צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני שנתיים. 13 ביולי 2021 בשעה 19:51

1

בא לי שתעבדי מפה ביום שאין לי בו עבודה. את תהיי לבושה; אני אהיה עירום, אולי חוץ מסינר קטן, או קולר. מדי פעם תזדקקי לשעשוע ותגידי לי "בוא", או תצלצלי בפעמון. אני אבוא ואעשה לך מסג' ברגליים, או אנשק אותן, או אכין לך כוס תה, או ארוחת צהריים. אולי מדי פעם תרצי להשתמש בי כהדום; אולי מדי פעם תרצי שאני ארד לך קצת, את יודעת, בין פגישות. בשאר הזמן תוכלי לשים אותי בפינה, או לשלוח אותי לעשות משימות בשבילך, או סתם להציב אותי מולך כדי שתוכלי לבהות בי בזמן פגישה משעממת.

2

בא לי שתקשרי אותי למיטה ותשחקי בזין שלי כמו צעצוע: תלטפי, תרביצי, מה שיבוא לך באותו הרגע. בא לי שתקרבי אותי מאוד לגמור ואז תפסיקי, ואז תמשיכי שוב, ואז תפסיקי; אני אתחנן בשלב מסויים, גם אם אני לא ארצה. אולי בשלב הזה תדחפי לי גרב לפה כדי שאשתוק קצת. את תלחשי לי דברים משפילים וזה רק יגרום לי לרצות לגמור יותר. אולי זה ימשך קצת זמן; אולי כל הערב, איך שישעשע אותך. כשיימאס לך אולי פשוט תעזבי את הזין שלי לאנחות. אולי ישעשע אותך לתת לי אורגזמה הרוסה, ואת כל מה שיטפטף את תאכילי אותי.

3

בא לי שתשכבי עלי עם הפות על הפנים שלי ותתני לי להגמיר אותך ככה. בא לי לשמוע אותך גומרת הרבה בזמן שאני לא. בא לי שהאף שלי יהיה קבור בתחת שלך בזמן שאת נוזלת לי על הפנים. מדי פעם תתני לי לנשום, אבל רק כשיבוא לך. בא לי להתפתל חסר אונים מתחתיך ולדעת שזה יגמר רק כשתהיי ממש מסופקת.

4

בא לי שתעמידי אותי על ארבע, עם התחת אליך. בא לי שתגידי לי בקול שברור שאין לברוח ממנו שהיום את תזייני אותי בתחת, ולא משנה כמה זמן זה ייקח לנו. בא לי שתדחפי לי אצבע, תשמעי אותי גונח ואולי תצחקי; ואז עוד אצבע; ועוד אחת; ואולי אז משהו קצת יותר גדול מאצבע; ייקח לי זמן להפתח, להכנע, לשחרר את השרירים. את תסבירי לי שאני לא בורח ולא מתחמק מזה, ועד שלא תוכלי לפרגע אותי כמו גבר שפותח פרגית קטנה זה לא ייגמר. אולי בשלב הזה, אחרי שהסדינים יהיו ספוגים בחומר סיכה, הסטרפאון הענקי יוכל להתחיל להכנס, להרחיב לעצמו פתח. בא לי שתחגרי אותו ותזייני לי קצת את הגרון, את יודעת, רק כדי להרטיב אותו קצת. בא לי להרגיש את האגן שלך הולם בתחת שלי. בא לי לצעוק קצת ולגנוח הרבה כמו כוסית. בא לי שתגמרי בתוכי.

5
בא לי לחכות לך ליד הדלת. עירום, טוסיק באוויר, הפרצוף על הרצפה. הדלת לא נעולה ואני לא יודע מי יכול להכנס, וגם כשאת תיכנסי, מי יהיה בחדר המדרגות כדי לראות.

את תיכנסי, אולי תצחקקי למראה המטופש הזה. תתעלמי ממני. אולי תלטפי לי את הביצים עם הרגל. את תעמדי מול הפרצוף שלי ואני אוריד לך את הנעליים ואנשק לך את הרגליים עד שתרשי להפסיק. אנעל לך כפכפים. את תיכנסי הביתה ואני אלך אחריך, על ארבע.

6
בא לי שתלמדי אותי להגמיר אותך טוב טוב. שזה יהיה חשוב, שדברים יהיו תלויים בזה. נניח: הגמירה שלי. או הרשות שלי להשתמש בשירותים של עצמי. בא לי שאם את לא מסופקת לגמרי, הכי בעולם, יהיו לזה תוצאות בלתי נעימות. אני רוצה שתלעגי ליכולות ההגמרה שלי, דווקא כי אני נורא גאה בהן: תדרכי עלי איפה שכואב. תסבירי לי שאני ירידה בינונית, שאני צריך לעבוד קשה מאוד. תראי לי בדיוק איך ואיפה. עם הידיים, עם הפה, איך שאת הכי אוהבת. תכי אותי כשאני לא עושה מספיק, או עובד מספיק קשה. מדהים איך כמה מכות קטנות לביצים עוזרות למוטיבציה בעניין הזה. בא לי שלא תוותרי לי. שתקחי אותי בתור פרויקט קשה תפיסה וטיפש ותרדי בי עד שזה מושלם בשבילך.

אישון מאוזן​(נשלט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנתיים
Curvy Barbie - זה מעולה!
לפני שנתיים
Netrunner​(נשלט) - גם לי
לפני שנתיים
QT - עשר על הכל.
לפני שנתיים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - 😍
לפני שנתיים
Kitty frank - לפרגע🥳
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י