שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לשלוט בך עד כלות

לפני 6 שנים. 8 בפברואר 2018 בשעה 22:00

לפני שאתחיל במתן עצות למי שבאמתחתו זין קטן, נתחיל קצת עם מחקרים מדעיים (נאסף ממקורות שונים, כלשונו)

לפי מחקר שנעשה באקדמיה הלאומית למדעים באוסטרליה במטרה לשים סוף למחלוקת אחת ולתמיד ולהחליט- האם הגודל קובע או לא? המחקר כלל כמה הדמיות ממוחשבות של הגוף הגברי, והמשתתפות היו צריכות להחליט מי מהגברים מושך יותר בעיניהן. החוקרים השתמשו בטכנולוגיות הדמיה מרשימות, והצליחו להמציא מדד לפיו ניתן לחשב את מידת המשיכה של הנשים ביחס לגודל הפין.משימתה של כל נבדקת היתה להסתכל על 53 סוגי גוף ולדרג אותם לפי מידת המשיכה שלה אליהם בסולם דירוג שנע בין 1-7. החוקרים גילו כי צורת הגוף העליון היה הפקטור החשוב ביותר במשיכה – כלומר, היחס בין הכתפיים למותניים. לאחר מכן, גובה הגבר וגודל הפין נמצאו שווים בחשיבותם לקביעת משיכה.

התוצאות הצביעו בבירור על כך שגודל האיבר אכן משפיע על המשיכה בין המינים - ככל שגובה הגבר ירד, כך הוא היה צריך לפצות בנתונים אחרים כדי להיות מושך יותר. כלומר – גבר בגובה 185 ס"מ בעל איבר של 7 ס"מ (רפוי) קיבל ניקוד ממוצע, בעוד שגבר בגובה 170 ס"מ נזקק לגודל איבר רפוי של 11 ס"מ כדי לקבל ניקוד זהה. מתחת לגובה מסוים, אפילו אם יהיו בעלי האיבר הגדול בעולם, הגברים הנמוכים לא מהווים תחרות לעמיתיהם הגבוהים.

זין קטן להמחשה:

image

המחקר מעלה גם את האפשרות שהנשים אחראיות לגדילה של איבר המין הגברי לאורך ההיסטוריה – נשים בחרו בגברים בעלי איבר גדול יותר, מכיוון שהוא הביא אותן, ובכן, לאורגזמה. עובדה זו עלולה גם להסביר למה איבר המין הזכרי אצל בני האדם גדול פרופורציונאלית מבני דודינו האבולוציונים, הקופים.

נתונים מהעבר הראו שקיים קשר בין אורגזמה של הנרתיק לבין הנתונים הגופניים של הגבר. נראה שלגודל הפין יש משמעות, ויש קשר בין אורגזמה בזמן החדירה לנתוני הגבר. מחקר שפורסם בעיתון The Journal of Sexual Medicine עוסק בנושא הזה. מטרת המחקר הייתה לבדוק אם יש קשר בין אורך הפין לשכיחות יתר של אורגזמה במהלך חדירה בלבד (ללא גירוי הדגדגן). המסקנות העיקריות של החוקרים היו שיש יותר סיכוי להגיע לאורגזמה עם גבר בעל פין באורך מעל הממוצע.

- דניאל, דוקטורנטית לביולוגיה בת 31, מעדיפה את הגדולים. "אני אוהבת להרגיש סוג של מאבק בחדירה", היא אומרת. "זה איזה משחק שנמצא ברקע, השאלה אם הוא ייכנס או לא. אם הזין מחליק פנימה בלי בעיה זה פחות מעניין אותי. אם הוא קטן מאוד אני לא גומרת. לא מזמן יצאתי עם מישהו עם זין נורא דק וזה ביאס אותי. הוא היה לא כיפי. לא נהניתי לגעת בו, זה כמו צעצוע שלא בא לך לשחק איתו. אם אני יודעת שלמישהו יש זין גדול זה עושה לי משהו. לא מזמן דווח לי על אחד כזה, וכשהוא התחיל איתי הייתי מאוד נחמדה אליו".

- "בעיניי זין גדול הוא פשוט יותר כיפי", אומרת שירי, עורכת דין בת 30. "אפשר לעשות איתו הכול, כל מיני תנוחות מסובכות, וגם נעים להסתכל עליו. אני גם מעדיפה להעניק מין אוראלי למישהו עם גדול. זה פשוט עושה לי את זה. למצוץ לזין קטן נראה לי מעליב".

- מיטל, סטודנטית למשפטים בת 24, אומרת כי בעבר יצאה עם בעל איבר קטן ורק לאחר שנחשפה לאיברים הגדולים הבינה את שפספסה.

בקיצור, אין מה להתווכח כי זה מדעי: איבר גדול = אורגזמה נשית חזקה וטובה יותר. עכשיו עולה השאלה, איך אתה, בעל האיבר הקטן יכול לספק את בת זוגתך?

התשובה היא פשוטה, לקק לה את חור התחת בזמן שאיבר גדול ימלא אותה. בכך, תעצים את האורגזמה של בת זוגתך שמצד אחד תקבל איבר גדול ומצד שני תזכה לרימינג והכל בו זמנית.

 image

עינבי - האיבר שלי יותר קטן ההדוגמה
לפני 6 שנים
אלחוטי - פוסט מדליק ומגרה ועצוב כמה שהוא נכון (או 'בעצם שמח?)
לפני 5 שנים
Shuli - טועה פה. והנהנה נגרמת ממגוון גורמים.
ללא קשר לגודל או חוויות עבר.
לפני 5 שנים
bigdawg​(נשלט) - אפשר גם לרדת לה. גם לפני וגם אחר כך.
יותר כיף מלזיין או לגמור.
לפני 5 שנים
OKAlexa - You can also ride the big cock together ;)
לפני 5 שנים
amiti​(נשלט) - לשון זה תמיד יופי של פתרון
לפני 5 שנים
kinkyguy​(נשלט) - לשון טובה מפצה על זה באופן יחסי
לפני 5 שנים
broken-ego - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים
need to be owned​(נשלט) - היי אעריך מאוד אם תשלחי לי הודעה יש לי הרבה מה לכתוב לך, אשלם על השיחה אם לא אעניין אותך
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י