ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הולך בקלות

פעם כשכמעט ולא הייתי צריך לעבוד , קראתי לבלוג הזה " המלחמה בעצלות " מאז אני עובד ללא הפסקה , בוא , בוא נראה מה יהיה עכשיו עם ההולך בקלות .
לפני 17 שנים. יום ראשון, 15 בנובמבר 2009 בשעה 17:54

שלקחת זה הצד השני של לתת .
להיות נשלט זה הצד השני של לשלוט.
לאהוב זה לתת , להיות נאהב זה לקחת .
ליזום זה ההפך מלהיות פסיבי .

לתת מקרב , לקחת מרחיק .
המלכודת הפוכה כמה שיותר מהר זה לאט ,
כמה שיותר לאט זה מהר .

אליס נופלת למעלה , והארנב מדבר שטויות ,
המלכה והשוט זה לתת .
והוא שמקבל את המלקות , זה לקחת .

בכל אחד, בזמנים שונים , יש גם וגם
אי אפשר כל הזמן לתת .
וגם אי אפשר רק לקחת .

הכי חזק ועוצמתי זה לתת ,
אבל אני , ככה לפעמים אוהב ,
לקחת .



לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י