ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירקרקות האופר

מאז 2004 * אורגינל * הגב אליך הלב איתך
לפני 14 שנים. 13 ביוני 2009 בשעה 22:12

בסוף הלכתי למצעד הגאווה וראיתי גם את קבוצת הבדסמ הגאה, עם השלט שלהם והשוטים ביד, ולמרות שהיה מגניב לראות אותם (היי היילני!) אני משוכנע עכשיו יותר מתמיד שאין למישהו שחטאו היחיד הוא בדסמ מקום במצעד הזה. כאילו, אתם יכולים לבוא. אבל אל תצעדו בכוונה להצהיר משהו על עצמכם: תראו אותי, אני בדסמי, לא תוכלו להחזיק אותי בארון. וזאת מכמה סיבות:

1. אתם לא בארון. זה בסדר גמור שאתם לא חולקים עם החברים במשרד את הסטיות שלכם. באותה מידה - ויש שיאמרו בתמורה לכך - החברים הוונילים שלכם למשרד לא לובשים טי שירט שעליה כתוב "זה ממש מחרמן אותי שהחברה שלי מלקקת לי את האוזן!"

2. אין נגדכם שום סוג של אפלייה. כן, אני יודע, הדיון משמורת ההוא. תמיד יימצא שופט אחד אידיוט.

3. בכלל, למה שמישהו ירצה שהמיניות שלו תהיה סוג של זהות? שלום, אני מוישה, הדבר הכי חשוב שתוכלו לדעת עלי הוא שאני גומר רק אם בת זוגי משתינה לי על הפרצוף. למה. בין הבושה לגאווה - בין "אני מצטער שאלו הם החשקים שלי, הלוואי והייתי נורמטיבי" ובין "אני טוב יותר ומיוחד משום שאני לא נורמטיבי" - יש נקודת שיווי משקל נחמדה ובריאה: אדישות.

4. שלום, אני י"א. אני גר בתל אביב, משמש כעיתונאי בכלי תקשורת זה או אחר, אוהב מאוד את החברים שלי, אלכוהול, ספרות טובה, אוכל טוב ומוזיקה רעה. יש לי תשוקות בדסמיות חזקות ומקיפות ואני אדיש לזה לחלוטין, כי מזמן השלמתי עם נטיותי המיניות ומבחינתי זה לא עניינו של אף אחד חוץ ממי שחולק את יצועי.

5. ונדמה לי שהגיע זמנן של קהילות השוליים למות. האינטרנט עשה את זה, הוא הקל על התקשורת בין הדחויים חברתית - הסוטים, החנונים, אלו שאוהבים רק סטארטרק, פרוותונים, מה שלא יהיה - במידה כזאת שכולם התעוררו לגלות שכולם קצת שוליים חברתית, וזה שיש לך תחביבים מוזרים רק הופך אותך לחלק מהכלל. כשכולנו נרגע אתרים כמו זה יהיו מקום רק למצוא מישהו שאוהב אותו מין כמוך, לא "קהילה". וזה בסדר, ככה זה צריך להיות.

6. בכלל, למה שלא נערוך את מצעד האדישות. המצעד הזה כותרתו תהיה "אין לי מה להוכיח!" והמוזיקה תהיה הרבה פחות רועשת. אפשר אפילו לקיים את המצעד בלי לצאת מהיצוע.

נטול מושג​(אחר) - מילים כדורבנות.
זה שוב העניין הזה של לשמר משהו בשוליים.
וחוץ מזה - הכי טוב מצעד בלי לצאת מהיצוע. יתרון נוסף זה מזגן.
אני מוכן לצאת למצעד המזגן.
לפני 14 שנים
Grey / Green - איך כבר הספקת גם לקרוא וגם להגיב? אתה מכונה.
לפני 14 שנים
נטול מושג​(אחר) - מכונה? נאאא. סתם ח"ח.
לפני 14 שנים
Grey / Green - :)
לפני 14 שנים
שלגי - אתה חכם, אתה.
לפני 14 שנים
Devil's Angel - וואלה.
לפני 14 שנים
היילני - היי גריי, לא בסדר שלא באת להגיד שלום.

אם הטיעון היחיד שלך הוא אדישות, אז למה יש מצעד בכלל? היה אדיש, איש. אני לא מסוגלת (אני גם פמיניסטית, זוכר?). המצעד נוגע בנראות וכוח, הוא יוצא כנד הדעה הרווחת שמיניות היא משהו מוסתר ומבויש. אנשים גם בינם לבין עצמם לא מרגישים בנוח לדבר על מין ומיניות, כי זה פרטי, מוצנע, מביך. למה?

בדבר אחד אני מסכימה איתך: הקהילה הזו לא נתנה לי שום כוח. הכוח הוא תמיד באינדיבידואל, ובקשר שהאחד יוצר עם האחר. אם יש מי שמסכים עם דעתי וחובר אליה, הרי שזה משמח ומעצים, ואם לא - אז לא צריך. כאינדיבידואליסט אתה אאוטסיידר גם במקום קונפורמיסטי כמו 'הכלוב'.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י