בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלחי מחשבות

רסיסים ממחשבות רגעיות הנבחרים בקפידה על ידי המחבר.
לפני 16 שנים. 28 ביוני 2008 בשעה 12:35

מה עושים שהולך האיירפלומטר באמצע שטח טכני?

אז זהו ... שיש פתרון יצירתי ... (כפי שלמדתי על בשרי לפני שעה וחצי) - אבל נראה לי שזה לא הפורום המתאים לפרט ושזה לא ממש מעניין את מי שאולי (ובספק) קורא את גיבובי השטויות שאני כותב כאן...

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - בכלל אין לי מושג מה זה, אבל יש סיכוי שאבין אם תסביר לי :-)
בכל מקרה - נכנסתי, קראתי את כל הפוסטים, ורוצה להגיד לך שנהניתי.
אוהבת את הכתיבה שלך, ונראה לי שהאדם שעומד מאחורי המילים, הוא אדם נעים :-)
לפני 16 שנים
זחלן​(נשלט) - תודה!

האייר-פלו-מטר הוא החלק האחראי על מדידת זרימת האויר למנוע, ואם הוא "נדפק" יש בעיה ב"טורים". הדבר פחות בעייתי בנסיעה בכביש בסל"ד פחות או יותר קבוע, אולם בעייתי מאד במעבר שטח טכני בו עובדים כל הזמן עם סל"ד משתנה.

הפתרון (הגאוני אם יורשה לי) פורסם במקום אחר רחוק רחוק מכאן... :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י