קולות.. רוח שטות.. כמו שאני אוהבת.. עקפתי אותן.. מאבדת אותן מטווח ראייה.. מגלה גזע עץ שוכב על הרצפה.. נצמדתי אליו מחבקת.. מדמיינת כיצד הקשר הבודד הזה יכול להשתלב פה לא רע.. מנסה להסדיר נשימה.. הלב פועם בחוזקה.. חיכוך קל.. לרגעים היה נדמה לי שאם הייתי יכולה.. הייתי גומרת ככה סתם.. תוך כדי הליכה.. הולכת.. תופסת מרחק הפעם משתרכת.. בוהה ברצפה בחיוך.. זה נעים ככה להרגיש כלכך בנוח עם מישהו.. נעים להרגיש שייכת.. מסומנת..

נראה לי שיש לי תוכניות לסופשבוע הבא.. טיול.. אבל במקום אחר.

לפני 15 שנים. 9 במאי 2009 בשעה 18:28

עבר סופשבוע נפלא.. עדיין לא נגמר אני עדיין אצלך..
חמישי בלילה הגעתי אליך.. מחליפה בגדים ויצאנו לחברים.. קבעת איתם..
ישבנו איתם בסלון.. על כוס בקארדי-קולה לך.. וודקה-רד בול לי.
קבוצה של אנשים שחיים את זה.. ומדברים על זה.. על האופי של הקהילה שהשתנה עם השנים.. למרות שאני הצעירה.. והאחרון עשרות שנים בתחום.. יש משהו במעגל החברים הזה שהוא כלכך נכון.. כל אחד לדיעותיו השונות.. ועדיין כולם מכירים במושג כבוד.
המשכנו למסיבה בספייס.. הקומה השנייה פשוט אדירה.. מליאה פוטנציאל להיות המקום הבא אחרי הדאנג`ן בעיניי.. ולו חיסרון עיקרי.. האדם צריך להקשיב לקהל שלו. עכשיו אני נזכרת.. חלמתי בשנתי האחרונה.. שהמקום הופך להיות המקום שכולם רוצים.. סשנים איכותיים על הבמה (ולא הצגות) אנשים מרגישים חופשיים להיות מה שהם רוצים.. מוזיקה טובה.. והחלק שלי.. באיזה חדרון.. תלויה מהתקרה..צנזורה.

שינוי מיקום.. אני כבר בדירה שלי.. רחוקה ממך.. מרחפת..
מתישהו לחשתי לך באוזן.. מאסטר.. אפשר לקבל קצת כאב?
לקחת אותי לפליי רום.. עוד מרגישה בנוח לנהל משא ומתן.. לא צריך להוריד את החצאית.. אפשר רק להרים.. על ארבע.. ראש למטה.. ישבן יקירתי.. החוצה.
הפתעת אותי עם עוצמת המכה הראשונה.. לא לזוז אמרת.. אז קפאתי בתנוחה..
רצף המכות.. עוצמתן גברו מרגע לרגע.. במהירות שלא אופיינית לי.. התחלתי פשוט להסתחרר..כואבת.. סופגת.. מרגישה אותך דינמי סביבי.. הולך וחוזר.. משנה פוזיציה.. פעם מכה פה ופעם שם.. זויות מתחלפות.. החלתי רועדת.. ריחוף קל.. מאושרת.

שישי איכשהו תמיד נהיה יום עמוס.. בישולים.. רוצים קצת לישון לפני הערב.. מסיבת יומולדת.. ועוד פגישה עם חברים לפני על כוס קפה..
הפגישה הייתה חביבה.. תמיד קשה ללכת כי קבענו המשך.. אז סיכמנו שנזמין אותם אלינו לסופשבוע..
בדרך באוטו משינה מזמרים.. אין מקום אחר.. בדיוק המקום שאליו פנינו מועדות.. בית של זוג חברים.. שהוא פשוט המקום שבו אנחנו הכי נהנים.
כוס יין וסיגריה.. פתיחה מושלמת לערב.. מוקפים בחברים טובים.. שיחות חולין ושיחות קצת עמוקות יותר.. חיוכים בכל מקום.. הושבת אותי לרגליך.. לא נותן לי לזוז.. על ארבע כלבונת.. כי ככה בא לו.. מניחה את הראש על ברכיו.. והעיניים נוצצות מאהבה.. שיחררת אותי בזמן כלשהו.. נותן לי לטייל ולפטפט.. בינתיים התבשל אצלך משהו עקב הצעה אקראית.. בא לכם מחטים הערב?
סשן התחיל.. רעש הצלפות משתנה. שריקת השוטים מצמררת אותי.. אחד רחב נראה לי טוב.. הסאונד פשוט עבד לי.
מדליקה עוד סיגריה.. ואתה אומר לי בשקט.. אנחנו עולים למעלה.. הפניתי אליו מבט שואל.. בסתמיות שאלתי.. לפחות אפשר לסיים את הסיגריה לפני? והאם זה קשור למישהו מסויים? שתי תשובות חיוביות.. וחשבתי שיש לי מושג מה מצפה לי.
אני אתה והיא.. מדברות על מחטים.. רועדת מהתרגשות.. הכי מפחיד אותי החדרת המחטים ליד הפטמות.. היא מרגיעה.. לא כואב.. זו החדרה תת עורית.
ה"מדריך" הורה לה לפשוט חלק גוף עליון.. אני אחריה.. נשכבות זו לצד זו.. "אני אראה לך מה עושים..איך ואיפה מחדירים.. ואתה תעשה כמוני.. אם לא תעשה לבד לא תלמד" התחלת מחטא את הגוף באלכוהול.. מגע ידך מרגיע אותי כלכך.. מרגישה כלכך בטוחה.. כלכך סומכת עליך.. פעם ראשונה שאתה עושה מחטים.
מחט ראשונה ננעצה בשד השמאלי שלה.. רעד קל.. מתחיל באיזור שממנו הכי פחדתי.. בחשש קל תופס את השד קרוב לעטרה.. נעיצה ראשונה הייתה איטית.. פחדת והתרגשת ביחד איתי.. פחות כואב ממה שחששתי.. נשארת מפוקסת בשבילך.. מחייכת אליך.. מדברת.. והעיניים שלך מבריקות.. כלכך נהנת.. מחטים קצרות ננעצו בבטן.. מצייר לי חץ.. ועוד על השדיים.. בערך עשרים מחטים.. לפי הנקודות הקטנות שנשארו.. המדריך שואל אותך.. לאן אתה רוצה להגיע.. ענית רחוק.. מהופנט.. עוצמת עיניים.. ממלאה את הריאות באוויר ונושפת באיטיות.. מנסה למקד את הזרמים שפושטים בגוף.. היד שלך מלטפת אותי בין הרגליים נוגעות לא נוגעות.. שתי מחטים אחרונות הוחדרו לבטן התחתונה.. מעיפות אותי לספייס.. זרמים נעים בכל הגוף.. מרגיש שכולם בדרכם לדגדגן.. מוציאים ממני אנחות עונג.. הגוף מתחיל לרעוד.. הגב מתקשת.. נעלמת.
-
פותחת עיניים.. שלושה ראשים מחייכים מעליי "איך הייתה הטיסה?" נעימה אני מחייכת.. מרגישה את דמעות האושר מטפסות בגרוני.. תשחררי... תרשי לעצמך.. בכיתי מחובקת איתך.. אני אוהבת אותך לחשתי.. "אני אוהב אותך גם"..
תודה אהוב שלי.. על חוויה מופלאה משותפת.