לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ממתי לעזאזל אני כותב פרוזה?

נורית אכלה התפוח
הפרח זרקה בחצר
והלכה לשחק עם ילד אחר
לפני 19 שנים. 17 בספטמבר 2004 בשעה 12:14

אבא יקר - הגיע הזמן שתפסיק לנסות להתחרות בי מי יכול לשתות יותר אלכוהול. אני מנצח אותך כבר 5 שנים ברציפות, ואתה, בוא נאמר בעדינות, לא נהיה צעיר יותר. מה אתה רוצה? שאני אתן לך לנצח בכוונה?...

אמא יקרה - גדול עלי משפטים בסגנון 'טוב שבאת, הכנתי כבד קצוץ במיוחד בשבילך, כי רק אתה אוכל את זה אצלי'. כבד עלי, מלחיץ אותי, ובעיקר גדול עלי כמות שיכולה למלא ג'אקוזי של קיסרים רומיים.

דוד אריה יקר - בושם זה לא במקום להתקלח לפני. זה בנוסף. וחוץ מזה יש דבר שנקרא קיסמים. תנסה את זה ותחסוך לכולנו את התנועה עם האצבע בתוך הפה, או גרוע יותר, עם המזלג.

דודה בתיה יקרה - סלט המיונז נשאר כל הערב מיותם על השולחן, כי הוא פשוט דוחה. ממש לא 'בגלל שהיו מיליון סלטים על השולחן'

חזי גיסי הארס - שים לב. לא רק ערבים מבינים כוח. גם יהודים. גם צרפתים. גם בושמנים. כוח היא השפה הראשונה של יחסים בינלאומיים. הערבים פשוט הפנימו את זה מצויין.

דוד אלכס היקר: אנחנו בהחלט שמים לב שאתה מחטט באף, ולא מגרד בו מבחוץ, אבל סבבה. אנחנו משפחה ליברלית.

אחות מתוקה: שימי זין על כל הרמיזות בסגנון 'נו, מתי סוף סוף תסבי נחת להורים שלך ותביאי איזה נכד?..
את לא חייבת דין וחשבון לאף אחד, את כוסית, שנונה ואפילו בורכת באח מדהים כמוני.

ערן בנדוד יקר. אולי לא שמת לב, אבל העלת איזה עשר קילו בשנתיים שלוש האחרונות. מותר לך. אולי כדאי לך לשקול לא לבוא עם טישרט שחורה צמודה של פוקס להאבסה כזאת.

ערן בנדוד יקר פעם שניה. אז מה אם אתה בגילי ומתחתן עוד חודשיים. תמחוק את החיוך הדבילי והמתנשא שלך... אם פקאצה כזאת אני מעדיף להזדיין עם חנאן עשרווי

שירה בת דודה יקרה. נכון. את כוסית. אבל זה בעיקר כי את בת 17. אם תסתכלי על אחיך הדביל ערן, ועל אביך הבהמה, ודאי גם מוחך הלא מאד אנליטי יסיק כי יש לכם בעיית השמנה קלה במשפחה אז מה את אומרת שירה'לה? אולי נאט את הקצב?...

דוד אריה היקר פעם שניה: הרעיון בלספר בדיחה, זאת אומרת אם אתה רוצה שהיא גם תשעשע, זה שהיה תהיה קצרה ועם פואנטה. ק-צ-ר-ה דוד אריה. לא סאגה של עשר דקות שאחרי 5 דקות אתה תמיד נזכר שבעצם לגרוזיני היתה אוניה ואז מתחיל הכל מהתחלה.

סבתא רחל - אף אחד פה לא חרש. הרוב גם לא מבינים רוסית. בטח שלא יידיש.

אמא - מעולם לא הכרתי מישהו שבאמת הוציאו לו את העין עם השפיץ של המטריה.

אמא, אבא, ובת בריתם דודה בתיה. לא, אני בשום אופן לא אשב על יד הפסנתר ואנגן מזמורי ראש השנה. כן אני יודע שעשיתי את זה בפסח האחרון. זו היתה טעות. הייתי הרבה יותר שיכור מאתמול.

סבתא רחל - היום קוראים למערך מפלגת העבודה. אנחנו יודעים שגולדה מאיר היתה מאה אחוז.

גיס חזי יקר - תגיד מה אתה דפוק? עם סבתא שלי אתה מתחיל להתווכח על פוליטיקה? היא עוד מחשבת בלירות. ותפסיק עם המשפט המפגר הזה על זה שנותנים לערבים אצבע הם רוצים את כל היד. די. הבנו.

דוד אריה דודה בתיה - זה שאני בן שלושים לא אומר שהייתם צריכים להפסיק את המנהג המעולה להביא לי מעטפה אם מרשרשין פטורין ממע"מ כל פעם שאתם באים מנס ציונה לחגים...

ולכולכם משפחה אהובה ומופרעת שלי... אוהב אותכם נתראה באחד מי יודע אם אני לא אברח לסיני...

ניקול בעקבגבוה​(שולטת) - כמה מצחיק... אל תתפלא אם באופן מפתיע מספר הצופים שילש את עצמו... זאת אני!
ושוב צוחקת.....
לפני 19 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - ואני חשבתי שאצלי היה זוועה (((:

גמני מצטרפת בזאת למועדון מעריצי הבלוג שלך!!!!
לפני 19 שנים
cameo​(נשלטת) - נראה לי שאם אתה נותן להם לקרוא את הפוסט הזה, הם משלמים לך את הטיול לסיני בזמן האפיקומן. אתה יודע, קש מאני, ופטור ממע"מ.

יש מקרים בהם אני שואלת את עצמי האם לא כל עמישראל הוא משפחה אחת בדיוק, רק משוכפלת.

רואים שאתה איש משפחה אוהב :)
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י