בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הולך בקלות

פעם כשכמעט ולא הייתי צריך לעבוד , קראתי לבלוג הזה " המלחמה בעצלות " מאז אני עובד ללא הפסקה , בוא , בוא נראה מה יהיה עכשיו עם ההולך בקלות .
לפני 15 שנים. 21 ביולי 2008 בשעה 23:09

הנסיך שלי התחיל לבעוט כבר מתקופת הרחם שלו , אני חושב שלא ממש היה לו טוב שם ( לפי מה שאמרו לנו הוא היה מסטול רוב הזמן )

ואז הוא הגיע אלינו בגיל קטן מאד ואחרי כמה חודשי גמילה / גדילה והתמצאות בשטח , הוא התחיל ללמוד את העולם , כמו שרק הוא יכול בלי זמן , הכל כאן ועכשיו , מה שמפריע בדרך עף , ואת מה שאי אפשר להעיף - פשוט מתפסים בלי שום קצה קצהו של איזה שהוא פחד,

הנסיך הזה הוא נסיך אמיתי לא ניתן לאילוף , לא מפחד מיכלום , ובכללי עושה רק אבל ממש רק מה שהוא אוהב , זה קשה לי , קשה למורים עד לרמה שהם פשוט הרימו ידיים ובשלב מאד מוקדם הם שיחררו את בית הספר מנוכחות הנסיך ( הוא עשה את זה בערך בחצי הזמן שלקח לי לנער אותם מהגב שלי , עם כל השקרים הרגילים שלהם על זה "שאם לא יהיו לך 12 שנות לימוד אתה לא תסתדר בחיים" - " ילד חייב מסגרת " " אם לא תיהיה לך בגרות לא יקבלו אותך לשום מקום עבודה " - האמת צודקים זאת כנראה הסיבה שאני כבר שנים רק מעסיק אנשים ומרוויח בין עשרים לחמישים אלף ש"ח לחודש - לא קיבלו אותי לאף עבודה )

מה שבטוח המסלול לא קל , ואני לוחם קרבות זקן ומצולק שכמותי שנלחם כמו דון קישוט בכל צל צילו של מבצר ה "כמו כולם " בכל מגדל " כולם יודעים ש ... " ובכל " אי אפשר " . דיי פוחד שיורש העצר הולך לקבל כמה כפות לפנים ( מכיר הייתי שם ועברתי את כל המסלול ) .

אבל אני מה אני , אף פעם לא הייתי יותר מלוחם , חמוש בלביאה אחת שהיתה נכונה לנשוך את כל מי שרק יעז לחשוב על להזיק לי , איפה אני ואיפה הוא , הוא נסיך , יש לו שני שומרי ראש חזקים ,
שתי לביאות , זקנות אבל למודות ניסיון של קרבות עברו , וטונה של דודים נכונים לקרב ,

ואני , אני אחרי ערמות של קרבות , של מבצרים שנפלו רק בעזרת לשון חדה אחת , ( וקצת אסטרטגיה בצד ) אני , מפחד על הילד הזה, על הנסיך הקטן , שלקחתי על עצמי להעביר אותו דרך מסלול מלא בכנופיות שודדי חופש, דרך ערמות של דעות קדומות , והרים של "אנשים טובים " שיודעים הכי טוב מה טוב לכל העולם - אבל כשאתה מסתכל מקרוב אז אצלהם זה לא מי יודע כמה.

אני מת מפחד והמלחמה הראשונה כבר בפתח ( כן אנחנו לוקחים בגדול נסיך שלי - לא סתם נלחמתי בהם כל השנים , יש תמורה בעד האגרה יש !! )

ואתה מסתכל עלי לא ממש מבין מה זה הפחד שלי , ולמה אני כל הזמן מגביל , מאמן , מתחנן שתשמור טוב באגפים , לא מבין איך אני לא סומך על " רוחשי טובה " אינטרסנטים שפעם אחר פעם אני מראה בפשטות וחוסף את השקרים שלהם , יהיה בסדר נסיך אני עכשיו איתך אין פחד , אתה האור , מקור האומץ , ופקאוף גברת חינוך שרוצה איבחונים, רטלין ,וכל מיני חולרות - אתה אריה שלי תלמד בבית - אתה נסיך ואני כאן ומהצד השני יש את האמזונה הזאת שהיא אמא שלך , ושיבואו החרות אנחנו כאן .


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י